Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~*~ ENSKATTARET viikonloppuna ~*~*~

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin pinon aloittaa ku ei sitä ollu kukaan vielä tälle päivälle aloittanut.

Killa: kyllä mä jaksan vielä pinoa päivitellä. No eihän tää oo vielä meillä vasta ku kolmas kierto pillereiden lopettamisen jälkeen, mutta silti on tosi rassaavaa ku noi kierrot on noin pitkät ja epäsäännölliset.

Mikäs on Naksu tilanne, testailikko? Mahtava ylläri ja Kuullosti tosi hyvältä mies laatima menuu, kaikenlaista herkkua. :)

Oli kyllä mageeta ku sai aamulla nukutuks vähän pitempään. Tässä ku on aamupala saatu syötyä niin lähetään viettämään mökkielämää kaverin mökille. Huomiseen ainakin nettipimennossa.

Tuulahdus plussapölyä !!

-Sara-Maria-

Vierailija
2/48 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tulla välillä moikkailemaan teitäkin! Olen kyllä päivittäin käynyt pinot suurinpiirtein lukemassa, mutten ole kerennyt kirjoittamaan.

Ihan ekaksi onnittelut kaikille plussanneille!

Lisbetillä malttia kestää 3 kk yritystauko. Toivottavasti vointi pysyy hyvänä, oli varmasti pelottava kokemus! Meillä täällä kanssa käytettiin ovulaation aikaan ehkäisyä. Kunnolla pääsen kuumeilemaan taas puolen vuoden päästä kun tiedän töistä enemmän. Onnekasta vahinkoa toki toivon:)

Killa, missäs se plussa viipyy? Älä nyt vielä kaikkea toivoa heitä tästäkään kierrosta!

Tänne suuntaan ei tosiaan kuulu yhtään mitään. Kierto on suunnilleen puolivälissä, eikä mun nyt pitänyt edes ovista bongailla, mutta eihän sitä nyt enää voi olla huomaamatta kun sen on oppinut tunnistamaan.

Leppoisaa kesän jatkoa ja vilkutuksia kaikille enskoille toivottelee

Ansku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

+++Tulosta odotellessa+++

Oon@

Vierailija
4/48 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testattu on, negahan sieltä pärähti... Ja hanat aukee ihan just! Tosin nyt parin tunnin aikana testiin on tullut haamu (oli yöpöydällä ja nukahdin uusiks), mutta ohjeissa lukee SELVÄSTI että kymmenen minuutin jälkeen tullut positiivinen tulos ei ole luotettava. Onpa hyvä että ovat tuon tekstin siihen lisänneet, ei tule epäselvyyksiä enää noiden roskishaamujenkaan suhteen!

Nyt siis kp 26/28, kyllä se kierto nyt vaan venyy pidemmäksi kun kuvittelin. Alkais jo uus kierto niin päästäis kokeilemaan uutta taktiikkaa! =) Ei muuta ku uuteen koittoon taas! =D

Killa: Nyt on kaikki panokset sulle, ei ne tissit tiedä yhtään mitään, yrittävät vaan hämätä sua! bd sinne!

Vierailija
5/48 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinko kovasti siellä odoteltiin? Ootpas ihana!

Vierailija
6/48 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun olit käynyt tervehtimässä!

Yritän parhaani mukaan viivytellä, mutta kyllä se taitaa niin olla, että noin kuukauden päästä tämä mamma poksahtaa. :) Olo on edelleen pysynyt ihan hyvänä, mutta kaikenlaisia ennakoivia tuntemuksia on nyt viime viikkoina ilmaantunut... Ensi tiistaina on viimeinen neuvolalääkäri, joten sitten vähän kuullaan väliaikatietoja siitä, missä mennään. Itse epäilen, että kohdunkaula on näistä suppareista jo vähän lyhentynyt, mutta mitäs tällainen Ensikko mistään tietää??? :)

Eilen saatiin pinnasänky laitettua valmiiksi, ja ai että siitä tuli nätti. Vain asukas enää puuttuu! Ens viikolla tulee uusi vaatekaappi, ja odotan jo innolla, että pääsisin pesemään ja järjestämään pikkuruisia vaatteita.

Täällähän on vanhoilla kehäketuilla Killalla ja Naksulla tosi jännät paikat!!! Eiköhän tehdä niin tytöt, että nappaatte nyt molemmat plussat ja siirrytte joukolla tuonne toiselle puolelle. Ja otatte Oonan kans mukaan! Hienoa, että säkin Oona pääsit takaisin kuumeilemaan, en voi kun ihailla sun positiivista asennetta!

Onko moolista kuulunut mitään? Vieläköhän se rontti vaan lomailee?

Halauksin,

-Q- ja -q- 35+5

Vierailija
7/48 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai sait, Naksu kuitenkin roskishaamun aikaiseksi... Mä en sinuna kyllä luovuttaisi! Ite en oo koskaan haamun haamua saanut, tosin en oo paljon roskiksia penkonut, mutta älä vielä luovuta!!! bdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbd

Quiero: voihan vitsit kuulostaa NIIN ihanalta! Mä haluun kanssa ruveta laittamaan kaikkea kuntoon! No ehkei vielä kannata... ;) Mutta kamalan hyvää vointia teille molemmille ja terkut iskälle! :) Muista tulla kertoon sit jahka poksahdat! Mooli lienee vielä toisella puolella maailmaa, kun se muistaakseni lähti kun mun loma alkoi pari viikkoa sitten ja sen piti olla kaksi ja puoli viikkoa reissussa.

Ansku, moi! Kiva kun kävit! Toivotaan onnellista " vahinkoa" teille! :)

Onpa ollut hiljainen päivä, ite liikenteessä koko aamun ja nyt moikkaamaan suloisia veljentyttöjä! :)

Killa kp 28/28-41 ja tätiä odotellen...

Vierailija
8/48 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ei olekaan näköjään syntynyt kovin pitkää pinoa.

Naksu, pahoittelut negasta, mutta eihän toivo vielä ole kokonaan mennyt niin kauan kuin täti ei tule! Ja kyllähän jotkut on kuulemma noista roskishaamuistakin saaneet plussan aikaiseksi.

Quiero, ai hurja että sulla on joa raskaus pitkällä, minäkin muistan vielä hyvin kun kuumeilit ja piinailit täällä meidän kanssa.

Killalla on jännät paikat, peukut on pystyssä!

Oma napa: kp 22/33 menossa. Ovis on varmaan ollut vasta pari päivää sitten, joten mitään oireita vielä tietenkään voi olla. Eipä siis voi muuta kuin odotella.

Mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille ja roppakaupalla plussaonnea!

Brooke

Vierailija
9/48 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi juku, oli taas yhden päivän aikana saatu pitkä pino aikaiseksi... Luin kyllä kaikki ja paljon aion tässä nyt kommentoidakin, mutta sori jos jotain tärkeää jäi huomaamatta! Nyt siis seuraa paljon tekstiä...

[color=fuchsia][b]Kesämorsian[/b][/color]: Meillä ei itkeskely tepsi, enkä kovin herkästi kyllä itke muutenkaan. Tuokin juttu meni heti aamupäivästä ohi, enkä mä sitä niin hirveen vakavasti loppupelissä ottanut. Suututti vaan kun mies ei varmaan ytään ajatellut mitä sanoi! Ja kyllä se sitä lasta toivoo ihan yhtä paljon kuin minäkin, mutta se varmaan koki sen to-iltaisen pupuilun siksi ¿väkisin panoksi¿ kun se ei olis millään jaksanut ja minä vaan tiukasti olin kimpussa että kylläpäs... No, kaikelaista sattuu ja tapahtuu :)! Ja kyllä sellaisia testejä on olemassa, jossa on testiruutu, viimeisimmäksi testasin sellaisella, en tosin muista minkä merkkinen testi se oli!

[color=fuchsia][b]Lisbet[/b][/color]: Voi ei, säikäytti kyllä toi sun teksti! Toivottavasti ei nyt sit oo mitään vakavaa, et olis vaikka sit sitä migreeniä. Itelläni on migreeni, ja ihan tarpeeks vakava sekin kyllä on kun kivut on useinmiten sietämättömiä. Hyvä kun oot saanu lääkityksen! Ja yritys jatkukoon syksyllä isolla plussaonnella!

Vilkutukset [color=fuchsia][b]Hanille[/b][/color] ja pööpöttimelle! :)

[color=fuchsia][b]Meriheppa[/b][/color]: Juu, riita siis sovittu, kuten jo Kesämorsiamelle tuossa yläpuolella jo mainitsinkin. Ja oli kiva reissu, meni koko päivä ja olin tänään ihan naatti töissä... No onneks huomenna on vapaa! Niin ja mukavaa lomaa sinulle!

[color=fuchsia][b]Desejo[/b][/color]: Kiitos sullekin ¿osanotosta¿ minun ja mieheni sanasotaan. Ja totta, kenelläpäs muulle noita limajuttuja yms. kertoo jos ei enskakamuille?! Ei tule heti ensimmäisenä mieleen ketään... Saattais kaveritkin kahtoo vähän kakkosella jos kahvipöydässä paukauttais sanoa että ¿hei mulla lörähti housuun melkoiset limat, lieköhän ovulaatio tapahtunut?¿ :D

[color=fuchsia][b]MaryRose[/b][/color]: Jep. Huono päivä oli. Miehellä siis.

[color=fuchsia][b]Killa[/b][/color]: Joo mä luulen kans että jos olisin sanonut oviksesta miehelle ennen pupuilua niin se olis alkanu just tyyliin että haluan seksiä vain siksi että raskautuisin. Mutta sehän on pelkästään tosiasia että AINAKIN sen takia sitä seksiä ovulaation aikana haluaa! ;) *peukut pystyssä sinulle!*

[color=fuchsia][b]Sadeye[/b][/color]: Onnittelut vielä plussan johdosta! Kyllä se ¿tulokas¿ nyt sitten on ihan totisinta totta. Olikos tuo Rauman murretta vai mitä kun ihan murteen kanssa viestin kirjoitit? Vai Tampereen? :) Hih. En kovin hyvin tunne murteita... Pitäiskö munkin rueta kirjottamaan savoksi?! Voisin lyödä vaikka vetoa että suurin osa enskoista ei varmasti ymmärtäis puoliakaan mun tekstistä! :P

[color=fuchsia][b]Nincalle[/b][/color] pahoittelut tätösestä :(

[color=fuchsia][b]Serenity[/b][/color]: Säkin vanhuksia hoitelet? Mä oon kesän töissä kotihoidossa, teen sijaisuuksia. Ei ole kiva tauti tuo oksennustauti... Tai eihän mikään tauti kiva ole, mutta oksennustauti kuuluu niihin inhottavimpiin. Parane pian!

[color=fuchsia][b]Sara-Maria[/b][/color]: Sinullekin kiitos ¿osanotosta¿. :)

[color=fuchsia][b]Sabam[/b][/color]: Vai ei kukaan muista! Minä muistan! Meinasin itseasiassa yksi päivä tässä sinua huhuilla, mutta unohtui. Kiva kun oot taas remmissä! Tai no taidat olla tekemässä lähtölaskentaa o-puolelle? MISSÄ VIIPYY VARMISTUS PLUSSA?!?!?!?

[color=fuchsia][b]Oona[/b][/color]: Hyvä tuo sun kommentti, pistää ovislimat kiihotuksen piikkiin! ;D

[color=fuchsia][b]Hoyt[/b][/color]: Varmasti ensimmäinen elvytyskeikka (rumasti sanottu...) jää mieleen, varsinkin jos potilas kuolee. Sitä sitten miettii mitä olisi voinut tehdä toisin. Mutta tallaista valitettavati hoitotyössä joutuu kokemaan. Itse en ole joutunut koskaan ketään elvyttämään töissäkään, mutta olen joutunut vierestä seuraamaan kun 21-vuotiasta kaveriani elvytettiin lähes tunti tuloksetta... Hän ei lattialta enää ylös noussut...

[color=fuchsia][b]Naksu[/b][/color]: Eipäs menetetä sitä toivoa vielä! Testaat parin päivän päästä uudestaan! Roskishaamukin voi olla hyvä merkki! Peukut pystyssä täällä sulle bd!

Vilkutukset myös kaikille [color=fuchsia][b]muille enskakamuille[/b][/color], joita en tässä yhteydessä maininnut! [color=fuchsia][size=3][b]o/[/b][/size][/color]

Omaan napaseen ei mitään erityistä. Nyt aion lähteä etsimään metsään kantarelleja/mustikoita/lakkoja, toivottavasti löydän edes jotakin noista... Ja tulipas muuten tekstiä! Tätä se teettää kun työntää nenänsä joka asiaan ja haluaa kommentoida kaikkea!

TULISKOS JOKU JO TAAS KERTOMAAN UUSIA PLUSSAUUTISIA???

[color=fuchsia][b]Titi-uu kp 10/30[/b][/color]

Vierailija
10/48 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shoppailureissun jälkeen... Ja taas meni rahaa niin paljon että hirvittää! =/

Q: Kiva kuulla susta pitkästä aikaa! Käyhän useemmin moikkaamassa. Kyllä se aika vaan menee hurjaa vauhtia, kohta jo siellä on on pieni mönkijä pinniksessä ihailtavana... Aaaah, kunpa, kunpa...

Mutta siitäpä päästään sopivasti omaan napaan, eli eipä eipä. Kuten arvata saattoi, täti-paskapäähän se sieltä saapui. Eli edelleen roskishaamut ovat yhtä tyhjän kanssa, niitä nyt vaan sattuu joskus jostain syystä tulemaan. Nyt siis oletettavasti kp1 ja viime kierto jäi 25 päivään... Tai pitää nyt kattoo yltyykö vuoto kp1:n arvoiseksi vai onko se vasta huomenna. Näin täällä.

Killa: Pidä se pirkulen täti loitolla nyt!

Vierailija
11/48 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy olevan useammalla ongelmana nyt nuo värien onnistumiset... Tarkistin niin kaikki oli oikein, että mikähän tässä nyt on kun ei onnistu! No tekstistä kuitenkin saa selvää niin se varmaan riittää...

Vierailija
12/48 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti tulin poikkeen. Ollaan oltu reissun päällä, kun miehellä alkoi viime maanantaina loma. Ollaan nyt tiistai-aamuun asti kotona ja taas reissuun.

Selailin nopeesti pinot läpi ja moni oli plussannut. ONNEA teille, tosin en enää muista ketkä oli plussannut. Ja moni piinailee, niin teille paljon plussasäteitä.

ON: kp33/28-? menossa. Joskus aikasemmin kerroin testaavani vasta ens maanantaina eli sillon kun on kp35, mutta en osannut olla testaamatta ja kp30 tuli testattua nega. Minkäänlaisia oireita ei enää ole, joten odottelen tätiä saapuvaksi toivottavasti pian. Voi olla, että kierto venyy, kun en nyt tässä kierrossa syönyt Teroluteja, joiden syöminen on pitänyt kierron säännöllisenä eli kierto on ollut silloin 28 päivää. Aattelin kyllä testata siltikin maanantaina, niin näkee toivottavasti missä mennään. Plussaa tietenkin toivotaan, mutta jotenkin on nyt sellanen olo, ettei sellainen sinne testiin tule.

Mutta nyt syömään ja vähän siivoileen, kun anopin pitäs tulla poikkeemaan vajaan parin tunnin päästä.

Vierailija
13/48 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään kirjoteltiin sun kanssa yhtä aikaa. Entäs jos se ei olekaan täti nyt? Jos vuoto ei kerran ole yltynyt kp 1:ksi? Mutta jos se kuitenkin on täti niin haistata sille p**skat!

Vierailija
14/48 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naksukin testannut roskishaamun, onpas niitä nyt liikkeellä. Samoin oli minunkin haamuni yhtä roskaa, tänään testasin tyylipuhtaan negan.

Killalle vielä lähettelen tädinkarkotuksia, tänään just yks kaveri testas haamun (ihan määräajan sisällä), vaikka maanantaina vielä oli nega.

Titi-uu, onpa kiva kuulla, että vielä muistatte! Juuri teidät miekin tunnistan, ketkä on kertonu muistavansa mut. Ei teitä hetkessä unohdetakaan :)

Kathylle pahoittelut negasta.

Käytiin miehen kanssa ravintolassa syömässä, kivaa oli. Molemmilla oli aamulla vähän mieli maassa tuon negan vuoksi. Toisaalta ei haittaa, ettei vielä tärppää, ehdinpä opiskella pidemmälle, pääsin nimittäin yliopistoon opiskelemaan suomen kieltä! :D

Vierailija
15/48 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Killa ja Naksu: Miksei se olis mahdollista.. Ajattelin et jos maanantaina tai ens viikolla uskaltais testata.. :)

Pitäis lähteä päivystävälle eläinlääkärille. Koiralla ilmeisesti kohtu tulehdus.. Toivon vain ettei tarvitsisi leikata.. Ultraa sen ensin ja katsoo paljonko verta kohdussa on.. Tietysti sattu viikonloppuna.. Onneks on vakuutus.. Mietin et ultraisko mun masua kans.. :) Olen kait kahjo.. :) Ei koira ensin kuntoon ja sit ajatellaan omaa napaa.. Tulen myöhemmin kertoilemaan kuinka kävi.. Vähän hirvittää ku se on yli 9 vuotta..

Vierailija
16/48 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onko siis mahkuja että viime kierto ois tuonu asukin masuun? Jos näin on mikset testaa jo nyt?! En mitenkään malttamaton ole, mutta mutta... =)

Vierailija
17/48 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko se nyt titi ku kyseli murteest. Oli ihan pakko men kattoo et millee si olin kirjottanu, mut ei tää oo Rauman eikä mikäs se toinen ny oli Tampereen tai Turun murret. Tää on jotain muut aika pikkune paikka on mut en viitti enempää sanoo, ettei joku vaik tunnist ku ei tiiä mistä kukaki o.

Hyvää viikonloppuu, täytyy huomen tul jossain vaihees pokkee tääl.

Kiitos vielä kerran onnitteluista ja toivotaan et masuasukki pysys vattas

Vierailija
18/48 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naksu:

Voisihan se olla mahdollista.. Testailen tuossa ensi viikon aikana... Ehtiihän sitä... :) (hihitystä...) Nyt kapungille katseleen jaakon päiviä...

Vierailija
19/48 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitetaas OMALLA NAVALLA eli aivan hennon vaaleanpunaista paperiin vessassa käydessä... No enpä ole enää muuta kuin tätiä odottanutkaan, joten ei ihan niin hirveesti masenna! Eiköhän se huomenna tule. Ostin " lohdutukseksi" sellaisen 2 litran punkkutönikän, joita en yleensä ole harrastanut, mutta nyt ajattelin että juon punkkua koko seuraavan kierron läpeensä ja greippimehuakin aion ostaa ja ja ja mitä vielä voisi hankkia...

Sellainen kämmäys kävi, kun tosiaan en oo aiemmin noita viinitonkkia avannut, että revin vähän liikaa sitä pahvia, ja mies vähän katteli tossa mun maalarinteippiviritelmiä siinä pönikässä, mutta älysi pitää suunsa kiinni! :D

NAKSU: samperin eukko kun ei se ymmärrä jättää sua rauhaan! :S Mä kyllä toivon edelleen, että ei se sieltä tulekaan oikeasti... *bd*

TRIXIE: siis mitä sä sinne ensi viikkoon säästelet?! Häh?! Me halutaan saada (plussa)tuloksia!!! :) Joo pyydä sitä eläinlekuria ultraamaan samalla sunkin kohtu! :D Mutta toivotaan, että koira toipuu!

SABAM: no hitto! Pahoittelut negasta! Vaan älä säkään luovuta, ennen kuin täti saapuu! Mä kuulin kanssa tänään yhdestä kaverista, joka on suunnittelematta tullut raskaaksi ja oottaa toistaan... Niin ne vaan toiset... Ja onnea opiskelupaikasta! :)

KATHY: voi että sullakin nega! Pahoittelut! Vaan älä vielä luovuta sinäkään! *bd*

TITI: löytyikö mustikoita? Mun piti lähteä metsään niitä ettimään ensi viikolla, mutta just sanoivat uutisissa että kovin on huonosti niitä saatavilla...

Jaaha, hörppäiskö tota viiniä sit vähän... Tuleekohan sieltä mitään leffaa tänään? Heippa!

Killa

Vierailija
20/48 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan kökötä koneen edessä lauantai-iltana? Paitsi minä! =) Tulkaahan nyt kertomaan jotain juttuja, käy aika pitkäksi... Oon äärimmäisen tylsää seuraa miehuksellekin, makaan vaan ja olen, kun taas toisen tekisi mieli koko ajan tehdä jotain. Just sille totesin että kunpa miehillä ois edes kerran elämässään menkat niin tietäisivät vähän kuinka kurja olo sillon on, saati sitten että tässä elämän vaiheessa se on pienin paha, se kaikki mitä ne menkat " vie mennessään" on vielä triljoona kertaa pahempaa. Mutta siis vitsillä sille sanoin, itse asiassa en usko että kestäisin jos miehellä ois menkat kerran kuussa! ;)

Heh, näihin mietteisiin...

Niin ja siis vuoto on yltynyt normaaleihin mittoihinsa.

Killa-kulta, missäs oot?