Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti ahdistuu viiltelyjäljistäni

Vierailija
22.12.2013 |

Minulla on aika pahoja arpia ympäri vartaloa. Itse ne olen siis tehnyt.. Äitini kuitenkin inhoaa niitä arpia ja on haukkunut että en koskaan voi tehdä mitään työtä kun minulla on niitä arpia. Ja sanoo että niin kaunis tyttö on mennyt pilaamaan itsensä ja että kaikki ihmiset huomaa ne jäljet. Minusta on melko ikävää kuulla semmosta.. : ( mitä mieltä olette olenko jo pilattu ihminen viiltelyjeni takia? 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletko omasta mielestäsi? Se nyt varmaan on tärkeämpää kuin äitisi ajatukset.

Vierailija
2/7 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lopettanut niiden tekemisen? Toivottavasti.

Itselläni on aika pahoja arpia, osa on jouduttu ihan tikkaamaankin. Mutta töissä olen ja vieläpä siinä ammatissa jossa haluan olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole. Muut ihmiset tekee vaan elämästä aika surullisen

Vierailija
4/7 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla muut ihmiset? Sama se mitä äitisi sanoo, itse sinä itsesi kanssa elät. Se on helpompaa silloi jos hyväksyt itsesi arpineen päivineen.

T. 2

Ps. Olen itsekin viillellyt nuorena. Monta vuotta häpesin ja peittelin, nykyään harvoin muistan koko arpia. Aika harva niitä koskaan on huomannut.

Vierailija
5/7 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 03:44"]

No en ole. Muut ihmiset tekee vaan elämästä aika surullisen

[/quote]

Ei se viiltely auta kuin sen pienen hetken. Usko pois. Saman olen minäkin käynyt läpi. Hae apua ennen kuin tosiaan on liian myöhäistä. 

-kolmonen, joka makasi teholla kolme päivää itsemurhayrityksen takia-

Vierailija
6/7 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa minunkin haavoista olisi kai pitänyt viedä lääkärille tikattavaksi. Mutta minusta se on tyhmää.. jos itse tekee niin itse hoitakoot sitten. En minä koskaan ole saanut valtimoa auki vaikka olen yrittänyt. Kerran tuli aika paljon verta. 

Miksi edes kirjoitan tätä.. minua vaan ärsyttää ne jotka pikku naarmuja tuhertaa ja sitten niin puhuvat ongelmastansa. 

Vierailija
7/7 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinun ongelmaa ei varmaan helpota se että vähättelet pikku naarmujen tuhertajia tai heidän ongelmiaan? Eikä sinun ongelmasta tee tärkeämpää se mitä pahemmin viiltelet. Oletko hakenut apua? Tai onko äitisi auttanut sinua siinä vai keskittynyt vaan haukkumaan arpiasi? Viiltely ei ole syy vaan seuraus.. Jotain pitäisi nyt tehdä, vaikka tiedän kyllä että avun saaminen on vaikeaa ellei jopa mahdotonta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän