Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sekosi ja kävi käsiksi

Vierailija
22.12.2013 |

Miehen kanssa takana reilu vuosi seurustelua. Eilen hän lähti pikkujouluihin kaveriporukalla.

Kolmen aikaan yöllä soitti ja ilmoitti, että on unohtanut avaimet kotiin. Ei virallisesti asuta yhdessä, mutta hän on viimeaikoina ollut melkein kaiken aikansa asunnossani.

Olin ystävälläni yöhön asti, joten hän tuli taksilla hakemaan avaimia. Annoin avaimet ja muutaman minuutin päästä tuli VIESTI, että meidän suhde ei toimi! Tuli aivan puun takaa tämä, en osannut sanoa mitään, vastasin vain, että tuo sitten avaimet takasin, että pääsen kotiini ja pyysin häntä menemään omaan kotiinsa. Hän ei suostunut lähtemään asunnostani.

Lähdin kotiin, hän avasi oven, mutta ei suostunut lähteen. Vein hänen tavaransa rappuun, hän yritti sillävälin laittaa oven turvalukkoon. Käskin uudestaan lähteä, hän veti minut käytävästä eteiseen, huusi, että yritäppä saada mut pois, otti kurkusta kiinni ja paiskasi seinää vasten.

Huusi siinä vielä jotain, tilanteesta päästyäni juoksin ulos soittamaan poliisit, jotka lopulta veivät miehen putkaan.

Aamulla tuli viestiä, ettei ehkä haluaisikaan erota, sanoi olevansa pahoillaan "jos töni minua". Miehessä ei ole ollut aikaisemmin mitään väkivallan merkkejä, tosin alistavaa sorttia välillä vaikuttaa olevan.

Mitä tekisitte tilanteessani? Onko tuommoinen käyttäytyminen merkki tulevasta perheväkivallasta?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole kun alamäkeä tästä eteenpäin. Ensin alistaa, sitten huutaa, sit tönii ja lopuksi turpiinveto

Lähde nyt kun vielä voit.

Vierailija
2/26 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, mä olin itse väkivaltainen ex-miestäni kohtaan monta kertaa ja kyllä toi merkki siitä voi olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aivan selvä asia, eihän tuollaisen kanssa voi jatkaa..tulee jatkumaan, niinhän ne aina katuu. Opi yhdestä kerrasta älä jää odottamaan seuraavaa. Onneksi teillä ei ole lapsia, ajattele sitä ja laita asialle piste kun vielä voit.

Vierailija
4/26 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee rikosilmoitus. Kurkusta kiinni käyminen ja seinää vasten paiskaaminen ovat jo väkivaltaa, jota ei voi puolustella millään "sekoamisella".

Vierailija
5/26 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi vähän sinne päin menevä pahoittelukin on todennäköisesti vaan siksi että et tajuaisi tehdä rikosilmoitusta miehestä.

Vierailija
6/26 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö! Mies varmasti kovasti katuu tekosiaan. Soita tai lähetä jokin kaunis kujerteleva tekstiviesti, jossa kerrot antaneesi kaiken anteeksi ja voitte vietää romanttista joulua yhdessä! jaxuhaleja!

Vierailija
7/26 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoinen ihminen tarvii apua. Ei ole tervettä tuollainen ja minusta sinun tulisi se osoittaa tässä tapauksessa niin, ettet ole enää hänen kanssaan tekemisissä. Jos ihminen tulisi aina, joka kerta ilman poikkeusta, kaikkien naisten taholta jätetyksi heti ekasta lyönnistä, niin väkivalta vähenisi.

Vierailija
8/26 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti ero! Älä edes harkitse muuta vaihtoehtoa. Mieshän on täysi kusipää.

Vierailija
9/26 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun mieheni on pimahtanut kerran ihan totaalisesti mutta se olin minä joka ensin läppäsin miestä naamaan.

Tapeltiin sitten oikein kunnolla verissä päin...jep jep...ja se oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun noin kävi.

Silloin olimme olleet yhdessä jo 15 vuotta ja sen tappelun jälkeen on mennyt ihan ok nyt 7 vuotta.

Aikamoinen "pohjakosketus" !

Vierailija
10/26 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin TUEVASTA? perheväkivallasta. Vai miksi sinä tuota toimintaa kutsut?

Vierailija
11/26 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on niin suuri todennäköisyys sille, että tuollainen käytös jatkuu, että ei kannata riskeerata omaa elämää. Se on paljon helpompi tehdä selväksi nyt, että suhde on ohi, kuin sitten kun mukana on pari lasta ja mies uhkaa tappaa ne.

Vierailija
12/26 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on moro!

Vierailija
13/26 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette ole vielä muuttaneet yhteenkään, niin ei tuota käytöstä voi hyväksyä vähimmässäkään määin. Sitten kun hän kokee sinut vielä aidommin omaisuutenaan, taistelu omansa puolesta vain vahvistuu.

Tähän jos mihinkään sopii se av:n neuvo: JSSAP.

Vierailija
14/26 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait miehen ja sen tavarat pihalle. Nyt vaan poliisille ilmoitus.

Vierailija
15/26 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo mulle ainakin olisi liian outoa ja pelottavaa käytöstä, että enää pystyisin suhdetta jatkamaan. Ihan vaikka en miettisikään mitään väkivallan pahenemista tai "mitä pitäisi tehdä".

Vaikka tuosta erottaisi neljä asiaa yksikseen, suhteen lopettamisen tuollai viestillä, kieltäytymisen poistua asunnosta, väkivallan ja vieläpä seuraavan päivän viestin ettei ehkä haluakaan erota ja sori jos tönin, mikä vaan noista yksinään olisi sellainen asia etten haluaisi niitä enää elämässäni kohdata. Itse olisin aika varma että eipä enää nähdä, ja tekisin myös sen rikosilmoituksen. Sekoilkoot yksinään, ja hyvä ettette ole pahemmin vakiintuneet.

Vierailija
16/26 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas.

Vierailija
17/26 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon tämän kokemuksesta, lähde vielä kun voit!

Vierailija
18/26 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin myös tuollaisen miehen kanssa. Tuollainen käytös toistui 4 - 5 kertaa ennen kuin uskoin, että on parantumaton tapaus. Soittelee vieläkin perään, mutta onneksi vihdoin älysin lopettaa. Voit kokeilla vielä, mutta suosittelisin, että et.

Vierailija
19/26 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan katunut sitä, että aloitin lähtölaskennan sinä päivänä, kun mies kävi minuun käsiksi. Olin kauhean hämmästynyt, kun yksi poikakaveri ilmaantui oven taakse seuraavana päivänä kuin mitään ei olisi tapahtunut.

En lähtenyt heti, vaan järjestelin asiani niin, että eräänä kauniina päivänä jäin elämään omaa elämääni.

Vierailija
20/26 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta suhde nut ennen kun menee pahemmaksi! Nytkin oli jo tarpeeksi paha tilanne!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän