Outujuttu, että naiset käyvät kuumana minuun, vaikka minulla on kaiki ei halutut pirteet
Olen lyhyt 168cm, luustoni on tosi pieni ja sen takia myös hartiat ovat kapeat, kädet pienet sirot, ohuet jalat, pieni kallo ja heikot pienet kasvon piirteet ja tietysti vähäinen lihaksikkuus mikä on tyypillistä pieniluisille. Rasva kertyy lähinnä vatsalle ja olen juuri tosipienikokoinen ns. Laihaläski. Olen myös vaalea eli ei ole tummia kulmakarvoja ja kehon karvotus on vähäistä. Ääneni on myös epämiehekäs siitä puuttuu miehekäs möreys ja vahvuus ihan kokonaa..
Niin ja kengät on koko 40..
Ainut mikä minulla on suurta on penis, joka juhlakunnossa 18cm, mutta tuotahan ei naiset tiedä vaatteet päällä..
Pallit on pienet mikä aiheuttaa varmaan nämä piirteetkin minussa..
Olen köyhä ja työtön sekä aika sulkeutuva ja omalaatuinen..
Ainut kehu jonka olen kuullut sukulaisnaiselta on, että minulla on söpöt ja kivat kasvot. Mielestäni kylläkään ei ole..
Olen oikeasti tosi pieni ei ole liiottelua, kun sanon, että näytän istuessa pienikokoisen naisen kokoiselta..
Silti nuoret naiset tuntuvat käyvän kuumana. Luovat katsekontaktia, harovat hiuisia ja hymyilevät. Vaikuttavat seurassani jännittyneiltä..
Ainut mikä tässä tökkii on se, että en tunne samoin heitä kohtaan. En ole homo, mutta sukupuolellinen kiinnostus hiipui pois murrosiän lopussa enkä enää ole sen jälkeen ihastunut keneenkään tai ollut edes kiinnostunut.. Olen siis 25v mies
Kommentit (23)
Miksi joku jaksaa päivästä toiseen morkata täällä miehiä? Totta on, että teini-ikäiset tytöt usein kiinnostuvat nimenomaan söpöistä pojista ja vasta vanhemmiten miehekkäämmät miehet kiinnostavat, mutta ap taitaa olla jokin kateellinen mörökölli ja aloitus ei ole alkujaan totta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluat sanoa tuolla tekstilläsi? Jokaisen on pelattava niillä korteilla, jotka on saanut.
Höpsis, aina voi yrittää vetää ässän hihasta.
Hold your black and white horses. Noin keskimäärin, tarkoitin asian olevan. On asiasta tehty ihan tutkimuksiakin ja näin asian todettu olevan. Ei ole oma väitteeni.