Oon rakastunu putkimieheen!
Kommentit (13)
Iske se, pyydä kahville, tarjoa kahvit tms.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 22:03"]
[/quote]
Miten? Entäs jos pitää mua ihan sekopäisenä ja nauraa mulle kavereittensa kanssa?
Minulla on suhde varattuun insinööriin.
Se on hieno homma.. putkimiehet on yleensä rentoja tyyppejä eivätkä sovellu tosikoille! Olen iitsekin putkimies eli rööriroope.
pyydä sitä rassaamaan röörejäsi, jouluhepenet päälle ja tonttulakki takaraivolle ;)
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 22:07"]
Se on hieno homma.. putkimiehet on yleensä rentoja tyyppejä eivätkä sovellu tosikoille! Olen iitsekin putkimies eli rööriroope.
[/quote]
Onneks juu en oo tosikko, vaan kaikki pitää mua varmaan ihan sekona, kun hihittelen.
ap
Mä olenki naimisissa putkimiehen kanssa!
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 22:06"]
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 22:03"]
[/quote]
Miten? Entäs jos pitää mua ihan sekopäisenä ja nauraa mulle kavereittensa kanssa?
[/quote]
Sulla pitää kehittää joku putkiongelma (älä kuitenkaan vesivahinkoa aiheuta) ja sitten tarjoat kahvit.
Mulla on sähkömies. Se on ihan ok. Just pyysin sitä vaihtamaan olohuoneen lampun mutta se sanoi ettei jaksa, soita hätänumeroon. Mikä mies!
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 22:11"]
Mä olenki naimisissa putkimiehen kanssa!
[/quote]
Vau, mistä päin oot? Unohin tsekata hänen kädet, että onko sormusta vai ei...jos on, niin se sitten oli siinä.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 22:07"]
[/quote]
Minkä ikänen oot?
Timpurin kanssa et tarvitse hepatiittirokotuksia.
Älä välitä, mä olen kihloissa insinöörin kanssa.