Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi roikut Vauva-lehden keskustelupalstalla jouluyönä?

Vierailija
25.12.2013 |

Tämä kiinnostaa :). Itse viihdytän itseäni, muukin perhe valvoo vielä omissa puuhissaan. Tekee mieli ottaa kontaktia muihinkin oman ydinperheen lisäksi. Helpottavaa tietää, että kaikki eivät vielä nuku, ja on muitakin, jotka etsivät elämää virtuaalimaailmasta...?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheemme joutui viettämään aaton mieheni vanhempien ja sisaruksen perheen kanssa. Olin melko kiusaantunut ja erittäin kyllästynyt koko sen 7 tuntia, mitä olimme siellä. Pitäis varmaan olla kiitollinen, mutta niin tunnevammainen olen, etten osaa/pysty.

Valvon siksi, koska en pääse ajatuksesta, että he pilasivat minun ja meidän lastemme joulun.

Vierailija
22/33 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies meni nukkumaan, lapsista en tiedä kun ovat isällään. Itseä ei vielä nukuta ja siskon kanssa tuli otettua muutama napsu.

Miss Marple pyörii taustalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelen mielenkiintoisia ketjuja kun ei nukuta ja on paha mieli pilalle menneen jouluaaton takia. Olin yksin koko jouluaaton..taas. Ei ole mitään mieltä viettää joulua kun en päässyt "perheeni" luo. Ei minua siellä kyllä olisi kaivattukaan, on niin huonot välit äitiini ja isäpuoleen. Sisaruksia ikävöin todella paljon ja näen miten hekin tarvitsisivat minua. Tunnekylmän äitini ja isäpuolen takia en vain voi mennä kotiin..en kestä sitä heidän kiusaamista ja halveksumistaan enää. Kaipaan vaan niin sitä yhteenkuuluvuuden tunnetta. Sitä ei ole koskaan ollut. Joulu on se aika jolloin joukkoon kuulumattomuus korostuu eniten. Olen itkenyt puolet jouluaatosta..on vain niin kamala olo kun ei ole paikkaa mihin mennä kuten kaikilla muilla..normaaleilla. En ole kukaan enkä kuulu mihinkään enkä tule mistään.

N25v.

Vierailija
24/33 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvoin ylikierroksilla käyneen taaperon kanssa alkuillan/-yön. Nyt on mun vuoro viettää omaa aikaa. Ja päätin lukea keskustelufoorumeita. :D

Vierailija
25/33 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 01:27"]Katsoin ekaa kertaa elämässäni Fannyn ja Alexanderin, oli tosi outo leffa. Vauva nukahti viimein joskus 23 aikoihin. Mies ottaa ilon irti ilmaisista Plus-TV-kanavista, lähinnä siitä aikuisviihdepuolesta just nyt (mulla on menkat joten polvet on ristissä). Tulin vielä vilkaisemaan keskusteluja, kun sattui kone olemaan vielä päällä. Ja nyt menen petiin, aamulla pitää nousta aikaisin joulukirkkoon.

[/quote]

Kunnon kristityt. :D "aamulla kirkkoon ja illalla bordelliin"

Vierailija
26/33 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen, että pääsen lähtemään taaperon kanssa päivystyksestä kotiin, toivottavasti pian...

Vierailija
27/33 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen joululauluja. Nautin valvomisesta.

Vierailija
28/33 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 01:31"]

Koska ahdistaa. Ja mun ketjukin poistettiin.

t. se itsaria yrittänyt

[/quote]

Minulla meni sinun ketju ohi, vaikka oon kutakuinkin ainakin viime tunteina täälä hillunut. Älähän nyt yritä itsaria rakas ihminen

Vierailija
29/33 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä vietän yötäni toisten unta valvoen. Potilaat on tänä yönä harvinaisen hyvin nukkuneetkin, taitaa olla vatsat täynnä. Muutama sekava haahuilee tv-aulassa, täytyy vahtia että eivät kaada joulukuusta. Yksi mies pissi tekokukan juurelle, ja oli vilpittömän hämmästynyt kun selitin, että wc:kin olisi ollut käytettävissä. Muuten ihan mukava jouluyö :)

Vierailija
30/33 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa kun on koko talo täynnä ihmisiä ja makkarin ovi kiinni niin ettei välttämättä kuule jos lapsi herää. Tiedän kyllä että kuulen, äskenkin itkeskelyyn havahduin. Miehen veli nukkuu sohvalla, en halua pelkkä toppi päällä kulkea ohi hyssyttelemään lasta joten tarkkailen ja kuulostelen ja herätän miehen tarvittaessa hyssyttelemään.

Pitkä päivä takana, kivojakin hetkiä mutta nyt päällimmäisenä tunteena ärsytys ja väsymys. Tuntuu että haluaisi sulkea muistoista pois kaiken muun paitsi oman lapsen ilon ja riemun. Nyt vähän itkettää.

Vierailija
31/33 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenko kanssa mä oikein tässä pulisen?
Vai yhden , jolla on muutama sivupersoona? =))))

Vierailija
32/33 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 05:46"]Monenko kanssa mä oikein tässä pulisen?
Vai yhden , jolla on muutama sivupersoona? =))))

[/quote]

Sinun pulinoistas on vaikea tietää, mutta viestejä tässä ketjussa on 32, omasi mukaanlukien.

Vierailija
33/33 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 02:18"]

Perheemme joutui viettämään aaton mieheni vanhempien ja sisaruksen perheen kanssa. Olin melko kiusaantunut ja erittäin kyllästynyt koko sen 7 tuntia, mitä olimme siellä. Pitäis varmaan olla kiitollinen, mutta niin tunnevammainen olen, etten osaa/pysty.

Valvon siksi, koska en pääse ajatuksesta, että he pilasivat minun ja meidän lastemme joulun.

[/quote]

Toivottavasti joku joulu sinulle tulee vakava sairaus ja vietät sen sairaalassa hoidoissa, voit olla oikeasti katkera, että joku pilasi joulun-

Tai lapsesi, tai miehesi.....