Mitä tavallista esinettä et omista?
Onko jotain mikä saa vieraat kysymään yllättyneinä: "Ai sulla ei ole ----?
Kommentit (693)
Autoa en omista, enkä ajokorttia. Lapsia löytyy kolme kappaletta, mutta Helsingissä en ole kokenut tarpeelliseksi hommata kyseistä kapistusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiskirättiä.
Mitä tiskirätillä yleensä tehdään?
N51, joka tiskaa joko tiskikoneella tai tiskiharjalla. Ikinä en ole rätillä tiskannut.
Sillä pyyhitään se tiskipöytä.
se on pöytärätti
Televisiota, mikroaaltouunia, tietokonetta, astianpesukonetta, kuivausrumpua, autoa, sähköhammasharjaa.
Guess kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole mm. leivänpaahdinta, kuivausrumpua, voimassaolevaa henkilöllisyystodistusta, omaa tietokonetta, eikä älypuhelinta. Minulla ei ole koskaan ollutkaan älypuhelinta. Käytän Prismasta ostamaa Nokia-merkkistä näppäinpuhelinta.
_--------------------------------------------
Hmm, miten näät nämä viestit, jos ei älykännykkää?
Oletko kuullut tietokoneesta, läppäristä tai tabletista? Vai tynnyrissäkö istut sen älyttömyyskännykkäsi kanssa?
Kampaa tai hiusharjaa ei löydy.
silitysrauta, farkut, lattioiden kuivauslasta, peili (pl. kylpyhuoneen peilikaappi), verhot,
Vierailija kirjoitti:
Älypuhelin. Se näyttää tekevän ihmisistä jotenkin epäkiinnostavia.
hei sun lapsenlapsi lähetti kuvan. Aika epäkiinnostava ihminen, johon pitää ottaa etäisyyttä.
Mikroaaltouuni, silitysrauta ja -lauta, pyykinkuivausteline
Naisena en ole ikinä omistanut esiliinaa tai huivia johtuu köksän opettajan käytökaestä. Silti ilmankin näitä rättejä pärjännyt 70v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hei sun lapsenlapsi lähetti kuvan. Aika epäkiinnostava ihminen, johon pitää ottaa etäisyyttä.
Aika tyhmää piruilua.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiskirättiä.
Mitä tiskirätillä yleensä tehdään?
N51, joka tiskaa joko tiskikoneella tai tiskiharjalla. Ikinä en ole rätillä tiskannut.
Tiskiräsyä käytettiin ennen tiskiharjojen yleistymistä.
Multa puuttuu seuraavat asiat:
Pyykinpesukone
Mikro
Kahvinkeitin
Syy on se että työttömänä ei ole varaa moisiin, käyn mun mutsilla suihkussa ja pesemässä pyykit, ja mun mutsi tekee mulle ruoat ja keittää kahvit. Saan mun mutsilta kaiken itselle kun hänestä aika jättää, miksi tuhlaisin rahaa moisiin jos kumminkin saan ne itselle ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
En omista meikkejä. Lopetin meikkauksen vuonna 2014.
Sama! 👍
Mikroaaltouunia. Suoratoistopalveluita.
Hiustenkuivainta, sähköhammasharjaa, autoa.
Silitysrautaa, enkä tuikitavallista harjaa ja kihveliä.
En omista mitään mitä pitäisi silittää voin nukkua ryppyisissä lakanoissa, ja jos vaikka lattialla on lasin siruja tai jotain muuta imuroin ne pois