Minkälaisia ei-materialistisia lahjoja olet hankkinut?
Kommentit (14)
Ei mitään kulttuurielämyksiä, mutta lapset ovat itse tehneet lahjoja mm. kummeilleen ja mummulle. Itse teen lämpimäisiä sukulaisille (leipiä, lähinnä) lahjaksi.
Eettisiä lahjoja Viipurin koirat ry:stä sekä liput lätkämatsiin.
Miehelleni olen tehnyt aidon tyylisen lahjakortin ajanvarausnumeroineen kotihierontaan, eli itse toimin hierojana =). Samanlaisen olen myös myöhemmin saanut mieheltäni. On tullut tarpeeseen.
Sukulaisille ostin pätkän vesijohtoputkea jonnekin Afrikkaan (KUA:n Toisenlainen lahja).
Vuohen tai vastaavan ostin vaimolle joululahjaksi Afrikkaan. Ajattelin, että kun meillä on jo kaikkea niin joulun henkeen sopisi epäitsekäs lahja. Loukkaantuneet haukut sain siitä hyvästä kun hän ei ollut saanut yhtään lahjaa itselleen.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 00:34"]
Miehelleni olen tehnyt aidon tyylisen lahjakortin ajanvarausnumeroineen kotihierontaan, eli itse toimin hierojana =). Samanlaisen olen myös myöhemmin saanut mieheltäni. On tullut tarpeeseen.
Happy endillä vai ilman??
Sukulaisille ostin pätkän vesijohtoputkea jonnekin Afrikkaan (KUA:n Toisenlainen lahja).
[/quote]
Hieronta ja tuin Sairaalaklovneja, eli "ostin pellen"
Olen hyvä kokki, joten tarjosin kaveripariskunnalle lahjakortin kotiravintolaani, jossa kokkaan heille kolmen ruokalajin illallisen heidän toiveidensa mukaan.
Olen hyvä kokki, joten tarjosin kaveripariskunnalle lahjakortin kotiravintolaani, jossa kokkaan heille kolmen ruokalajin illallisen heidän toiveidensa mukaan.
Hommaan netflixin yhdeksi lahjaksi. Lahjakortit eivät taida olla materiattomia, mutta niilläkin kun saa ostaa tarvittavaa ja juuri mieluista, niin aika ekologisia ovat.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 01:38"]Vuohen tai vastaavan ostin vaimolle joululahjaksi Afrikkaan. Ajattelin, että kun meillä on jo kaikkea niin joulun henkeen sopisi epäitsekäs lahja. Loukkaantuneet haukut sain siitä hyvästä kun hän ei ollut saanut yhtään lahjaa itselleen.
[/quote]
Annoit vaimollesi paperin palan ja ihmettelet närkästymistä.
Annoin kirjoja. Teknisesti ottaen ovat toki materiaa, mutta harva kirjoillaan kerskailee. Lisäksi en tuhlannut niihin yhtään rahaa, sillä ne ovat omasta hyllystäni jo lukemiani. Kirjat saa helposti kiertoon, sen kuin kääräisee paperiin ja lahjoittaa eteenpäin, tai vie kirjaston ilmaishyllyyn.
Lahjakortin day spaha, konserttilippuja, liput stand up:iin, megazone lahjakortin... Tykkään antaa ei-materiaalisia lahjoja kaiken roinan keskellä! :)