Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vauvojen/isompien lasten pusuttelu

Vierailija
22.12.2013 |

Annatteko lapsillenne pusun suoraan suulle? Itse en, vaikken tupakoi yms. Pidän suuni puhtaana. Ja niin joka paikassa sanotaanki, lehdissä, neuvolassa ym. Että pusut mieluummin esim.poskelle ettei aikuisten suun pöpljä mene lapsen suuhun. Kysyn, koska niin paljon tätä silti näkee että pussataan suulle.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna suulle. Yritän myös isovanhempia opettaa tähän, mutta huonosti oppivat. Inhottaa katsoa sitä suulle pusuttelua, kun tietää että heillä on esim. yskänrokkoja silloin tällöin huulissaan, mitä edes miehelläni ja minulla ei ole.

Sen sijaan joskus lapset saattavat molskauttaa meita vanhempia yllättäen suulle, jolloin on vähän "minkäs teet" tilanne. Olen silloinkin opettanut, että mieluummin poskelle, nenulle tai vaikka silmään, ettei pöpöt tartu.

Vierailija
2/7 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pussaa suulle muita kuin miestäni. Mielestäni suulle pussaaminen on romanttinen ele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 17:00"]

En pussaa suulle muita kuin miestäni. Mielestäni suulle pussaaminen on romanttinen ele.

[/quote]

Samoin.

En ymmärrä lasten pusuttelua suulle. Ei ole minun suvussani tapana. Näyttää hyvin kummalliselta minun silmissäni.

Vierailija
4/7 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohdear, ollaan varmasti suurimman osan mielestä erittäin ällöjä ja epähygieenisiä, (ei varmasti koskaan siivota kotona ja kuljetaan homssuisina kylillä, NOT) mutta minä olen aina pussaillut lapsiani myös suulle, koiria kuonolle, ja taas lapsia suulle :D tottakai olen tietoinen ettei koirat ole kovin steriilejä kuonoistaan ja voisi käydä ikävästikin jonkun infektion muodossa, mutta ei voi mitään, rakastan vain kaikkia niin kovasti että spontaania pusuttelua on hankala välttää : ) oma suuhygieniani on kunnossa, ei reikiä tai muuta, samoin lasten, joista vanhin jo 14 (häntä ei enää juuri pussailla :D)

Vierailija
5/7 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suu, otsa ja posket. Koko pää saa osumaa kun hellyytellään! Väistämättä pidän ihmistä joka ei pussaile pöpien pelossa tunnevammaisena MUTTA jokainen tavallaan. Kai nekin pitää mua epähygeenisenä :D

Vierailija
6/7 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tykkää pussata suulle, yritän vähän väistellä.

Vierailija
7/7 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opettanut, että poskelle pussataan, mut kaksivuotias moiskauttaa joka päivä tarhasta haettaessa niin valtaisan ja kuolaisan jättipusun että kyllä se osuu välillä suuhunkin. En varmana ala jäkättämään siinä tilanteessa, että karies! karies! kun toinen on niin aidon iloinen. Eikä siinä kyllä ehtiskään. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi