Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~*~ ENSKATTARET viikonloppuna ~*~*~

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt meitä ikivanhoja koetellaan - Naksu ja Killa - " tervetuloa" taas tädin jengiin... :(

Kiva Q, kun pyörähdit! Tuu tosiaan kertomaan kun jakaudut. Meillä siis on vielä ens kierto aikaa! Kateellisena luen pinnis-puuhia... Hyvää loppuodotusta sulle!

Tervetuloa Live82! Tähän joukkoon mahtuu hyvin, mutta kannattaa varoa, ettei jää liian pitkäksi aikaa koukkuun! Siirtyminen o-puolelle mahdollisimman pian on suotavaa!!

Sabam: Onnea yliopistoon pääsystä!

Hitsi kun mä en tykkää tosta punaviinistä ollenkaan! Juon muutenkin aika vähän alkoholia.. Joskus lasillinen valkkaria tai saunan kanssa siideri. Pitäisköhän harjoitella ton punkun käyttöä...

Omassa navassa ei kummempaa. Täti viihtyi yllättävän lyhyen aikaa (mikä sopii siis vallan loistavasti!), kp 4 ja eukosta ei näy kun viiru enää..

Tosta koti-inseminaatiosta.. Meillä vähän sama homma kun Killalla. Oon kyllä ihan oikeasti miettinyt, josko testais sitäkin. Ei siitä ainakaan haittaa voi olla.

Jospas jatkais siivoamista... Koiran karvat valloittaa koko kämpän!

Oon@

Vierailija
42/48 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipahan päivä shoppailemassa mm IKEAssa. Taisi olla joku lasten retkipäivä, kun ihan mahdottomasti väkeä: nimenomaan lapsiperheitä ja raskaana olevia naisia...

Ei muuten sitä tätiä vielä kunnolla näy, joten on edelleen kp 29, mutta kuten sanottu: nega testattu, joten ei toivoa. Tulisi vaan se eukko, niin pääsis uuteen yritykseen!

Täytuu vaan todeta, että mulla edelleen joka kierto on erilainen kuin entinen, sekä pituudelta että oireilta, joten lupaan (taas!) olla uskomatta mihinkään oireisiin, vaan luotan vain kahteen viivaan... Olisi niin kivaa, jos ois säännölliset kierrot ja oireet aina samanlaiset!

[color=deeppink][b]Naksu[/color][/b]: työniloa yötöihin! Siis mulla on mennyt ohi, onko sulla se lekuri jo varattuna? Mihin menet? Tk:seen vai yksityiselle?

[color=deeppink][b]Titi[/color][/b]: oon joskus lukenut, että kun raskautta oikein kovasti toivoo, niin voi tulla valeraskauden oireita (ei kai ihan niin kuin koirilla, mutta kuitenkin)... Jos et ois testannut sitä negaa, niin tosiaan toi voisi olla sitä tai sit testi puhui puppua... Pitäisköhän sun testata

[color=deeppink][b]LiVe82[/color][/b]: oikea paikka löytyi! Tervetuloa vaan mukaan, johan joukko meinasikin harventua kovin, kun siirtyvät tonne o-puolelle! :) Täällä mahtuu kyllä kirjoittelemaan useammin tai harvemmin, ihan miltä tuntuu!

[color=deeppink][b]Oona[/color][/b]: no hyvä sentään, että älyää eukko jättää vierailunsa lyhyeksi, niin pääsee taas harjoittelemaan! ;) Mäkään en ennen tykännyt punkusta yhtään, mutta kun sitä oppi juomaan, niin se on ihan mun suosikkia!

No eipä tässä taas ihmeempiä, palaillaan ensi viikolla!

Killa (edelleen siis sittenkin) kp 29/28-41

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Titille kommentointi jäi näköjään kesken... Siis piti sanomani, että pitäisköhän sun vielä testata uudestaan, jos toi oireilu jatkuu?

Vierailija
44/48 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei jaksa kauheesti kirjoittaa, aika paska fiilis. Miehen sisko (jonka kanssa ollaan tosi läheisiä) erosi eilen illalla poikaystavästään ja oon koko päivän ollut " tukena ja turvana" . Jotenkin pystyin itse tsemppaamaan koko päivän ja tehtiin kaikkea kivaa ja jutskattiin, mutta nyt kun sisko on peitelty kotonaan nukkumaan, on ihan kurja olo itsellä. Tuntuu niin pahalta toisen puolesta, en millään soisi tuollaista surua ja murhetta kenellekään. Kurjaa nähdä, että toisella on ihan kamalan paha olla.

Sorry, pakko oli saada vuodattaa omanapaista.

Palataan asiaan, nyt meen miehen kainaloon hakemaan parempaa oloa. Onneksi on itsellä kaikki niin hyvin kuin olla ja voi!

[color=green][b]Haleja kaikille enskoille! Toivottavasti teillä on ollu kivat viikonloput![/b][/color]

[color=deeppink]

-Kesämorsian-

Vierailija
45/48 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mietin itekin sitä testaamista uudestaan, mutta kuulostelen vielä... Meinasin että testaan uudestaan vasta kp 25-30, jos täti ei ole siihen mennessä ilmaantunut. Eihän toi tuhru sulla vielä mitään tätiä välttämättä enteile, kun kerta sun kierrot on muutenkin pitkiä. Täällä edelleen peukut pystyssä, jos se täti ymmärtäisi pysyä sieltä poissa. Minä täällä vaan olen sitten varmaan valeraskaana tai sit on joku kysta tai kohdunulkoinen raskaus tai mikä hemmetti tahansa... Turhauttavaa... Jos se täti kierron lopussa päättää ilmestyä niin pitää kai sitä sit käydä jossain tutkimuksissa jos nää kivut ei häviä. On niin outo olo.

Vierailija
46/48 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tuossa äsken saunassa ja vilkaisin sitten peilistä rintojani ja seurasi järkytys. Nännipihat on suurentuneet puolella! Varsinkin vasen nänni on kohtuuttoman iso omaksi normaaliksi nänniksi. Mitä hel**ttiä minussa tapahtuu!!! Rinnoissa ei ole mitään muita muutoksia, eivät ole arat tai mitn. Että sillä tavalla. Yöunethan tässä menee... Sori omanapavuodatus.

Vierailija
47/48 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Titi-uulle piti tulla kommentoimaan, että kuulostaa vahvasti plussaoireilta, mulla oli myös turvonneet heti aluksi noi rinnat vaikkeivät mitenkään erityisen kipeet olleetkaan ja muutenkin nuo sinun oireet kyllä vaikuttaa lupaavalta, uutta testiä vaan ja ihan hirvittävän paljon plussasäteitä! bd bd

Killalle myös toivotaan vielä tästä kierrosta plussaa! bd bd

ja kaikille muillekin!! jos ei tästä kierrosta niin sitten seuraavasta super plussa säteet kaikille!

nauku

Vierailija
48/48 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireesi voivat olla raskausoireita, tai ne voivat olla olematta. On totta, että joillakin naisilla tulee menkat, vaikka olisikin raskaana, mutta tämä on kuitenkin suht harvinaista enkä todellakaan laskisi toiveita sen varaan, että olisin raskaana, kun menkat ovat olleet juuri.

En tahdo missään tapauksessa olla töykeä tai loukata, mutta minusta sinä olet nyt hieman hysteerinen. Tämä menee samaan sarjaan " lue lääkärikirjaa ja löydä itseltäsi 75% kirjan sairauksista" kanssa. Tiedän, että sinä, ja jokaikinen muu vauvaa yrittävä, haluaa sen plussan vaikka väkisin, mutta niin se ei toimi. Voi tosin olla hyvinkin mahdollista, että koska elättelet niin suuria toiveita, kehosi alkaa reagoimaan tavalla, jota toivoisit. Tämä tuskin on mitenkään yleistä, eikä välttämättä pidä paikkaansa sinunkaan kohdalla, mutta ihminen on psyko-fyysis-sosiaalinen kokonaisuus, eli keho ja mieli kulkevat pitkälti käsi kädessä. Kehosi ikäänkuin tuottaa sinulle oireita, joita toivoisit olevan. Eli voisi kai puhua " valeraskaudesta" . MUTTA voi olla olematta. " Oireesi" voivat myös olla aivan normaaliin elämään kuuluvia kehon toimintoja, joita et välttämättä ole aiemmin huomannut tai joita ei välttämättä edes ole ollut. En tiedä. Mutta sen tiedän, että sinun täytyy nyt ottaa vähän rennommin :)

Ja tämä on kaikille ensikoille: Ottakaa rennosti. Plussauutiset ovat aina toivottuja ja haluttuja ja jokaisen vuoro on aikanaan. Tätä ei todennäköisesti voi kuitenkaan nopeuttaa stressaamalla tai hössöttämällä. Ottakaa mallia palstan konkarista, Killasta. Siinä on nainen oikealla asenteella! ;) Vaikka pettymyksiä on tullut, ei silti luovuteta eikä panikoida eikä aleta hysteeriseksi. Ja niin juuri on parasta, jos haluaa pysyä järjissään :)

Toivottavasti en aiheuta tällä viestillä kenellekään mitään mielipahaa! Kaikille ensikoille toivon oikeasti vain hyvää ja paljon plussia, mutta kuten kaikki tiedämme, niitä ei voi vauhdittaa eikä päättää, kuka niitä saa. Ne vain tulevat, toisille ennemmin, toisille myöhemmin. Toisille selvien oireiden kera, toisille täysin varoittamatta. Mutta selvää on, että niitä kuitenkin tulee, toivottavasti KAIKILLE yrittäjille jossain vaiheessa :)