sekaisin seksialusasuista
Hei, minä pidän todella paljon naisten seksikkäistä alusasuista naisen päällä, sukkanahaliiveistä, sukista, korkokengistä, ja se näky kun nainen on hepeneissään, vie melkein tajun. Niin, ongelma. Kun näitä asuja ostaa vaimolle, se memnee vaihtamaan ne heti mukavempiin
asusteisiin. Joo, ymmärrän , tavallaan. Mutta kun se toisi säpinää makkariin.Mitäs naiset tuumii?
Hyvää joulua kuitenkin.
Kommentit (5)
Mun nainen laittaa joskus ainoastaan napapaidan, korkkarit ja sukkanauhaliivit, kun alkaa siivoamaan. Ihana katsella, kun hän pyllistelee ja pillu vilahtee näkyviin. Ei sitä kauaa kestä, naitava on.
Tylsä vaimo sulla! Mieheni rakastaa seksikkäitä, kauniita alusasuja kuten korsetteja, sukkanauhaliivejä, korkokenkiä, korkosaappaita ym., ja pukeudun mielelläni häntä varten niihin. Toki itsekin nautin niistä, en siis todellakaan ole vastentahtoinen suostuteltava :-) Mieheni ostaa mulle usein lahjaksi erilaisia alusasuja ja korkokenkiä ja käytän niitä joskus ihan tavallisena arkenakin, nautin jo etukäteen hänen reaktioistaan. Oletko kysynyt vaimoltasi, miksei hän halua käyttää niitä?
Mies on visuaalinen olento.
Minusta ihana kiusata miestä seksikkäillä hepenillä..nam
yes. kaaapissa niitä on staypppeja mutta ei nainen niitä pidä ellei pääkoppa oo kunnossa iheme olento.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 01:22"]
Hei, minä pidän todella paljon naisten seksikkäistä alusasuista naisen päällä, sukkanahaliiveistä, sukista, korkokengistä, ja se näky kun nainen on hepeneissään, vie melkein tajun. Niin, ongelma. Kun näitä asuja ostaa vaimolle, se memnee vaihtamaan ne heti mukavempiin
asusteisiin. Joo, ymmärrän , tavallaan. Mutta kun se toisi säpinää makkariin.Mitäs naiset tuumii?
Hyvää joulua kuitenkin.
[/quote] Vaimosi on nuija! sori, jos mun mies ostelis tollasia en laittais päälleni mitään Nansoa!