Onko tämä teistä hyväksikäyttöä kun kyseessä kaksi naista?
Hävettää kertoa mutta kerron. Eräs kaverin kaverini joka on naisiin päin oleva nainen oli piirittänyt minua jonkin aikaa ja katsonut sillä silmällä. Olin tehnyt selväksi että minua ei naiset kiinnosta.
Kuitenkin eräissä juhlissa päädyin suutelemaan tämän naisen kanssa ja huomasin että humalassa se kiihotti minua ja halusin enemmän ja hän lopulta ohjasi minut illan päätteeksi kotiinsa ja harrastimme seksiä. Aamulla minua kadutti ja humalassa tehty hölmöily hävetti eikä asia enää tuntunut kiihottavalta vaan pikemminkin ällöltä että kieli on ollut jossain mikä ei selvinpäin yhtään kiinnosta. Minulla oli käytetty olo.
Onko tässä kyse hyväksikäytöstä kun nainen kuitenkin tiesi että selvinpäin en ole naisiin päin kiinnostunut, ja juotti minut humalaan tarjoamalla juomia ja sai vieteltyä minut lakanoiden väliin?
Tietääkseni miehille on saatu syytteitä kun on liian humalaisen naisen kanssa peuhannut, mutta lasketaanko tämä myös?
Olenko oikeutettu korvaukseen ja kannattaako lähteä oikeusteitse hakemaan?
T. Lotta
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Tuo on raiskaus.
Ei ole, koska sen teki nainen.
Vierailija kirjoitti:
Miten te voitte puolustaa tuota toista naista?
Se on vietellyt alkoholia juoneen hetero naisen ja vaikka seksi onkin tapahtunut yhteisymmärryksessä niin miettikääpä te hetero naiset miltä teistä tuntus jos aamulla suussa maistus toisen naisen pillu ja muistasitte sitä nuolleenne läpi illan?
Kai naisella jokin oikeus korvaukseen on tälläisessä joka varmasti kaduttaa?
Höpö höpö. Yhtään eri asia kuin mies, jolla aamulla maistuu pillu suussa, kaduttaa ja vieressä makaa suohirviö, jollainen ei koskaan selvin päin kiihottaisi.
Mikäköän se sopiva korvaus sun mielestä olisi? Kasva aikuiseksi ja mene töihin.
Toi ei oo raiskaus edes miehen tekemänä. Ryömi johonkin koloon kasvamaan, ja tule ulos vasta kun osaat ottaa vastuun omista tekemisistäsi. Oot just näitä tyyppejä, jotka lähtee miehen kanssa jatkoille panemaan ja aamulla kaduttaa ja sit keksitään, että se oli raiskaus. Oot oksettava ja häpeäks meille muille naisille
Mutta jos kyseinen "hyväksikäyttäjä" olisi ollut mies, niin syyttely olisi helppoa ja jopa toivottavaa.