Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten aamunne on alkaneet?

Vierailija
22.07.2006 |

Meillä kotona minä äiti 27v ja poika 2,5v.

Me herättiin kahdeksan aikaan kun poika kömpi sängystään meidän makkariin ja tuli silittään mun poskea... Sitten löhöiltiin (minä) ja hypittiin (poika) sängyssä... Ennen yhdeksää kömmittiin ylös, tein pojalle mikropuuron jonka söi itse kokonaan, samalla katsoi tvstä lastenohjelmia... Nyt istuu edelleen pöydän ääressä piirtäen ja tvtä katsoen... Mä söin jugurtin ja keitin kahvia jota tässä juuri juon...

Mukavaa lauantaipäivää!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin puoli kahdeksan aikoihin siihen kun lapsi tallusteli huoneestaan ja tuli kurkkaamaan ollaanko miehen kanssa hereillä. Vaihdettiin vaippa joka oli ihan täynnä pissaa ja sitten tein lapselle aamupalaa, weetabiksiä, leipää ja kaakaota. Söi sitten katsoen samalla piirrettyjä nauhalta. Itse join aamukahvin. Sitten siivottiin yhdessä ja minä söin aamupalaa ja luin lehden.

Odotellaan että mies heräisi jotta päästäisiin liikenteeseen.

Vierailija
2/2 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kivasti. Olen siivonnut puolet kämpästä, kuunnellen samalla oopperaa. Kirjoittelin myös galtsun päiväkirjaan tuossa.

Aamupalaksi söin luomu-Yosan, mustikkaa ja banaania makuna oli tuossa kaurajugurtissa. Söin myös pari ruisleipää. Lapset söivät muroja, näin viikonlopun kunniaksi. Kokojyväviljaa ja kotimaista kuitenkin. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla