Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sanoisit 13-v. lapsellesi, joka laittaa itselleen välipalaksi uuniin 15 kalapuikkoa ja 500g pakasteranskalaisia?

Vierailija
06.10.2020 |

Niin?

Kommentit (136)

Vierailija
41/136 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö, lapsi, syö, jos sinun on nälkä.

No rajansa sillä nälälläkin on.

Vierailija
42/136 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin "bon appetit".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/136 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Osaat kokata itse.

Vierailija
44/136 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulaisin hälle eppujen biisin”jos posket ei näy takaapäin,niin missä vika on.No sosiaalihuoltohan on ollut vastuuton”.....ja niin etiäppäin.

Vierailija
45/136 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, kasvavat nuoret on tuossa iässä nälkäisiä, omat teinitkin syö paljon ja itse muistan miten teini-iässä olin koko ajan nälkäinen.

Vierailija
46/136 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvvää! Riittääkö tosta mulle yhtään?

Vierailija
47/136 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

28-vuotias mieheni tekee noin. Päälle vielä majoneesia ja ketsuppia. Joskus koitan keskustella asiasta ja saada hänet itse miettimään, voisiko syödä terveellisemmin, kun hänellä on välillä vatsavaivojakin jne. Yleensä mies vain harmistuu tästä ja sitten kaduttaa, että edes sanoin mitään. En jaksaisi aikuista yrittää neuvoa, mutta kyllä välillä tekee pahaa katsoa tuota touhua.

Vierailija
48/136 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumaleissön on kyllä monilla ankea elämä, jos tämäkin olis joku kasvatuskeskustelun aihe... Että soosoo, pitää syödä porkkanaa ja sulattaa vesihauteessa norjanlohifileet (terveelliset, sic.). Mt-ongelmia, jotka puskee pintaan lasten kautta?

No ihmettelen kyllä vanhempaa, jonka hälytyskellot ei soi vaikka lapselle on jo kehittynyt paha syömishäiriö.

Vierailija
49/136 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"hetkonen! Nyt ei ole kyllä järkevä annos? Ethän sä tota yksin voi syödä."

Vierailija
50/136 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskiääää.....!!!

Vierailija
51/136 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä olisi kasvava teinipoikani ja kyse olisi lounaasta tai päivällisestä en sanoisi mitään. Tai no saattaisin kysyä missä kasvikset ja on aika epätodennäköistä että meillä olisi tuollaista ruokaa mutta kuitenkin. Syön itsekin aivan valtavia annoksia mutta painossa se ei näy vaikka olen lyhyt ja nainen. Suvussa useampikin läpipasko jolla kun jotain menee sisään tulee myös saman verran ulos.

Vierailija
52/136 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on joku urheilijahujoppi niin en mitään...Jos jo valmiiksi pullukka niin olisin puuttunut jo aikaa sitten.

Ihan normia tuo on että esiteini syö jo pellillisen lihapullia tms jos liikkuu paljon...

Vierailija
53/136 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että söit jotain. Tosin ei se kyllä 15 kalapuikkoa ikinä syö. Meillä kolme teinipoikaa jakaa tuon määrän keskenään. 

Ei silleen, että kannustaisin syömään liikaa tai huonolaatuista ruokaa, mutta itse teinipoikana olisin kyllä pitänyt viittä kalapuikkoa liian vähänä.

Vierailija
54/136 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että älä syö yksin kaikkea vaan jätä pikkuveljillekin osansa ja huutaisin toisen veljistä pilkkomaan kurkkua ja tomaattia ranskisten ja kalapuikkojen kaveriksi. 

Vierailija
55/136 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tästä ollut lööppiä iltapäivälehdissäkin muutama vuosi sitten? Siis koulussa oli varattu jotain 4 kalapuikkoa / oppilas. Täysin riippumatta siitä, että joku lihaksikas poika voi helposti painaa kaksi kertaa sen verran, mitä hentoinen tyttö. Ja saman verran pitäisi sitten molempien syödä vai?

Vierailija
56/136 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se on meidän päivällinen, ota leipää."

Vierailija
57/136 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini lämmittää sitä ruokaa mitä sinä hankit.

Mikä tän arvuuttelun pointti oli?

Vierailija
58/136 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tästä ollut lööppiä iltapäivälehdissäkin muutama vuosi sitten? Siis koulussa oli varattu jotain 4 kalapuikkoa / oppilas. Täysin riippumatta siitä, että joku lihaksikas poika voi helposti painaa kaksi kertaa sen verran, mitä hentoinen tyttö. Ja saman verran pitäisi sitten molempien syödä vai?

Kyse oli kalapaloista. Toisekseen, enpä ole vielä niin bodattua yläasteelaista poikaa tavannut, etteikö vatsansa täyttyisi normaalista annoksesta leipineen ja salaatteineen. Poikien ruoankulutus on muutenkin liioiteltua, eivät syö juurikaan vihanneksia ja vetelisivät vain parhaita paloja kuten lihaa, loputtomasti. Se "hentoinen tyttö" voi itsekin olla aktiiviliikkuja, vaikkei lihasmassaa juuri keräisikään. 

Vierailija
59/136 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"auttaisko, jos laittaisit sen uunin päälle ?"

Vierailija
60/136 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pittääki ostaa lissää, muista sammuttaa uuni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän