~*~*~ ENSKATTARET viikonloppuna ~*~*~
Kommentit (48)
Uusiks: Eli mulla kanssa jälleen punkkulasi kädessä, tosin ei ole kotona muuta ku toi yks lasillinen. Mutta sitä maistellessa - KIPPIS kaveri!
Ei tuu mitään hyvää toosasta ja mies tekee TÖITÄ, mokoma tylsimys! ;)
Jos olisit vähän lähempänä, tulisit jakamaan ton mun pöntön! :) Pahoittelut siis tädin saapumisesta, kai se on uskottava ettet pistänyt mua paremmaksi tässä kierrossa. :( No seuraava kierto mennäänkin sit sun kanssa samoissa päivissä suunnilleen, joskin sä pääset plussaamaan mua ennen, kun mulla yleensä kierrot on kumminkin lähempänä 35 päiväisiä. :D
Harmittaa kyllä ihan kauheesti sun puolesta, yhtä paljon kuin omastakin! Eikö me olla jo tarpeeksi kauan saatu täällä roikkua?! Vaikka seura on mitä parasta täällä Ensikoissa, niin kyllä mielellään siirtyisin jo tonne o-puolen Enskareiden seuraan...
No meen kiusaamaan tota ukkoa välillä...
Äläs nyt vielä noin puhu, eihän sullä vielä oo alkanu!!!! Mä en suostu uskomaan ettet sitä plussaa saa! Vaikka tosin oishan se hienoa saada ne sit yht' aikaa ens kuussa! ;) Joo kyllä tää täällä roikkuminen kuukaudesta toiseen alkaa jo jurppia, ois aika vaihtaa maisemaa välillä! Sanotaanko vaikka n. 9 kuukaudeks o-puolelle, sen jälkeen sit vaikka takas! =D
Mä meen kans tökkiin tota miestä, jos vaikka keksittäis jotain kivaa! Palaillaan! Nam!
[b][color=deeppink]Killa ja Naksu: [/color][/b] Mäkin täällä juon punkkua, joten liityn seuraan (mullapas on 3 litran pännäri...)! Mua kyllä oikeasti harmittaa teidän puolesta! Kunpa menis niin, että me kaikki enskat plussattais järjestyksessä! Ei haittais se tädin tulokaan, kun tietäis et vaikka kolmen kierron jälkeen on sitten mun vuoro. Mielelläni antaisin teille kyllä seuraavassa kierrossa ne plussat, jos mulla ois siihen valtuudet. Yritetään kuitenkin.... TÄSSÄ + Naksulle ja TÄSSÄ + Killalle! Ottakaa kiinni! Ja megaiso hali molemmille, huitokaas ne tantat hemmettiin.
[b][color=green]ON: [/color][/b]Käytiin tänään asuntomessuilla. Hienoja oli. Heti laitettiin lotto vetämään. Ovis oli (kai) to, joten kauheesti toivon oireita ens viikolle... Ja keksin niitä jo nyt. Tosin tää vatsakipu johtuu todennäköisemmin niistä litrasta herneitä, jotka söin, kuin mistään kiinnittymisestä. Eikä kai se näin nopeesti tapahtuiskaan.
Nyt meen jatkamaan lauantai-illan viettoa. [b][color=blue]Nauttikaa elämästä ja vilkutuksia muillekin enskattarille! [/color][/b]
[b]
[color=plum]-Kesämorsian-
Moi vaan KM:kin! :) No sullahan riittää litkittävää! ;) Joo ois reilua toi järjestyksessä plussaaminen! No mutta älä vaan ota meistä mallia, vaan koita päästä nopeesti toiselle puolelle! Kiitti +:sta! :)
Naksulainen: nyt tosiaan tuntuu siltä että kunhan tässä yhden vauvan saisi alulle, niin heti vaan seuraavan yritystä kehiin! Vaan saa näkee muuttuuko mieli, kun kanniskelee iltakaudet koliikkia huutavaa vauvaa... ;)
Heippa taas! Telkasta tulee näköjään " Todella upeeta" jossa joku on paksuna....
Ihan ensiksi ONNEA Sadeye, toivottavasti masuasukki pysyy matkassa ja voi hyvin. Tarrasukkia matkalle mukaan.
Naksulle pahoittelut tädistä, samaa sukulaista täällä odotellaan. Typerä tyyppi.
Täti ei toivottavasti löydä Killaa, mene piiloon äkkiä! =)
Gallubbeja oli taasen ilmestynyt siitä miten selität, ettet ota viinaa. Hyviä jippoja olitte keksineet, mä en paljoa itse käytä, mut jo pari kertaa on kans pitäny valehella et lääkekuuri ei anna myöten ottaa ja ei maistu jne. Mut, ehkä noi valkoiset valheet sallittaneen, kuten myös vastaukset niihin kysymyksiin et koskas teillä aletaan yrittämään lasta jne.
Näin tos viimeyönä sellasta unta, et kerron miehelle et olin raskaana. =) (Toivottavasti enneuni) Ja sit aamulla mietin mielessäni, et mitenkähän sitten jos oikeasti joskus tämmöinen tilanne olis niin sen tekisin. Mieleen tuli vaikka mitä, mut taidan ettiä jonkun isi aiheisen jutun ja antaa sit vaikka paketissa plussatestin jälkeen. =) Mut kaikki aikanaan toivottavasti.
Omaa fyysistä napaa; huomenna olis viimenen teronappi syötävä ja vähän on semmonen menkka olo. Viikolla mulla oli sitä pientä juilintaa tuolla alavatsassa, mut nyt sekin on melkein kokonaan hävinny. Mitään oireita en ole itsestäni löytäny vaikka olisin halunnukkin, joten alkuviikosta varmaan aukee hanat täälläkin, kuten monilla muillakin oli auennu.
Pahoittelut kaikille tädin visiitistä, älkää tarjoilko sille mitään herkkuja, jos se sit vaikka vaihtais kyläkavereita.
Tsemppiä kaikille piinailijoille, hyvät plussauutiset on aina tervetulleita. Onnea ovisbongarit ja muillekin hauskaa viikonlopun jatkoa.
Ja PLUSSAPÖLYÄ KOKO ENSKA PORUKALLE!
T.Leenu kp29/?
Jotiuduttiin just naapurista, pystyttiin pitämään päämme ja jäämään kotiin kun muut lähti baariin! Jee! Mutta kyllä näin pienessä hiprakassa alkaa surumieli nostaa taas päätään... Ei voi muuta kun surkutella tätä meidän tilannetta...
Ihan näin mielenkiinnosta ajattelin kysyä onko kukaan kokeillut koti-inseminaatiota? Kun jostain luin että silläkin konstilla ois kenties mahdollista saada " kaverit" lähemmäs kotiosoitetta kuin ehkä perinteisin keinoin... Mietittiin meinaan tota lisänä niille jatkuville pupuiluille, varsinkin kun mun paikat on sen verran herkät että on aina loppukierrosta miltei vereslihalla jatkuvasta touhuilusta.. Tietty normaalin rakastelun lisäksi... Eli mitäs luulette? Ei nyt ihan heti ehkä olla koettamassa kyseistä keinoa mutta ihan mielenkiinnosta...
Nyt petiin, taidankin olla ainoa ensikko joka on vielä hereillä...
- naksu kp1/25-28-
Naksu, onpa jännä, just aamulla itse mietin tuota koti-inseminaatiota. Mie oon alusta asti ajatellu, ettei ne simpat kuitenkaan yllä sinne asti minne pitäs...en tiiä miks. En vaan tiiä, mitä mies sanois tollasesta konstista. Ehkä sitte viittin alkaa puhuun, kun on se vuosi yritystä, tai ainaki lähemmäs.
Musta muuten tuntuu, että täällä plussataan joko heti, kun seuraan liitytään (1-2 kuukaudessa), tai sitten menee tooooosi kauan? Tuntuuko muista samalta? Pitäs lähtee vaihtaan nimimerkkiä ja liittyy uudestaan niin ehkä se plussa tulis?
Täälläpäs on eilen illalla ollut viininhörppijöitä! Itsekin maistelin muutaman oluen ja kermalikööriä samalla kun katsottiin Matti-elokuvaa. Olihan melkoinen leffa...
[color=fuchsia][b]Killa:[/b][/color] Mun metsäreissu meni seuraavasti: menin ensin suolle etsimään lakkoja. No löysin niitä ehkä kourallisen, joku oli ehtinyt ennen minua. Ajoin sitten muutaman kilometrin päähän tuttuun metsään etsimään kanttarelleja. Vaan eipä löytynyt ainuttakaan. Mustikoita en sijaan olisi ollut pilvin pimein, mutta minä fiksuna tyttönä unohdin poimurin kotiin ja tämän kesän mustikat näkyy olevan sen verran pieniä, että enpä kehdannut niitä rueta käsin keräämään. Sen verran keräsin, että maistiaiset sain. Eli kyllä niitä mustikoita ainakin täällä Itä-Suomessa on, en sit tiiä miten etelässä päin.
[color=fuchsia][b]Naksu:[/b][/color] Pahoittelut tädistä! Minä en oo ikinä ajatellu tuota koti-inseminaatiota, mutta jos siihen tulee aihetta niin ehkä kuitenkin ensin haluaisin yrittää kotona, kuin mennä sairaalaan tekemään sitä. Toivottavasti nyt tärppäis ihan luonnollisin keinoin, ihan kaikilla enskoilla!
[color=fuchsia][b]Kathy ja Sabam:[/b][/color] Pahoittelut kummallekin negasta... :(
Titi-uu kp 11/30
Aloitetaas [b]omalla navalla[/b]: hölmöyksissäni ehdin testata, kun herätessä täti ei vielä ollut paikalla ja tissit yllättäen edelleen kipeet. No negahan se tietty oli ja samassa alkoikin menkkamaiset kouristukset mahassa ja rusehtavaa vuotoa vessassa käydessä! Viime kierto jäi siis 28 päiväiseksi, joka on tavallaan kiva (siis lyhyt) mutta vaikettaa taas jatkossa tädin odotusta, jos ei ovistestejä käytä, kun luulin kiertojen tasoittuneen tohon 32-35 päivän paikkeille.
[b]Naksu[/b]: oon joskus lukenut tuosta koti-inssistä l-puolella, muistaakseni siellä oli ihan ohjeetkin siihen. Löytyiskö haulla? En kyllä sit osaa sanoa oisko siitä jotenkin enemmän hyötyä kuin perinteisestä menetelmästä... Vaan itsekin oon sitä miettinyt joskus ja itse asiassa mies(!) ehdotti sitä kerran! Lähinnä kai siksi että se tykkää ite aika monenlaisesista jutuista petipuolella, eikä aina välttämättä kaipaa yhdyntää (sori vaan, teitä ei varmaan kiinnosta yksityiskohdat meidän seksielämästä, mutta kun nyt aihetta sivuttiin...). Sekin on yksi syy miksi mä ovistestejä oon käyttänyt ihan alusta asti, että tietäis milloin ne simpat on saatava oikeeseen osoitteeseen. En sit tiedä pitäiskö sitä kokeilla ennen kuin siihen ihan oikeeseen inssiin lähtee... Katellaan.
[b]Titi[/b]: jaahas, pitäisköhän sitä suunnata Itä-Suomeen? Vielä ois lomaa jäljellä.. ;) Tosiaan uutisissa näytettiin tuolta torilta, kuinka mustikat maksoi 6¿ / litra, joten enpä ainakaan pakkaseen osta...
[b]Sabam[/b]: noi nikin vaihto on kokeiltu (vaihdoin sattuneesta syystä alkuvuodesta), mutta ei ainakaan mun kohdalla tehonnut... Niin tosiaan tuntuu että väkeä tulee ja menee aika nopsaan tahtiin ja sit on meikäläiset, jotka ei lähde täältä kulumallakaan! ;)
Kiva ilma ja taitaa vaihteeksi olla ihan lämmintäkin! Taidan lähteä haistelemaan ulkoilmaa, päivänjatkoja!
Killa (kohta) kp1/28-41
iso halirutistus, ehkä nyt saat sitten äitienpäivälahjan tästä kierrosta.
Onkos se vuoto nyt ihan oikeesti tätimäistä? Jos se on vaan niukaa rusehtavaa niin eihän peli ole sitten vielä menetetty? Lohtuhali kuitenkin jos se nyt sitten on ihan oikeasti tädin ryökäle. Onpa mustikat siellä hinnoissa! Varmaan halvempia olis jossain city marketin pakastealtaassa, mut eihän se ole sama asia. Tosiaan täällä niitä riittää, voisimpa lähettää niitä sulle sinne sähköisesti! :)
Aah, mikä ilma, just kotiuduttiin rantsusta!
Killa: voihan ryökäle jos ne nyt alkaa sielläkin!!! On tää kans perskules kun ei osata... Murrr! No just noissa samoissa mietteissä kans ajateltiin sitä koti-inssiä, ei ois aina niin sidottua noi petitouhut. Kurjaa kun on menny niin ykstoikkoseks, toi inssihomma vois tuoda vähän enemmän mahdollisuuksia... Huomaatkos kun yritän kierrellen kaarrellen selittää! ;) Mut täytyy tosiaan kattella, aluks vaikka että mitä se lekuri parin viikon päästä sanoo...
Nyt huilaamaan, tänään vielä yövuoro edessä päin
naksu kp1-2/25-28
Piti vielä sanoa että pesun sivuilla ainakin oli ohjeet tohon koti-inssiin.
Killa: Mulla kanssa tissit lakanneet kipuilemasta vasta tänään, arvaamattomat ovat niidenkin tiet! =)
Mä en ymmärrä tätä... Kun tota oikean puolen munasarjaa on juilinut tädin lähdön jälkeen koko ajan ja nyt on tullu muitakin vaivoja, jotka voisi tulkita raskausoireiksi. Eli seuraavaa: lämmöt koholla 37.5 ja olo on kyllä flunssainen, siis nenä on tukossa, mutta en tunne itseäni mitenkään sairaaksi. Ja juiliminen vaan jatkuu. Ja pari päivää sitten sen negan testasin, niin what is this?? On tullu myös se yökötttävä olo mukaan kuvioihin, joka mulla oli toukokuussa (ennen keskenmenoa) ja makuaisti on jotenkin herkistynyt, esim. tuoresalaatti maistui kalalta, enkä voinut syödä sitä! Eikä kalaa oltu käsitelty lähimaillakaan. Yhden kerran oksensinkin kierron alussa, mutta luulen sen johtuvan syömästäni jäätelöstä, koska minulla on se laktoosi-intoleranssi. Voiko ihminen olla valeraskaana???
Piti tulla moikkaamaan enskoja ja tuota [color=deeppink]sabamia[/color]! Missäs olet luurannut? :O Pääsitkö muuten Oulun yliopistoon vai? Ja ettei muka muisteta, höpsistä!
[color=red]Killalle[/color] ja [color=blue]Naksulle[/color] parempaa onnea seuraavaan kiertoon!!! ++++ Tuolle tädille kun ei nyt enää mahda mitään, niin nyt sitten otatte kovat otteet käyttöön ja varmistatte, ettei sitä seuraavaan, ainakaan yhdeksään kuukauteen näy!
Voi teitä viini-ihmisiä! Ette usko, kuin paljon ihmisellä voi tehdä mieli viiniä juuri nyt kun sitä ei olisi kovin suotavaa juoda! Tai no nykyään kyllä sanotaan, että annos alkoholia, esim. lasi viiniä silloin tällöin ei vahingoita sikiötä, mutta koska turvallisen alkoholin käytön rajaa (raskausaikana) ei tunneta, niin suositellaan pitäytymään eroissa alkoholista. Ja mulla tekisi niin mieli punaviiniä! Pitää kai ostaa jotain alkoholitonta versiota.
Vielä vilkutukset kaikille tutuille enskoille! o/ *huishuis*
Han ja Pööpötin 12+4
Hei vaan!
Kovasti tunnutte jo tiiviiltä porukalta, mutta täällä olisi yksi vauvakuumeilija lisää.
Tänään nautiskelen viimeisistä pillereiden jälkeisten menkkojen alkamisesta. Seuraavista ei nyt sitten tiedä - parasta kai olisi jollei niitä tulisikaan :)
Palailen astialle kunhan tuntemuksia tulee :)
Tervetuloa vaan joukkoon, täällä on kuule viime aikoina plussailtu niin ahkerasti että aivan varmasti mahtuu joukkoon! =) Ei muuta kun mukaan vaan piinailemaan, itkemään, nauramaan, huutamaan... Täällä on kaikki sallittua! =)
Mökiltä on kotiudutte, tuli hiukan uitua ja saunottua, se teki hyvää. Kotihommia pitää tänään vielä tehdä, ettei jää viikolle kaikki.
killa ja Naksu: voihan ryökäle ku täti löys teidän luokse.. Jo tässä vaiheessa paljon +++ sinne suuntaan.
Live: tervetuloa mukaan tähän mukavaa joukkoon. Päivittelen tota meidän ensikoiden esittelypinoa, kävisikkö laittamassa sinne pienen esittelyn niin päivittelisin sen sitten sinne. Käyn nostamassa pinon, löytyy nimellä ensikot ja pvm.. no taidankin käydä hakemassa linkin siihen tähän.. http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=7866581&t=7834794&appid=&…
Kathy ja sabam: pahoittelut negasta :(
-Sara-Maria-
Ehdin jo kaipailla Killaani!
Mulla kanssa TAAS