Millainen maine sinulla on
Kommentit (37)
Kevytkenkäisen naisen maine ja ihan on kovalla työllä ansaittu :D
Korkkein koulutettu suvusssa on harvardin sydänkirurgiksi valmistunut sydänkirurgian professsori. Ukki arkkitehti, mummmo filosofian maisteri, isän veli di insinööri, ukin veljen poiika eräään pankin tietoturvajohtaja entiinen tietojenkäsittelytieteen lehori yliopistossa, pankinjohtaja, oikeustieteeen lehtori itäsuomen yliopistossa, sitten pikkuserkku on ohisalon oikeusavustaja jneee. Toivottavasti läääke alkaisi toimia. Saiisi jotain aikaaankin vaikka rahaa nyhdettyä ulkomailta suomeeeen joilllakin keinoin.
Ei AAVISTUSTAKAAN minkäläinen maine minulla on.
Maine tulee juoruista ja ilkeitä ja pahantahtoisia ihmisiä ei voi kontrolloida. He eivät edes elä todellisuudessa.
Kiinnostavampaa on minkälainen minä oikeasti olen.
- Kiltti ja rauhallinen.
Erakko, vaikka en sitä oikeasti ole.
Ystäviä on, mutta vaan niitä oikeita ystäviä pieni joukko.
Toiset sanoo tyhmäksi, toiset viisaaksi, toiset julkisuuden tavoittelijaksi, toiset ujoksi, toiset epävarmaksi, toiset ylimieliseksi ja liian itsevarmaksi, toiset ilkeäksi, toiset kiltiksi, joku köyhäksi (koska käyn aina kirppareilla, vaikka tulot melkein 80 000 e - 100 000 e vuosi). Ihan oikeasti näin minusta on puhuttu viimeisten parin vuoden aikana 😂 Olenkin varmaan aika ristiriitainen ja mielipiteitä jakava persoona.
Mielipide rakennetaan toisista usein osittain myös olettamusten perusteella. Jos en itse pidä jonkun ihmisen käytöksestä ja saan hänestä inhottavia viboja, niin kyllä saatan ajatella hänen olevan ilkeä. Mutta en muodosta ihmisestä kokonaiskuvaa muutaman kerran perusteella, siihen vaaditaan useampi viikko ennen kuin alkaisin itse luokittelemaan ketään - ja yritän muutenkin välttää kaikkien luokittelua.
Vierailija kirjoitti:
uusienglantilainen
Mikä se on?
Panomiehen maine. Tarvitseeko kertoa edes, et mistähän sen olisin voinut saada.
En tiedä. Voihan mua jotkut pitää jonain kylähulluna mutta mulle se on yks ja sama.
Kyvykäs ja perinpohjainen rakastaja, herrasmies ja konossööri.
Mulla on maine neiti suorasuuna ja hieman "erikoisena" tyyppinä. Ihan ansaitusti. Vanhemmiten olen kyllä tasaantunut huomattavasti.
Kivan, kaikkien kanssa toimeentulevan tyypin maine.
Työelämässä ilmeisesti v.ttumainen, olen kuulemma ilkeä ja itsepäinen kun en lähde jokaiseen trendiin mukaan. Yksityiselämää en osaa sanoa mutta voisin veikata että minua kutsutaan vanhaksipiiaksi. Todelliset kaverit tietävät että olen oikeasti kiltti ja avulias.
Vierailija kirjoitti:
Lempinimi "Proffa". Hiukset kammattu siististi mutta semicooliin tyyliin. Kauluspaita rennosti ulkona suorista housuista. Istuskelen skeitti rampilla ja luon vaikutelman että oon hyvä skeittaan mutta en vaan jaksa, kommenteilla kuten "Hyvä Ripe, melkein onnistu 360, tsemiä!".
Mäkissä tilaan vaan mustan kahvin vahvana, ja seuraan keskustelua. Välillä heitän väliin jonkun osuvan kommentin, ja muut on että "hmm! ei ollakkaan tajuttu tota ennen!".
Muijat pitää minua persoonallisena, hiukan salaperäisenä.
Ootkohan mun veli? 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
uusienglantilainen
Mikä se on?
Maine on siellä.
Nyt Vapaana kirjoitti:
kaupungin kysytyimpiin kuuluva poikamies
😎
Riippuu ketkä kyselee sun perään. 🙄
Tyhmä, supernaiivi, sinisilmäinen. Nuorena ihastuin pari kertaa tosi tyhmästi. Luotin mieheeni tyyliin: ei mua oo petetty. Eräs katkera Hjördis väänsi oikein rautalangasta, että kyllä sua petetään ja arvaa kenen kanssa. Ihan vaan 50 ihmistä kuuli asian. Tuli siinä samalla oikein kunnon julkinen nöyryytys. Itsekin nykyään pikkasen katkera mutta ei enää niin supernaivi elämä opettaa.