Miten tulla toimeen 1200 e kk-palkalla?
Ei kyllä onnistu näillä asumiskuluilla perheelliseltä. Pakko löytää jokin muu työ. Ihan sietämätöntä, että jotkut työnantajat keplottelee palkkaamalla matalapalkkaisiin töihin harjoittelijoita yms, ja olettavat että tällaisilla palkoilla joku voi elättää itsensä ja perheensä.
Kommentit (7)
Perheellisen tilanteesta en toki osaa sanoa, kun en sellaista ole kokenut, mutta itse olen 1200e/kk tienaava, asun Helsingissä kivassa kämpässä ja rahasta ei ole pulaa. Matkustelen ja syön laadukasta ruokaa.
Huonosti, onneksi löysin hienon miehen jonka kanssa rakennamme tulevaisuutta yhdessä. Nyt meillä on netto sentään 2350e/kk niin pärjää jo jotenkin
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 22:37"]
Perheellisen tilanteesta en toki osaa sanoa, kun en sellaista ole kokenut, mutta itse olen 1200e/kk tienaava, asun Helsingissä kivassa kämpässä ja rahasta ei ole pulaa. Matkustelen ja syön laadukasta ruokaa.
[/quote]
Ja sitten heräsit unesta tai isotuloinen mies tai vanhemmat elättävät sinut:D
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 22:37"]
[/quote]
Ja sitten heräsit unesta tai isotuloinen mies tai vanhemmat elättävät sinut:D
Riippuu varmaan monestakin asiasta. Jos asuu velattomassa kerrostaloasunnossa, jossa pieni yhtiövastine, mikä ettei. Jos taas asut omakotitalossa tai taloyhtiössä, jossa ei vuokratuloja, tiukille menee varmasti.
Oikeassa olet. Mun palkkani on reilut 1100. Pärjään jotenkin.