Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kenelläkään kokemusta tällaisesta?

Vierailija
24.12.2013 |

Olen alkanut huolestua ja mietin pitäisikö mennä lääkäriin. Ikää minulla on 23v,mutta voiko olla jotakin vakavaa? Minulla on ollut jo melkeen 2kk rinnat kipeät, pistelee ja vihloo. Olen tutkinut mutten ole löytänyt patteja tmv. Myös ollut nyt pari viikkoa järkyttävä väsymys, hemo kunnossa ja vitamiineja olen ottanut päivittäin. Kuukautiset olivat 2 viikkoa myöhässä mutta alkoivat kumminkin. Tosin ne on kestänyt nyt jo melkeen 3 viikkoa ja tulee ruskeaa tuhrua sekä pinkkiä vuotoa? Saattaa olla päivä väliä ja sitten hulahti vähän kirkasta verta ja taas turhua. Erikoiset näistä tekee ettei ole mitään kipuja. Pistelee välillä vaan vatsaa. Ihan kun välillä tuntuisi pieniä tönäisyjä ihan alamahalla,mutta varmaan haamupotkuja kun minulta löytyy jo ennestää reilu 1v tyttö. Testi minkä tein pari päivää sitten näytti negaa eli tuskin raskaana ainakin olen. Otin eilen illalla reilu 3 olutta ja oksensin koko illan ja nyt kamala krapula. Mikähän minua vaivaa? Alkaa jo huolestuttamaan. :/

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 13:56"]

Olen alkanut huolestua ja mietin pitäisikö mennä lääkäriin. Ikää minulla on 23v,mutta voiko olla jotakin vakavaa? Minulla on ollut jo melkeen 2kk rinnat kipeät, pistelee ja vihloo. Olen tutkinut mutten ole löytänyt patteja tmv. Myös ollut nyt pari viikkoa järkyttävä väsymys, hemo kunnossa ja vitamiineja olen ottanut päivittäin. Kuukautiset olivat 2 viikkoa myöhässä mutta alkoivat kumminkin. Tosin ne on kestänyt nyt jo melkeen 3 viikkoa ja tulee ruskeaa tuhrua sekä pinkkiä vuotoa? Saattaa olla päivä väliä ja sitten hulahti vähän kirkasta verta ja taas turhua. Erikoiset näistä tekee ettei ole mitään kipuja. Pistelee välillä vaan vatsaa. Ihan kun välillä tuntuisi pieniä tönäisyjä ihan alamahalla,mutta varmaan haamupotkuja kun minulta löytyy jo ennestää reilu 1v tyttö. Testi minkä tein pari päivää sitten näytti negaa eli tuskin raskaana ainakin olen. Otin eilen illalla reilu 3 olutta ja oksensin koko illan ja nyt kamala krapula. Mikähän minua vaivaa? Alkaa jo huolestuttamaan. :/

[/quote]

Olet raskaana

Vierailija
2/8 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa teit sen testin? Tee uusi. Sitten menisin kyllä lääkärin pakeille, oli positiivinen tai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 14:02"]

[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 13:56"]

[/quote]

Olet raskaana

[/quote]

En oikein usko. Testin tein ihan oikein ja se oli puhdas nega. Tytöstä tuli vahva plussa jo viikolla 3 ja oli ihan selvät raskausoireet.. En kyllä itse tiedä ketään kuka olisi ollut raskaana vaikka testit ei näyttäisi.. En vain usko moiseen. :) Sekä lisäksi tuo vuoto ihmetyttää. Edellisen raskauden jälkeen ollut todella säännölliset ja runsaat kuukautiset ja aina olleet kivuliaat..

Eikai voisi olla joku kysta tmv.. :/

Eikai voisi olla joku

Vierailija
4/8 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sori, kerroitkin koska teit testin. Oisko keskenmeno? Kävisin lääkärillä silti, ei kuulosta normaalilta nuo oireet.

3

Vierailija
5/8 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 14:06"]

Missä vaiheessa teit sen testin? Tee uusi. Sitten menisin kyllä lääkärin pakeille, oli positiivinen tai ei.

[/quote]

Testin tein kaksi päivää sitten aamupissasta..

Vierailija
6/8 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kenelläkään muulla ollut yhtään vastaavaa niin mikä teillä oli syynä? Kiinnostaisi tietää. Että niitä kokemuksia kellään..? :)

Vierailija
7/8 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdunulkopuolinen raskaus.

Vierailija
8/8 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 14:22"]

Kohdunulkopuolinen raskaus.