Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin suomalaiset oppivat alkeellista käyttäytymistä kassajonossa: uusi kassa avaa, sinne ei juosta jonon päästä

Vierailija
06.10.2020 |

Suomalaiset juntit: kun uusi kassa avaa, jonon päässä olevat juoksevat sinne. 🤦🏻‍♂️

Ei liity suoraan tähän, mitta tiedättekö mitä ulkomailla saatetaan tehdään, vähemmän tavaroita oleva asiakas voidaan päästää jonossa jopa edelle. Suomessa tämä on TÄYSIN ennenkuulumatonta.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen myötähäpeää näissä tilanteissa, mutta tilanteen seuraaminen on joskus aika hauskaa.

Usein ne on vielä vanhukset (joilla olisi koko päivä aikaa jonottaa), joille tämä asia on elämän ja kuoleman kysymys ja jotka juoksevat toisen jonon perästä hampaat irvessä ja kiilaavat muut ostoskärryillä. Kerran kehtasi vielä alkaa yksi tälläinen mamma valittamaan, jollekkin nuorelle miehelle joka ehti häntä ennen jonoon.

Vierailija
42/46 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mä vaan juoksen. Ärsyttää kun on joku muutama tavara ja joku jonon kolmantena oleva matami lähtee päättäväisenä kärräämään viikon ostoksiaan siihen toiseen jonoon.

Vierailija
44/46 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen usein päästänyt kassajonossa takanani olevan edelleni, koska minulla on isot ostokset ja takana olevalla vain pari ostosta. Tämä on ihan sääntö eikä poikkeus käydessäni kaupassa.

Vierailija
45/46 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikoina kaupassa töissä ollessa välillä huonona päivänä näpäytin näitä etuilijoita ilmoittamalla että rouva taisi olla teitä ennen jonossa, ja palvelin tämän "rouvan" ensin. 

Aspatyössä pienetkin iloa tuovat asiat ovat jaksamisen kannalta tärkeitä.

Vierailija
46/46 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siinä ole juuri se tarkoituksena? Kun jono kasvaa riittävän pitkäksi, avataan uusi kassa. Silloin ne, jotka ovat jonossa viimeisiä, siirtyvät uudelle kassalle. Mikä tässä logiikassa on ongelmana? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän