Anaali kiihottaa mutta en sitten pidäkään siitä
Minulla on aina ollut vähän outo ongelma. Anaaliseksi (peppupanot, peppudildoilu, pepun sormeilu, -nuoleminen jne) kiihottavat aina kovasti. Masturboidessani esim. usein kuvittelen irstaita anaalitouhuja. Mutta sitten tositilanteessa en oikein pidäkään siitä. Peppupanoa olen kokeillut muutaman miehen kanssa. Osa isommalla, osa pienemmällä varustettuja ovat olleet. Kenenkään kanssa se ei varsinaisesti tuskaa ole tuottanut, mutta se kiihotus, joka ennen aktia on valtoimenaan päällä, katoaa kyllä melkein heti kun kalu on pyllyyn työnnetty. Ei se tunnu ainakaan hyvältä, jos ei nyt kovin pahaltakaan. Mutta ei ainakaan kiihota. Olen hankkinut myös joitain ihan peppukäyttöön tarkoitettuja sauvoja ja tappeja, mutta vaikka olisin äärimmilleen itseni kiihottanut, niin ei se sauvan laitto peppuun ainakaan edesauta orgasmin saantia. Oikeastaan ainoa peppuseksi, josta oikeasti nautin on se, kun mies nuolee pyllyäni muun suuseksin yhteydessä. Ja ehkä hyvin likastetun sormen työntö pyllyyn suuseksin tai takaapäinpanon aikana on ihan kivaa. Mutta vaikka asia kiihottaa minua kuinka, ei se peppuun työntely oikein mitään seksuaalista nautintoa sitten tositilanteessa tuotakaan :(
Kun mieheni työntyy anukseeni ja masturboin samalla saan voimakkaita orgasmeja.