Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä on hyvä treenitahti,

Vierailija
25.12.2013 |

jos käy vaan lihaskuntojumpissa? silver pump tai kahvakuula. Tavoitteena 5 kilon pudotus ja kiinteytyminen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä-viisikertaa viikossa noin tunnin jumppia.Sitten pari päivää lepoa ja taas uusi kierros.

Itse olen kokeillut tätä ja pidän erittäin sopivana.

Vierailija
2/8 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen että pidät ainakin yhden välipäivän lihaskuntotreeneille. Kuitenkin on sanottava, että kun itse kävin bodypumpissa ja treenasin nousujohteisesti, tarvitsin välipäiviä 2-3, koska jalat palautuvat hitaammin. Ehkä myös jos jaksat helposti tehdä treenin seuraavana päivänä, se kertoo treeni-intensiteetistäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 09:21"]Neljä-viisikertaa viikossa noin tunnin jumppia.Sitten pari päivää lepoa ja taas uusi kierros.

Itse olen kokeillut tätä ja pidän erittäin sopivana.

[/quote]jos nämä on jumppia joissa on myös aerobista niin voi mennä nuo määrät. Jos kyseessä kahvakuula ta bodypump, määrä on joko tehoton tai järjetön.

Vierailija
4/8 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kertaa viikossa. Sitten aerobista lisäksi, niin paljon kuin suinkin jaksat.

Vierailija
5/8 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crossfit ohjaajani suosittelee kolme päivää treeniä, yksi lepopäivä, kolme päivää treeniä jaksotusta. Tätä neljä-viisi viikkoa ja sitten välissä yksi kevyempi viikko.

Vierailija
6/8 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 09:25"]

että kun itse kävin bodypumpissa ja treenasin nousujohteisesti, tarvitsin välipäiviä 2-3, koska jalat palautuvat hitaammin.

[/quote]

Tämä nauratti mua. Jos haluaa tuloksia niin kannattaa unohtaa jonninjoutavat pumpit ja nostaa ihan oikeaa rautaa. 

Vierailija
7/8 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 11:02"][quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 09:25"]

että kun itse kävin bodypumpissa ja treenasin nousujohteisesti, tarvitsin välipäiviä 2-3, koska jalat palautuvat hitaammin.

[/quote]

Tämä nauratti mua. Jos haluaa tuloksia niin kannattaa unohtaa jonninjoutavat pumpit ja nostaa ihan oikeaa rautaa. 

[/quote]Tuloksia?Bp kehittää lihaskestävyyttä, voimaa taas saa salilta. On totta, että bp:ssä kehitys ei voi jatkua ikuisesti mutta jos tavalliselle kuntoilijalle, jonka haave ei ole 100kg prässistä, on bp:ssä 30 kg kyykkypainoon pääsemisessä jo riittävästi haastetta. Ap sitäpaitsi avasi keskustelun lihaskuntoTUNNEISTA.

Vierailija
8/8 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 11:02"][quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 09:25"]

[/quote]

[/quote]Tuloksia?Bp kehittää lihaskestävyyttä, voimaa taas saa salilta. On totta, että bp:ssä kehitys ei voi jatkua ikuisesti mutta jos tavalliselle kuntoilijalle, jonka haave ei ole 100kg prässistä, on bp:ssä 30 kg kyykkypainoon pääsemisessä jo riittävästi haastetta. Ap sitäpaitsi avasi keskustelun lihaskuntoTUNNEISTA.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan