Ärsyttää lentokoneessa ne matkustajat jotka istuu käytäväpaikalla ja jää omalle paikalleen pönöttämään koneen pysähdyttyä
tällöin ei itse pääse ottamaan heti ylhäältä omia matkatavaroita ja jää jonossa viimeiseksi
Kommentit (27)
Mä avaan turvyön vasta kun merkkivalo sammuu, nousen seisomaan vasta kun käytävällä on tilaa siinä kohtaa mistä laukun haluan (jos laukkua on ylälokerossa ollenkaan).
Kaikkein idiooteimmilta näyttää ne, jotka ovat nousseet seisomaan penkkinsä eteen ja joutuu sen vartin könöttämään vinossa etummaisesta penkistä roikkuen pää vinossa kenottaen. Miksi ne ei vaan istu?
Ärsyttää ne jotka säntää poukkoilemaan etsimään niitä "käsimatkatavaroitaan" jotka ripoteltu sinne tänne ylös. Odottakaa paikallanne että me joilla ne tavarat käden ulottuvilla päästään tieltä pois niin teilläkin helpompaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä avaan turvyön vasta kun merkkivalo sammuu, nousen seisomaan vasta kun käytävällä on tilaa siinä kohtaa mistä laukun haluan (jos laukkua on ylälokerossa ollenkaan).
Kaikkein idiooteimmilta näyttää ne, jotka ovat nousseet seisomaan penkkinsä eteen ja joutuu sen vartin könöttämään vinossa etummaisesta penkistä roikkuen pää vinossa kenottaen. Miksi ne ei vaan istu?
Koska siinä koneessa on joutunut istumaan perseellään liian pitkään ja tekee mieli välillä seistä.
isokin kone tyhjenee parissa minuutissa. ei ole mitään helvetin järkeä seistä siellä käytävällä, koska et pääse koneesta ulos kuitenkaan ennen kuin ovi avataan. t. stuertti
Vierailija kirjoitti:
isokin kone tyhjenee parissa minuutissa. ei ole mitään helvetin järkeä seistä siellä käytävällä, koska et pääse koneesta ulos kuitenkaan ennen kuin ovi avataan. t. stuertti
Nih. Siinäs kuulitte.
Vaikka ei olisikaan kuin käsimatkatavarat, niin hätäilijä ei pääse koneesta ulos kuin sekunti tai pari ennen omaa vuoroaan paikalla istuen odottavaa. Ripeänä kävelijänä ohitan hänet jo ennen passintarkastusportteja.