Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin teininä 20 kiloa kevyempi.

Vierailija
22.12.2013 |

Onko kukaan saanut pidettyä saman painon kun se oli teini-ikäisenä? Tosin 18-vuotiaskin on teini ja silloin olin vain kymmenen kiloa kevyempi kuin nyt. Oikeastaan se paino olisi hyvä olla tänäkin päivänä eli nyt on kymmenen kiloa liikaa, vaikka normaalipainossa olenkin.

Alkoi harmittamaan sekin, että siihen aikaan kun olin teini suosittiin rumia vaatteita. Tai itse ainakin käytin lahkeista leveneviä farkkuja ja isoja paitoja. Nyt olisi niin kiva olla teini vaatetuksen puolesta, vois käyttää istuvia tiukkoja pillifarkkuja, minkalaisia mekkoja vaan. Teininä käytin mekkoa vain rippijuhlissa.

Tämmöisiä pinnallisia ajatuksia mulla.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan samat ajatukset. Harmittaa, että silloin tosi hoikkana oisin voinut käyttää kivoja vaatteita niiden pussivaatteiden sijaan. Nyt mullakin kiloja 20 enemman kun sillon.

Vierailija
2/4 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä  olin 47kg kevyempi 18v, kuitenkin työterveyshoitaja sanoi että läski on sopivasti ympäri kehoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans painoa 18v ikäisenä  n.17 kg vähemmän kuin nykyään... En pidä itseäni vieläkään kovin pulskana ( bmi 25,5 ) mutta olisihan se ihana olla yhtä hoikka kuin  parikymppisenä ja vähänkö vaatteet näyttäisi hyvältä päällä 19,5 bmi:llä...

Vierailija
4/4 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan nyt kolmikymppiesenä kilon enemmän kuin 19-vuotiaana. Joutuu kyllä enemmän katsomaan syömisiään kuin nuorempana.