Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä siinä Cooperin testissä naisia niin pelottaa?

Vierailija
06.10.2020 |

Tämä toistuu Naissotilaat -sarjassa vuodesta toiseen, että se Cooperin testi on jännittävintä ja kauheinta mitä ihmiselle voi tapahtua. Myös naisten nettikommentit inttiin liittyen nostavat aina esiin kuinka Cooperin testi on kauheinta armeijassa. Itse näin miehenä olen pari kertaa ihan oma-aloitteisesti ja huvin vuoksi juossut Cooperin testin saadakseni selville kuntotasoni. Tiedän myös muita miehiä, jotka Cooperin ovat juosseet huvin vuoksi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ja tunnen paljonkin naisia, jotka juoksevat Cooperia säännöllisesti, mukaanlukien itseni. Esimerkkisi naisista en tiedä.

Vierailija
2/8 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, ei Cooperin testi itseäni niin kammota.

N31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa vastata tuohon. Olen nainen ja nuoresta asti jollain hullulla tavalla rakastanut kyseistä testiä.

Vierailija
4/8 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että sinät ja tuttusi juoksette Cooperin mielellään. Kaikki eivät kuitenkaan ole huippukuntoisia ja ymmärrän hyvin, että etenkin armeijassa naisille tuosta voi tulla paineita, sillä siellä valtaosa muista juoksijoista on miehiä. Vaikka siis suoriutuisti omaan ikääsi ja sukupuoleesi nähden jopa kiitettävästi tai ainakin hyvin tuosta testistä, saattaa tulla olo, että on ollut huono, koska jää miesten vertailuarvoissa sinne keskinkertaisen tai heikon tasolle. Lisäksi, vaikka olen hyväkuntoinen ja ne harvat kerrat, kun olen Cooperin juossut, olen joka kerta päässyt ikäluokassani erinomaiseen tulokseen, on se suorituksena niin kamala kokemus, että joka kerta jännittää, selviänkö hengissä. 12 minuuttia niin kova kuin mahdollista juokseminen kun ei ole mitenkään kivaa hommaa minun mielestäni. Huvin vuoksi sitten teen ihan muita asioita - vaikka juoksen 18 km poluilla tai hiihdän 30 km keväthangilla.

Vierailija
5/8 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse inhoan Cooperin testiä, koska kehoni ei tykkää pikamatkoista. Jos juoksen Cooperin täysillä, oksennan sen jälkeen. Keholleni sopii ylipitkät polkujuoksut, joissa vauhti on rauhallinen.

Vierailija
6/8 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse inhoan Cooperin testiä, koska kehoni ei tykkää pikamatkoista. Jos juoksen Cooperin täysillä, oksennan sen jälkeen. Keholleni sopii ylipitkät polkujuoksut, joissa vauhti on rauhallinen.

:D tää kuulosti jo samanlaiselta kuin "en ole lihava, mulla on vain isot luut". Eiköhän Cooperin jälkeen oksentaminen ole aika normaalia

Vierailija
7/8 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa juosta 12 minuuttia yhtä soittoa?

Vierailija
8/8 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D tää kuulosti jo samanlaiselta kuin "en ole lihava, mulla on vain isot luut". Eiköhän Cooperin jälkeen oksentaminen ole aika normaalia

https://nutskarhunkierros.fi/fi/races/80-km/

Käypä kipaisemassa tuo lenkki ja tule sitten keskustelemaan isoista luista :D. Cooperin juokseen kuka tahansa, vaikkei ehkä ihan huippumatkaa. Tuo jää monelta Cooperin-testillään isottelevalta kesken jo kauan ennen loppua.