Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt olen lievästi sanottuna kusessa :0. Tarjosin vieraille kaksi päivää vanhaa lohta. Kaikki ilmoittivat olevansa vatsataudissa..

Vierailija
06.10.2020 |

Meillä pitä tänää olla jatko "kokous" kotonani ja kaikki neljä ovat ilmoittaneet kärsivänsä vatsataudista.. En tiedä oliko kovin fiksua, mutta valehtelin jokaiselle, että ikävää, mutta kaikki muut ovat tulossa ja kokoonnnumme kuitenkin!
Voi helvetti, mitä jos he puhuvatkin keskenään tästä? Apua mitä teen?
Itse olen lähes oireeton paitsi vatsaa hieman nipistelee ja mahani oli lievästi aamulla sekaisin..

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttava tarjosi huonosti kypsennettyjä lihaa. Yksi vieras joutui tiputukseen.

Vierailija
2/33 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Itse syön ongelmitta päiväyksen ylittänyttä lohta. Kaksi päivää on mitätön aika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon mukaan mietin, että missä kusessa nyt tuosta olisit, mutta viestinosan perusteella joudat ollakin. 

Vierailija
4/33 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaksi päivää vanha lohi ole pilalla jos et ole säilyttänyt sitä ihan miten sattuu.

Vierailija
5/33 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahaa. Pitääkin soittaa Helille ja tarkistaa onko menossa mukamas tänään jatkomeettiin!

Vierailija
6/33 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi ollut helpompaa sanoa, että olet itsekin vatsataudissa.

Vierailija
7/33 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pilaannu kahdessa päivässä.

Vierailija
8/33 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin siis tämä ruokailu oli? Ja kaksi päivää vanhaa mistä: ostopäivästä, viimeisestä myyntipäivästä?

Vierailija
9/33 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai muut puhuu keskenään. Olisit sanonu et voi ei. Muitakin on sairastunut, hitsit, ei kai vaan ollut se lohi...

Vierailija
10/33 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä muuten olisi ollut ongelmaa, ellet olisi valehdellut muidenkin olevan tulossa. Ilmoitapa nyt kaikille että koko homma on peruttu. Kyllähän porukka juttelee ennemmin tai myöhemmin toisilleen ja valheesi paljastuu.

Ei vatsaoireet välttämättä tarjoamastasi ruoasta johdu. Voihan kyseessä olla oikeasti mahatauti, joka ehkä tarttui päivällisellä?

Vierailija
11/33 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanot vain, että et tiedä vatsataudista mitään. Sinun lohesi oli ainakin tuoretta, oikein säilytettyä ja valmistettua. Ei kellään ole mitään todisteita, että tuo johtuisi siitä kalasta

Vierailija
12/33 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohi on herkkä , jos esim kuumassa autossa on liian pitkään kauppareissulla tai tehottomassa jääkaapissa.

Vierailija
13/33 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en syö kalaa...

Vierailija
14/33 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo. Itse syön ongelmitta päiväyksen ylittänyttä lohta. Kaksi päivää on mitätön aika.

Ja silti säilytys ei ole välttämättä ollut sama. Kylmäketju on voinut katketa moneen kertaan toisen kalan kohdalla ja toinen taas on porskuttanut yli viikonkin lähes jäisissä olosuhteissa.

Vierailija
15/33 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tuttava tarjosi huonosti kypsennettyjä lihaa. Yksi vieras joutui tiputukseen.

Minkä elukan lihaa? Nautaahan syödään raakanakin esim. tartarissa. 

Vierailija
16/33 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sanot vain, että et tiedä vatsataudista mitään. Sinun lohesi oli ainakin tuoretta, oikein säilytettyä ja valmistettua. Ei kellään ole mitään todisteita, että tuo johtuisi siitä kalasta

Benella-kalaan en koskisi ainakaan. Niille syötetään Itämerestä pyydettyä dioksiinipitoista kalaa:-(

Vierailija
17/33 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä idea oli lähteä valehtelemaan? Ja mitä tavoittelit sillä?

Normaali ihminen olisi sanonut, voi kurjuutta, parane pian.

Vierailija
18/33 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne muut on kusessa.

Siis jos et ole sepittänyt tuota.

Vierailija
19/33 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Benella-kalaan en koskisi ainakaan. Niille syötetään Itämerestä pyydettyä dioksiinipitoista kalaa:-(

Tarkoitan sellaista kalanrehua:

https://www.biotalous.fi/suomalainen-benella-kirjolohi-syo-kasvispainot…

Vierailija
20/33 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi ei ole mitään. Mulla on aina vähän huono omatunto, kun raastan vähän sianlihaa vegaanin ystävän ruokaan. Hänen parhaaksi se on kuitenkin + aina kehut päälle ruuan mausta. Lisäksi laitan kouluruuan joukkoon islamin uskoisille ruuanvalmistuksessa sianverta. Eivät ole sulaneet siihen. Vaan porskuttavat hyvin eteenpäin.