Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää lentokoneessa ne matkustajat jotka istuu käytäväpaikalla ja jää omalle paikalleen pönöttämään koneen pysähdyttyä

Vierailija
06.10.2020 |

tällöin ei itse pääse ottamaan heti ylhäältä omia matkatavaroita ja jää jonossa viimeiseksi

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa ne jotka kauheella tohinalla yrittävät ehtiä ekana ulos, kun samaan bussiin kumminkin mennään.

Vierailija
2/27 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nehän jatkaa vielä matkaa! Miksi sinä jäät kesken pois?

Vierailija
4/27 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa ne jotka kauheella tohinalla yrittävät ehtiä ekana ulos, kun samaan bussiin kumminkin mennään.

Mihin bussiin???

Vierailija
5/27 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä parempi olis kun kaikki änkeisi käytävälle tärisemään.

Vierailija
6/27 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokenttäbussiin.

Vierailija
7/27 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa urpot, jotka hyökkäävät kauhealla hötäkällä heti rassaamaan laukkujaan alas ylälokerosta, niinkuin pelkäisivät, että joku tulee ja varastaa XD. Ja armoton rynniminen keskikäytävälle heti perään. Kyllä sieltä koneesta ulos pääsee ihan varmasti vähemmälläkin kiireellä.

Vierailija
8/27 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha. Minä.

Ei mitään järkeä seistä varttia siinä käytävällä ahtaassa jonossa. Suomalaisilla on jännä tarve päästä äkkiä jonottamaan. :D

Vierailija
9/27 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas naurattaa lentokoneessa ne jotka pomppaavat ylös jo ennen kuin annetaan lupa avata turvavyö ja seisovat ulkovaatteissa hikoillen käytävän ahtaudessa puoli tuntia. Matkalaukkuhihnalla ollaan kuitenkin yhtä aikaa ja on tuurista kiinni kumpi lähtee ensin terminaalista.

Vierailija
10/27 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa heti nousta kun vyön saa irrottaa, mieluummin jo vähän aikaisemmin. Sitten ylös tyrkkimään hitaampia kohti ovea, jos et saa niitä kumoon päästäksesi ohi. Henkilökunnasta ei kannata piitata, palkkansa eteen vaan jäkättävät.

Vierailija
11/27 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ryntäily ei auta yhtään. Koneesta et pääse ulos ennen kuin ovet aukeavat, eikä matkatavarasi tule liukuhihnalle yhtään nopeammin vaikka hätäilet koneesta poistumista. Siellä noudatetaan normaaleja käytöstapoja ja poistutaan hyvässä järjestyksessä.

Vierailija
12/27 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nyt

Uusia lukuja kohta tulossa, sormet notkeiksi

nyt Juuri!

Juurikin nyt!

Vierailija
13/27 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua taas naurattaa lentokoneessa ne jotka pomppaavat ylös jo ennen kuin annetaan lupa avata turvavyö ja seisovat ulkovaatteissa hikoillen käytävän ahtaudessa puoli tuntia. Matkalaukkuhihnalla ollaan kuitenkin yhtä aikaa ja on tuurista kiinni kumpi lähtee ensin terminaalista.

Aika moneen kertaan on lennon aikana kuulutettu, että turvatyö on pidettävä kiinni kunnes valo sammuu. Tästä näkee ketkä eivät opi millään ja haluavat korostaa tyhmyyttään esittelemällä sitä kaikille. Itse toki ovat niin tyhmiä etteivät sitäkään tajua. Pieni- ja keskituloisia yleensä.

Vierailija
14/27 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka muakin huvittaa käytävällä jonottavat, niin pitää muistaa se, että kaikilla ei ole ruumassa laukkua.

Vierailija
15/27 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka muakin huvittaa käytävällä jonottavat, niin pitää muistaa se, että kaikilla ei ole ruumassa laukkua.

Sekään ei oikeuta etuilemaan.

Vierailija
16/27 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen poukannut ylös heti kun on lupa ja mahdollisimman nopeasti koneesta ulos. Silloin oli vain käsimatkatavarat ja kiire jatkolennolle, lomalennoilla ja ruumassa olevien matkatavaroiden kanssa on ihan turha kiirehtiä.

Vierailija
17/27 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua naurattaa urpot, jotka hyökkäävät kauhealla hötäkällä heti rassaamaan laukkujaan alas ylälokerosta, niinkuin pelkäisivät, että joku tulee ja varastaa XD. Ja armoton rynniminen keskikäytävälle heti perään. Kyllä sieltä koneesta ulos pääsee ihan varmasti vähemmälläkin kiireellä.

Todennäköisesti kaikki pääsevät koneesta nopeammin ulos jos ääliöt eivät sotke järjestystä hätäilemällä. Sama juttu kuin liikenteessä ylinopeuden ajaminen ja jonossa ohittelu.

Vierailija
18/27 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita matkatavarasi edessä istuvan istuimen alle tai vaihda itsesi check-inissä käytäväpaikalle. Problem solved.

Vierailija
19/27 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran kaverin kanssa lomalla ja kauhukseni huomasin, että hän olikin käytävällä seisoja ja rynnijä. Hirveä myötähäpeä kentällä kun se painoi menemään ja töni ihmisiä. Oli oikein maailmannainen olevinaan. Kävelin muutaman metrin päässä enkä ollut tuntevinani.

Vierailija
20/27 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vänäjällä turvavyöt napsahtavat auki jo silloin kun koneen renkaat koskettavat kiitorataa. Ja rullaustiellä porukka jo availee ylälokeroja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi