Millainen maine sinulla on
Kommentit (37)
Tosi hyvä kaikinpuolin.
Zinc
Täältä olen saanut.
Lempinimi "Proffa". Hiukset kammattu siististi mutta semicooliin tyyliin. Kauluspaita rennosti ulkona suorista housuista. Istuskelen skeitti rampilla ja luon vaikutelman että oon hyvä skeittaan mutta en vaan jaksa, kommenteilla kuten "Hyvä Ripe, melkein onnistu 360, tsemiä!".
Mäkissä tilaan vaan mustan kahvin vahvana, ja seuraan keskustelua. Välillä heitän väliin jonkun osuvan kommentin, ja muut on että "hmm! ei ollakkaan tajuttu tota ennen!".
Muijat pitää minua persoonallisena, hiukan salaperäisenä.
Yksinäinen reppana.
15v entinen työnantaja(henk. koht. avustajan toimi) sanoi että pitää huolen ettei kukaan palkkaa meitä. Yksi Mika varasti häneltä, toinen muka joi työaikana ja minä olin yksinäinen reppana. Vaikea päästä maineesta eroon. Uusi työnantaja levittää sitä aina eteenpäin. Ei kukaan kysy onko totta.
Ei mainetta. Parikymmentä vuotta totaalista nobody-elämää - ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Lempinimi "Proffa". Hiukset kammattu siististi mutta semicooliin tyyliin. Kauluspaita rennosti ulkona suorista housuista. Istuskelen skeitti rampilla ja luon vaikutelman että oon hyvä skeittaan mutta en vaan jaksa, kommenteilla kuten "Hyvä Ripe, melkein onnistu 360, tsemiä!".
Mäkissä tilaan vaan mustan kahvin vahvana, ja seuraan keskustelua. Välillä heitän väliin jonkun osuvan kommentin, ja muut on että "hmm! ei ollakkaan tajuttu tota ennen!".
Minusta vaikutat oudolta ja luotaantyöntävältä. T. nainen
Pitäää olla osaamista jotta voi tahkoa miljooonia. Asiakkkaat ovat ulkomailla, ei suomessa ole kuiin 5 miljooonaa ihmistä eivätkä nekään ole maksukykyiiisiä.
Sehän oli fantasia, mutta aika viaton, joten mitävälii.
Kai ne mua sekopäänä pitää. Ihan syystä kyllä.
kaupungin kysytyimpiin kuuluva poikamies
😎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta vaikutat oudolta ja luotaantyöntävältä. T. nainen
No enemmän tuo vaikuttaa teinipojalta kuin miltään muulta. Outoa jos aikuinen ”nainen” ei tuota huomaa.
Työelämässä on ***tumaisen ihmisen maine ja se on tällä alalla plussaa.
Vierailija kirjoitti:
Työelämässä on ***tumaisen ihmisen maine ja se on tällä alalla plussaa.
Ei ole todellakaan plussaa millään alalla. Ei enää nykyään.
E i paljon kiinnosta. Toiset tykkää ja toiset ei, teki sitten mitä tahansa. Pääasia on se, että on koeteltu kansalaiskunto ja nauttii kansalaisluottamusta. Muista mielipiteistä ei todellakaan ole väliä!
En tiedä, koska mulla ei ole tapana lähetellä tiedustelua ympäri kyliä, mitä porukka on juorunut minusta. Suoraan sanottuna ei kiinnosta, mitä joku tuntematon tai puolituttu minusta ajattelee.
Ne ketkä tuntee mut niin ihan hyvä rauhallinen maine. Ne ketkä ei tunne, niin ei mitenkään hyvä.