Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

12v onko minulla syöpä?

Vierailija
21.12.2013 |

Moi oon 12 v ja olen aiemmin epäillyt itelläni monia sairauksia ja olen vähän yli herkkä niiden suhteen.Tavallaan jos oikeen ajattelee että on jokin sairaus ja sittenkun alkaa etsimään niitä merkkejä ittestään niin kyllähän niitä sitten löytyy mutta nyt epäilen että mulla ois rintasyöpä mua sattuu ja pistelee joskus rintakehään ja olen lukenut netistä että joku 2 vuotias oli saanut rintasyövän joten en edes olisi liian nuori! Se on myös todella yleinen Suomessa joten minua pelottaa että mahdollisesti kuolisin.Kuvittelenkohan mä vai olenko oikeesti pulassa??mulla on (tai saattaa) olla myös jotain niitä oireita. Kiitos jos vastaat :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rintakehään pistelee tai esim viiltää, kyse on todennäköisesti esim kylkivälilihan krampista. Rintasyöpä on äärest harvinainen sun ikäsellä, mahdollisesti voisi tulla jos lähes kaikilla suvun naisilla olis ollu rintasyöpä. Mutta joo, ei kuulosta syövältä tuo oire. Ps. Älä vaan kato googlesta tai muualta netistä näitä vaan kysy ennemmin kouluterkalta jos joku huolestuttaa. Netin jälkeen huolettaa vielä enemmän.

Vierailija
2/13 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksista todennäköisesti johtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä aivan äärimmäisen, äärimmäisen pieni todennäköisyys että olisi. Tosiaan tuollainen pistely johtuu yleensä ihan vaan lihaksista.

Vierailija
4/13 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venyttele nyt kunnolla ja lähde rauhassa nukkumaan. Huomenna hyvällä ryhdillä kävelylle ja venytykset päälle. Hyvää joulua :)

Vierailija
5/13 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venyttele nyt kunnolla ja lähde rauhassa nukkumaan. Huomenna hyvällä ryhdillä kävelylle ja venytykset päälle. Hyvää joulua :)

Vierailija
6/13 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultaseni,

Tissit taitavat vaan kasvaa. Kunhan opit niiden kanssa olemaan, huomaat, että niitä jomotttaa aina milloin vaan :)

Vierailija
7/13 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista mutta mulla ehkä myös joku kyhmy? T: ketjun aloittaja

Vierailija
8/13 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 22:49"]

Kiitos vastauksista mutta mulla ehkä myös joku kyhmy? T: ketjun aloittaja

[/quote]

Olisko ihan vaan kehittyvä rintarauhanen? Onko keskellä rintaa siinä "nännin takana"? Onko molemmissa rinnoissa?

Vierailija
9/13 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultra aika lääkärille Nii ei tarvii miettiä,itellä ultrattiin 16 vuotiaana kyhmyjä..selvis että ihan vaarattomia suurentuneita imusolmukkeita

Vierailija
10/13 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo juuri niin! Kiitos nyt voin mennä hyvillä mielin nukkumaan :)

Vierailija
11/13 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla meillä on syöpä. Mutta kehomme parantaa/korjaa tilanteen. Nuori olet joten älä mieti asiaa. Jos asia painaa mieltä niin puhu vanhemmille tai sitten koulussa terveydenhoitajalle tai lääkärille.

Vierailija
12/13 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen sun ikäisenä tunsin molemmissa rinnoissa pienen patin ja menetin tietty yöunet

Ne oli ne kehittyvät rintarauhaset :)

Vierailija
13/13 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta onko sun äiti samanlainen yöihuolehtija vai mistä olet oppinut tuon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan