Sain maailman parhaan joululahjan!
Poika ja miniä kertoivat saavansa ensi kesänä vauvan. Ihanaa :)
Kommentit (30)
Samaa ihmettelen minäkin. Vauvapalstalle tullaan kertomaan, että vauvajutut ärsyttää. Ei ole kaikki inkkarit kanootissa? Taidan mennä tästä autopalstalle kertomaan, että autojutut ärsyttää. Tai eikun taidan mennä pakkotoistopalstalle kertomaan, että bodausjutut ärsyttää. Tosin ei ne kyllä minua ärsytä, joten antaa sittenkin olla. Ei vaan kiinnosta, joten en mene sinne.
Ihana uuutinen. Onnittelut!
Älä välitä negatiivisista tyypeistä, täällä on aina niitä joiden murokulhoon on kustu. Ei ole mies osannut ostaa oikeanlaista joululahjaa, lapset on taakkoja, lapsia ei saada vaikka haluttais jne.
Kiitos onnitteluista. Jos joku ärsyyntyy siitä että olen onnellinen, niin kaikin mokomin. Onneksi oma elämäni ei ole noin negatiivista.
ap
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 00:42"]
Miksi miinuspeukkuja näin iloisessa asiassa? Onnea ap:lle!
[/quote]
Kateelliset alapeukuttavat.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 09:14"]
Siis saat sen lapsen suoraa synnäriltä itsellesi hoitoon vai miten niin lapsi on joululahja? Joku kohdunvuokrausjuttu?
[/quote]
Ja onko vauva sitten ap:n pojalle oma lapsi vai sisarus?
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 21:40"]
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 09:14"]
Siis saat sen lapsen suoraa synnäriltä itsellesi hoitoon vai miten niin lapsi on joululahja? Joku kohdunvuokrausjuttu?
[/quote]
Ja onko vauva sitten ap:n pojalle oma lapsi vai sisarus?
[/quote]
idiootti
Onnea ap, ihana uutinen! Mun paras joululahja oli se, että törmäsin sattumalta ystävään, jota en ole nähnyt todella pitkään aikaan :)
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 22:51"]
Miksi se on niin ihanaa?
[/quote]
Eikö se nyt yleensä ole hienoa saada lapsenlapsia, nähdä seuraavan sukupolven syntyvän ja elämän jatkuvan ja niin edespäin?
Vauvapalstalla alapeukutetaan vauva-avauksia ja valitetaan ärsyttäviksi. Jo on maailma mennyt.. onko tästäkin palstasta tullut pelkkä hinttarien ja muiden kieroonkasvaneiden kohtauspaikka?