Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häät sulhasen tapaan, millaiset sinulla olisi ollut tai millaiset tulisi jos miehesi olisi saanut / sulhasesi saisi järjestää?

Vierailija
05.10.2020 |

Mitä oletat? Meillä etsisi jonkun hääsuunnittelijan ja sanoisi että hoida homma. Kaikkiin kysymyksiin vastaisi tähän tyyliin. Esim puku, no katsele jotain, kyllä sä jotain löydät. Ai budjetti? No mitä ne yleensä maksaa? No osta jokin, älä ihan kallista. Ai X:n tyyli? Tavallinen kai, emmätiiä. Ruoka? Ihan sama, joku juhlaruoka. No laita joku juustokakku kuitenkin, X tykkää juustokakusta. Ai ketä kutsutaan? Kysyn sukulaisilta ketä pitäisi. Kai joku kaverikin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisimme vararikossa ja todennäköisesti eronneet.

T. tylsä introvertti morsian joka halusi mennä salaa maistraatissa naimisiin ja kompromissin tehnyt mies joka halusi monen sadan hengen häät ulkomailla kaikkine hörsellyksineen

Vierailija
2/7 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä olisi ollut tarjolla sahtia ja grillikylkeä ja koko hääporukka umpijuovuksissa.

Tuli ero ennen kuin ehdittiin naimisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos exää tässä ajattelisi, niin sen tiedän että sormus olisi ollut kaverilta ostettu, vähän käytetty. Muuta tuskin olisi ollut kuin todistajat maistraatissa, ehkä anoppi olisi heille keittänyt kahvit. Puku? No eihän sinne mitään tarvita, kysy jostain joku hame lainaan, hän voi laittaa farkut ja t-paidan,

Vierailija
4/7 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samanlaiset kuin mitä minä järjestin.

Mikä järki olis mennä naimisiin miehen kanssa, jolla on eri maku kuin itsellä?!

Vierailija
5/7 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa jokaisessa jaksossa lehmät ulisee ja itkee, ja silti häät on paremmat kuin olisivat itse järjestäneet.

Naisten prinsessaharhat lisäksi joka jaksossa. Samat linnat rusettituoleineen. Huutista naisille 

Vierailija
6/7 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN tiedä.Itse menin naimisiin vuonna -84 ja häät suunnittelimme ihan yhdessä.Otimme kummankin mielipiteet huomioon.

En ymmärrä,miksi morsian yksin päättää kaikesta häihin liittyvästä.Siitäkö äijän alistaminen alkaa.

Vierailija
7/7 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oleta, mieheni järjesti häämme. Olivat varmasti kauniimmat ja romanttisemmat kuin jos olisin itse järjestänyt.