Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä teistä hyväksikäyttöä kun kyseessä kaksi naista?

Lotta
06.10.2020 |

Hävettää kertoa mutta kerron. Eräs kaverin kaverini joka on naisiin päin oleva nainen oli piirittänyt minua jonkin aikaa ja katsonut sillä silmällä. Olin tehnyt selväksi että minua ei naiset kiinnosta.

Kuitenkin eräissä juhlissa päädyin suutelemaan tämän naisen kanssa ja huomasin että humalassa se kiihotti minua ja halusin enemmän ja hän lopulta ohjasi minut illan päätteeksi kotiinsa ja harrastimme seksiä. Aamulla minua kadutti ja humalassa tehty hölmöily hävetti eikä asia enää tuntunut kiihottavalta vaan pikemminkin ällöltä että kieli on ollut jossain mikä ei selvinpäin yhtään kiinnosta. Minulla oli käytetty olo.

Onko tässä kyse hyväksikäytöstä kun nainen kuitenkin tiesi että selvinpäin en ole naisiin päin kiinnostunut, ja juotti minut humalaan tarjoamalla juomia ja sai vieteltyä minut lakanoiden väliin?

Tietääkseni miehille on saatu syytteitä kun on liian humalaisen naisen kanssa peuhannut, mutta lasketaanko tämä myös?

Olenko oikeutettu korvaukseen ja kannattaako lähteä oikeusteitse hakemaan?

T. Lotta

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet itse suostuvainen humalassa ollut, eikä kukaan ole pakottanut niin tuskinpa voit muita syyttää tapahtuneesta kuin itseäsi. Ehkä asia olisi toisin jos olisit ollut toimintakyvytön tai toinen olisi sinut pakottanut siihen vaikka olisit sanonut ei tai olisit kieltäytynyt seksistä jollain muulla tavalla. Ehkä kannattaa seuraavan kerran ottaa vähemmän niin ei lähde hommat lapasesta. Itsehän kuitenkin päätöksen teet lähdetkö jotain asiasta syyttämään ja asiasta voi poliisilta kysyä jos se mieltä vaivaa. Sieltä saa neuvoja.

Vierailija
2/25 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainhan se ei oikeasti koskaan mene. Kukaan tuomari ei tuomitse naista toisen naisen hyväksikäytöstä, vaikka niitäkin joskus oikeasti tapahtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkkä känni ole mikään selitys tapahtuneille asioille, sen enempää tässä kuin rikoksissakaan. Itse olet AP lähtenyt hommaan mukaan, joten kärsi itse seuraukset myös. Eri asia jos olisit sammunut ja toinen olisi käynyt kimppuun, varsinkin jos tämä olisi juottanut sinut tiedottomaksi. Selkeästi tässä ei nyt siitä ole kyse, jos kerran muistat kiihottuneesi ja lähdit vapaaehtoisesti myös seksiä harrastamaan. Ja olisin tasan samaa mieltä, vaikka toinen olisi ollut mies.

Tätä menoahan pitäisi kieltää humalassa seksi kokonaan ja todellakin tehdä kirjallinen notaarin vahvistama sopimus jokaisesta seksikerrasta, jos kerran oman käytöksen aiheuttaman morkkiksen takia aletaan rikosilmoituksia tekemään. Siinäpä vasta rahantekoautomaatti...

Vierailija
4/25 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska provo. Nimimerkki Lotta kruunasi jutun :)

Vierailija
5/25 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin toisen kappaleen aikana, että kertoisit kuinka nainen oli raiskannut sinut työntämällä kielensä syvälle p*lluusi ja olit saanut räjähtävän orgasmin, ja kuinka tunsit itsesi hyväksikäytetyksi kun toinen nainen oli juonut lemmennektrariasi

Vierailija
6/25 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök mikä juttu.

Vierailija
7/25 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos alkaa kaduttaa toista voi syyttää hyväksikäytöstä?

Mitä jos kantaisit vastuun omista teoistasi?

Sinua ei ole huumattu. Sinua ei ole sammuneena käytetty hyväksi.

Vierailija
8/25 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onha miehiäkin tuomittu naisten hyväksikäytöstä pelkästään sen perusteella että nainen aamulla katui seksiä miehen kanssa humalassa vaikka humalassa halusi sitä eikä ollut tiedoton tai muutenkaan sellaisessa tilassa etteikö olisi ymmärtänyt mihin omasta tahdosta ryhtyi.

Saako naiset jonkun etuoikeuden tässä jos lähtevät bileiden päätyttyä harrastamaan seksiä toisen naisen kanssa joka on myös juonut alkoholia juhlissa?

Vierailija
9/25 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko oikeutettu hakemaan korvausta? Mitäpä luulet. Mitä jos kantaisit vastuun omista tekemisistäsi ja käyttäytyisit kuin aikuinen?

Vierailija
10/25 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko oikeutettu hakemaan korvausta? Mitäpä luulet. Mitä jos kantaisit vastuun omista tekemisistäsi ja käyttäytyisit kuin aikuinen?

Tiedätkö itse yhtään miltä se tuntuu kun herätessä maistuu toisen naisen pillu suussa vaikka pitää hetero naisena sitä ällöttävänä että kieli on toisen naisen siellä..

Se jos itseä alkoholia juoneena haluaa toista naista vapaa-ehtoisesti ei tarkoita sitä että toisen pitäisi siihen suostua, toisen pitäisi ottaa huomioon että toinen on juonut alkoholia ja vaatia että seksiä harrastetaan vasta selvinpäin..

Vierailija
11/25 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska juttu. Jos ei olis provo niin sanoisin että kyl sun pitäsi vähän rahaa saada kun kokeilit humalansa naista etkä

sitten tykännytkään

Vierailija
12/25 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö itse yhtään miltä se tuntuu kun herätessä maistuu toisen naisen pillu suussa vaikka pitää hetero naisena sitä ällöttävänä että kieli on toisen naisen siellä..

Se jos itseä alkoholia juoneena haluaa toista naista vapaa-ehtoisesti ei tarkoita sitä että toisen pitäisi siihen suostua, toisen pitäisi ottaa huomioon että toinen on juonut alkoholia ja vaatia että seksiä harrastetaan vasta selvinpäin..

Se on voi voi. Kännissä tehdään typeriä asioita. Sun olisi parempi olla juomatta. Mitään vääryyttä et ole kokenut. Itse halusit.

Vierailija
13/25 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se välillä menee. Varsinkin jos aktiivinen osapuoli on mies. Ei tarvitse olla tiedottomassa tilassa, riittää että on niin humalassa, ettei kykene laittamaan vastaan vaan lamaantuu ja pelon vuoksi saattaa jopa itsekin olla aktiivinen. En ole nähnyt että niissä tapauksissa olisi koskaan otettu huomioon miehen humalaa vaan aktiivisemman osapuolen oletetaan aina olevan täysin tietoinen kaikesta ja kykenevä lukemaan toisen heikkojakin signaaleja.

Vierailija
14/25 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokseenkin kiihottavaa toinen nainen nuolemassa toisen nsisen pillua. Siihen tilanteeseen vielä mies mukaan jyystämään nuolevaa naista takaa päin. Kerran ollut tällainen kokemus. Panin myös toistakin naisista aamulla kun herättiin.

Vierailija
15/25 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta onha miehiäkin tuomittu naisten hyväksikäytöstä pelkästään sen perusteella että nainen aamulla katui seksiä miehen kanssa humalassa vaikka humalassa halusi sitä eikä ollut tiedoton tai muutenkaan sellaisessa tilassa etteikö olisi ymmärtänyt mihin omasta tahdosta ryhtyi.

Saako naiset jonkun etuoikeuden tässä jos lähtevät bileiden päätyttyä harrastamaan seksiä toisen naisen kanssa joka on myös juonut alkoholia juhlissa?

Laitapa meille pari viitettä lainvoimaisiin tuomioihin?

Kyllä kaikki tapaukset mitä minulle tulee mieleen on sellaisia että mies suurinpiirtein kantanut tiedottoman naisen, riisunut ja hoitanut homman. Jos omin jaloin kävelee toisen asunnolle, riisuu itsensä tai kumppanin ja vielä on sen verran aktiivinen että saa nuoltua niin näyttökynnys hyväksikäytöstä on todella korkealla.

Mutta mikäänhän ei estä tekemästä rikosilmoitusta jos kokee joutuneensa rikoksen uhriksi.

Vierailija
16/25 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäi epäselväksi nuolitko sen pimppaa ja ´pyllyreikää

Vierailija
17/25 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ole. Jos olisit ollut nukkumassa ja sillon toinen käyttänyt hyväksi, olisi juttu toinen.

Vierailija
18/25 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on raiskaus.

Vierailija
19/25 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko sinulla linkkiä tällaisiin tuomioihin?

Ainakaan Suomen lain mukaan sellaista tuomiota ei voi antaa.

Vierailija
20/25 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te voitte puolustaa tuota toista naista?

Se on vietellyt alkoholia juoneen hetero naisen ja vaikka seksi onkin tapahtunut yhteisymmärryksessä niin miettikääpä te hetero naiset miltä teistä tuntus jos aamulla suussa maistus toisen naisen pillu ja muistasitte sitä nuolleenne läpi illan?

Kai naisella jokin oikeus korvaukseen on tälläisessä joka varmasti kaduttaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi