kaveri 2v lapsi sanoi minulle "fuck you"
Kun olin heillä kylässä ja siirsin lapsen täyden keittolautasen pois TV-TASOLTA,johon lapsi itse sen kiikutti.Vittua ja huoraa hokevat kaikki perheen viisi lasta ja äitinsä ei tee/sano mitään.Toruin lasta itse,vaikkei ole minun asiani heitä komentaa.Tulipa taas todistettua ettei tarvitse mennä enää omien lasten kanssa kylään kyseiseen paikkaan.
Harvoin ollaan käytykin mutta nyt riitti. Teki mieli heittää niska-perse otteella nämä kaverin huonosti käyttäytyvät lapset.
P.s. Omat lapseni eivät noin käyttäydy ja haluan etteivät käyttäydy tulevaisuudessakaan,joten nyt loppui kyläilyt kyseiseen perheeseen!
Kommentit (11)
No jopas on kaveri, onneksi mulla on kunnollisia kavereita, Esko että olisin koskaan tuollaiseen porukkaan ystävystynyt.
Sosiaaliviranomaisille kannatta ottaa yhteyttä jos on jonkin verran älliä päässä. Toi on vanhempien vika kun he sallivat kiroilun ja huonon käytöksen. Lapset on saatava turvaan siitä perheestä!
En kyllä ymmärrä, miksi raivoat lasten käytöksestä, vanhempien käytöksestähän sun pitäisi raivota.
Mitä vikaa on kiroilussa? Miksi lapset eivät saisi osata kiroilla? Tietävätpähän milloin joku on vihainen ja osaavat itsekin ilmaista harmiaan.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 07:18"]
Mut hei, osaa kieliä! ;-)
[/quote]
Positiivinen ajattelu huipussaan! :D
Lapsi siis 3v,ei 2v.
-ap