Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia ei-materialistisia lahjoja olet hankkinut?

Vierailija
22.12.2013 |

Muitakin kuin leffa tai teatterilippuja. 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortin day spaha, konserttilippuja, liput stand up:iin, megazone lahjakortin... Tykkään antaa ei-materiaalisia lahjoja kaiken roinan keskellä! :)

Vierailija
2/14 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään kulttuurielämyksiä, mutta lapset ovat itse tehneet lahjoja mm. kummeilleen ja mummulle. Itse teen lämpimäisiä sukulaisille (leipiä, lähinnä) lahjaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eettisiä lahjoja Viipurin koirat ry:stä sekä liput lätkämatsiin.

Vierailija
4/14 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankin liput kylpylään.

Vierailija
5/14 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortin day spahan. 

Vierailija
6/14 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelleni olen tehnyt aidon tyylisen lahjakortin ajanvarausnumeroineen kotihierontaan, eli itse toimin hierojana =). Samanlaisen olen myös myöhemmin saanut mieheltäni. On tullut tarpeeseen.

Sukulaisille ostin pätkän vesijohtoputkea jonnekin Afrikkaan (KUA:n Toisenlainen lahja).

Vierailija
7/14 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuohen tai vastaavan ostin vaimolle joululahjaksi Afrikkaan. Ajattelin, että kun meillä on jo kaikkea niin joulun henkeen sopisi epäitsekäs lahja. Loukkaantuneet haukut sain siitä hyvästä kun hän ei ollut saanut yhtään lahjaa itselleen.

Vierailija
8/14 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 00:34"]

Miehelleni olen tehnyt aidon tyylisen lahjakortin ajanvarausnumeroineen kotihierontaan, eli itse toimin hierojana =). Samanlaisen olen myös myöhemmin saanut mieheltäni. On tullut tarpeeseen.

Happy endillä vai ilman??

Sukulaisille ostin pätkän vesijohtoputkea jonnekin Afrikkaan (KUA:n Toisenlainen lahja).

[/quote]

Vierailija
9/14 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieronta ja tuin Sairaalaklovneja, eli "ostin pellen"

Vierailija
10/14 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvä kokki, joten tarjosin kaveripariskunnalle lahjakortin kotiravintolaani, jossa kokkaan heille kolmen ruokalajin illallisen heidän toiveidensa mukaan.

Vierailija
11/14 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvä kokki, joten tarjosin kaveripariskunnalle lahjakortin kotiravintolaani, jossa kokkaan heille kolmen ruokalajin illallisen heidän toiveidensa mukaan.

Vierailija
12/14 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaan netflixin yhdeksi lahjaksi. Lahjakortit eivät taida olla materiattomia, mutta niilläkin kun saa ostaa tarvittavaa ja juuri mieluista, niin aika ekologisia ovat.

Vierailija
13/14 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 01:38"]Vuohen tai vastaavan ostin vaimolle joululahjaksi Afrikkaan. Ajattelin, että kun meillä on jo kaikkea niin joulun henkeen sopisi epäitsekäs lahja. Loukkaantuneet haukut sain siitä hyvästä kun hän ei ollut saanut yhtään lahjaa itselleen.

[/quote]

Annoit vaimollesi paperin palan ja ihmettelet närkästymistä.

Vierailija
14/14 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin kirjoja. Teknisesti ottaen ovat toki materiaa, mutta harva kirjoillaan kerskailee. Lisäksi en tuhlannut niihin yhtään rahaa, sillä ne ovat omasta hyllystäni jo lukemiani. Kirjat saa helposti kiertoon, sen kuin kääräisee paperiin ja lahjoittaa eteenpäin, tai vie kirjaston ilmaishyllyyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme