Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

18 h paastoa JA HIRVEÄ NÄLKÄ!!!

Vierailija
05.10.2020 |

Hirveä nälkäkiukku puskee päälle.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se täytyy vaan kestää jos paastota haluaa. 2. ja 3. päivä on usein vielä pahempia. Yleensä kestää muutaman päivän että ketoosi alkaa ja nälkä menee pois. 

Vierailija
2/27 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se täytyy vaan kestää jos paastota haluaa. 2. ja 3. päivä on usein vielä pahempia. Yleensä kestää muutaman päivän että ketoosi alkaa ja nälkä menee pois. 

Tästä luinkin ja 4 päivää ajattelin mennä vaikka väkisin, jos sitten ei helpot niin loppuu paastoilut kyllä siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitääkö olla paastolla ja sitten vinkua...

Vierailija
4/27 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy nyt hampurilaisateria edes vetämässä. Jaksaa paastota.

Vierailija
5/27 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrothan meille, että miksi paastoat ja miten?

Vierailija
6/27 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä saa metsästä, tosin vaikea metsästää yksin.

Vierailija
7/27 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä Ap. Minä sain nuorena "fantastisen idean" seurata Jeesuksen jalanjälkiä paastossa. Eli 40 päivän täyspaasto oli tavoitteena. Kuulema hengellisesti olisi voinut olla hyväksi. Pelkkää vettä vain join. 3 vuorokautta kestin, sen jälkeen nälkä alkoi helpottamaan, mutta oli pakko lopettaa, kun tein raskasta työtä ja meinasin pyörtyä työn ääreen. Ja paskat mihinkään rukoiluun jaksanut keskittyä, eikä elimistökään mihinkään puhdistunut. Haaveilin koko ajan vain ruoasta. Rasvaa tirisevistä pihveistä, pizzoista, you name it. En ole kokeillut paastoa sen jälkeen. Ihan eri ihmiset keille se sopii :D

Vierailija
8/27 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä pystyisi. No, ehkä pari päivää, mutta se on siinä. En näe siinä mitään oikeaa hyötyä.

Vierailija
9/27 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime aikoina ollut henkisesti raskasta. Viimeinen niitti tuli jo muutama kuukausi sitten. En edes tiedä miten täällä ollaan vielä. Yritin sitten rasittaa kroppaa, että ei edes pystyisi ajattelemaan mitään. No, nyt sekin alkoi sanoa itseään irti. Ajattelin, että paasto voisi tarjota mahdollisuuden henkiseen lepoon. Samalla voisin irtisanoa itseni myös fyysisestä rasituksesta. Vesipaastolla mennään. Tavoite 30 päivää.

Vierailija
10/27 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato tä niin ei tuu nälkä ap.

Vierailija
11/27 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä pystyisi. No, ehkä pari päivää, mutta se on siinä. En näe siinä mitään oikeaa hyötyä.

Saa nähdä pystynkö minäkään. 4 päivää kestetään kyllä, sen olen päättänyt. Mutta jos on pelkkää kitumista loppuaika niin saa luvan kanssa jäädä kesken.

Vierailija
12/27 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime aikoina ollut henkisesti raskasta. Viimeinen niitti tuli jo muutama kuukausi sitten. En edes tiedä miten täällä ollaan vielä. Yritin sitten rasittaa kroppaa, että ei edes pystyisi ajattelemaan mitään. No, nyt sekin alkoi sanoa itseään irti. Ajattelin, että paasto voisi tarjota mahdollisuuden henkiseen lepoon. Samalla voisin irtisanoa itseni myös fyysisestä rasituksesta. Vesipaastolla mennään. Tavoite 30 päivää.

Tuo on kyllä aivan totaalisen hullu idea. Takuuvarma keino saada elimistö täysin sekaisin niin että ei välttämättä enää edes toivu. Minä nuorena ja hulluna 18-vuotiaana paastosin juuresmehujen ja veden voimalla 17 päivää. Kärsin niistä vaikutuksista vieläkin vaikka olen viisikymppinen.

Vierailija
13/27 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se siitä Ap. Minä sain nuorena "fantastisen idean" seurata Jeesuksen jalanjälkiä paastossa. Eli 40 päivän täyspaasto oli tavoitteena. Kuulema hengellisesti olisi voinut olla hyväksi. Pelkkää vettä vain join. 3 vuorokautta kestin, sen jälkeen nälkä alkoi helpottamaan, mutta oli pakko lopettaa, kun tein raskasta työtä ja meinasin pyörtyä työn ääreen. Ja paskat mihinkään rukoiluun jaksanut keskittyä, eikä elimistökään mihinkään puhdistunut. Haaveilin koko ajan vain ruoasta. Rasvaa tirisevistä pihveistä, pizzoista, you name it. En ole kokeillut paastoa sen jälkeen. Ihan eri ihmiset keille se sopii :D

Minäkin haaveilen jo nyt mitä syön paaston jälkeen. Tavoite siirtyä sitten ketoruokavalioon.

Vierailija
14/27 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä aivan totaalisen hullu idea. Takuuvarma keino saada elimistö täysin sekaisin niin että ei välttämättä enää edes toivu. Minä nuorena ja hulluna 18-vuotiaana paastosin juuresmehujen ja veden voimalla 17 päivää. Kärsin niistä vaikutuksista vieläkin vaikka olen viisikymppinen.

Avaatko vähän tarkemmin millaisia oireita tarkoitat? Millä perusteella liität ne paastoon?

Vierailija
15/27 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avaatko vähän tarkemmin millaisia oireita tarkoitat? Millä perusteella liität ne paastoon?

Aineenvaihdunta meni täysin sekaisin. Sain mm. sappikivet jotka sitten jouduttiin leikkaamaan kun olin vasta 20. Eikä silloin mitään tähystysleikkauksia tehty, vaan 20 sentin viilto vatsaan. Arpi on vieläkin järkyttävän näköinen. 

Koska olin ollut niin pitkään syömättä mitään, elimistö luuli että olen nääntymässä nälkään. Laihduin kyllä paljon, sehän on selvä. Mutta kun aloin syödä, lihoin takaisin ja ylikin koska elimistö piti tiukasti kaikesta ravinnosta kiinni.

30 päivää vesipaastoa on kyllä hengenvaarallinen kokeilu.

Vierailija
16/27 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin keto, sitten paasto. Näin päin on paljon helpompaa. Paaston hyödyt ovat kiistattomia, tosin suomeksi ei löydy juurikaan tavalliselle ihmiselle tarkoitettua materiaalia. Googlatkaa vaikka autofagia.

Vierailija
17/27 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ahmatteja täällä. 18 tuntia paastoa ja jo on nälkä?! Kokeile vaikka 4 päivää ensin, sitten olo normalisoituu eikä edes tee mieli ruokaa.

T. syömishäiriöinen

Vierailija
18/27 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin keto, sitten paasto. Näin päin on paljon helpompaa. Paaston hyödyt ovat kiistattomia, tosin suomeksi ei löydy juurikaan tavalliselle ihmiselle tarkoitettua materiaalia. Googlatkaa vaikka autofagia.

Paastolla pelotellaan ihan turhaan. Lihaksia lähtee vähän ensin, mutta sitten enää ei. Elimistö alkaa korjata itseään. Tärkeintä on, että aivot alkavat toimia paremmin.

Melkein kaikki uskonnot suosittelevat paastoa, eli ei se ole uutta tietoa, että paasto parantaa. Fyysisesti ja henkisesti. Ja se on tutkittua tietoa.

Vierailija
19/27 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen tarvitsee ravinteita.

Paastoaminen vain romahduttaa terveyden.

Syö! Sä et saavuta mitään sillä, että paastoat.

Vieläpä kannattaa panostaa terveelliseen ruokavalioon.

Vierailija
20/27 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Ketoon kuuluu paastot, sillä ketolla ei ole nälkä.

Missä tahansa paastossa alku on hankalaa. 2-4 päivän jälkeen helpottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä