Näkijä! Missä Arttu on?
Kommentit (37)
kiivennyt puuhun ja kuristunut/jäänyt jumiin tms. korkeuksiin -> vaikea havaita maasta käsin.
Olisiko jo kuollut tai tajuttomana... :(
Näen vain lunta ja ympärillä pelkkää harmaata.
Puita?
Ehkä kuusia?
Lumikasa, jossa onkalo.
En tiedä liittyykö lumikasa juuri tähän poikaan.
Mieleen tuli myös keltainen traktori.
Toivottavasti poika löytyy pian.
näen myös vain paljon lunta. Näen myös samanikäisen toisen pojan. Luotan, että poliisit tekevät parhaansa hänen löytääkseen. Siellä on vaari jo ottanut pojan vastaan.
Näen:
Arttu on tällä hetkellä paskalla,
rasvaista ripulipaskaa lentää varpusparvena krapulaisen Artun perseestä.
Arttu on kuitenkin onnellinen kohta keski-ikäinen, kaljuuntunut homo-mies.
Oliko oikea Arttu?
-näkijä
jotka näkivät asian oikean laidan?
Aiheutti hieman kymiä väreitä...
jotka näkivät asian oikean laidan?
Aiheutti hieman kymiä väreitä...
En kuitenkaan usko yliluonnolliseen. Onko näillä ihmisillä vain hirveän hyvät päättelykyvyt - osaavat yhdistellä asioita aivoissaan paremmin, kuin tavalliset ihmiset.
Näen vain lunta ja ympärillä pelkkää harmaata.Puita?
Ehkä kuusia?Lumikasa, jossa onkalo.
Mieleen tuli myös keltainen traktori.Toivottavasti poika löytyy pian.
Lumikasa jossa onkalo ja jopa keltainen traktori!!!
No. En tiedä. Tiesin , että poika on jo kuollut. Surettaa. Olisin toivonut, että tällä kertaa näkemäni ei olisi totta. Olin siis näkijä joka näki lumikasan ja onkalon ja paljon lunta. En muista monesko viesti se oli. Olen vasta aloitteleva näkijä ja sain kamalan päänsäryn kesken näyn.
Kurja kohtalo pienellä pojalla :(
Valitettavasti vain liian myöhään :(
T: se oikein näkijä.
No. En tiedä. Tiesin , että poika on jo kuollut. Surettaa. Olisin toivonut, että tällä kertaa näkemäni ei olisi totta. Olin siis näkijä joka näki lumikasan ja onkalon ja paljon lunta. En muista monesko viesti se oli. Olen vasta aloitteleva näkijä ja sain kamalan päänsäryn kesken näyn.
Näkijälle: Kuvako tarvitaan, nimikö tarvitaan? Miten asetut näkemään? Miten toimit? Kunpa olisi Arttu voitu pelastaa kasasta ajoissa. Mutta mahdotonta. Kysymys kai muutamasta sekunnista - minuutista.
Ja hain pojan kuvan mieleeni. Hävitin kaiken muun mielestäni ja keskityin vaan siihen kuvaan. Näyt tulivat nopeina välähdyksinä ja hyvin epäselvästi.
Olisiko jo kuollut tai tajuttomana... :( Näen vain lunta ja ympärillä pelkkää harmaata. Puita? Ehkä kuusia? Lumikasa, jossa onkalo. En tiedä liittyykö lumikasa juuri tähän poikaan. Mieleen tuli myös keltainen traktori. Toivottavasti poika löytyy pian.
Kylläppä meni lähelle...
Arttu oli pieni poika mutta suuri sielu. Hän pystyi sellaiseen, mihin moni muu ei koskaan pysty. Tämä määrä rakkautta ja välittämistä joka juuri nyt koskettaa meitä suomalaisia on ennen näkemätöntä.
Toivottavasti en loukkaa ketään näillä sanoilla. Toivon kaikkea hyvää ja kaikki mahdolliset voimat Artun läheisille.
Tippu koulun katolt lumihankes, siin seinän vieres.
tuntuu ettei Arttu ole enää tässä ajallisessa maailmassa, mutta en saa kuvaa missä ruumis on.
Haluaisin niin nähdä sen pojan elossa. Näen päähän kohdistuneen vamman eli se lienee syy miksei pojasta kuulu mitään. Kyseessä ei ole ulkopuolisen ihmisen aiheuttama vamma. Mitään muuta en näe.