Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ihan "homoa", jos miehellä (sinkku) on kynttilä

Vierailija
21.12.2013 |

ammeen reunalla, sekä lootuksen muotoisia kynttilöitä olohuoneessa?

Muuten mies on kyllä ihana...

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se ei ole persiis niin ok

Vierailija
2/25 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko, että mies voisi ehkä sittenkin olla hetero??!

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 21:35"]

jos se ei ole persiis niin ok

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on homoa, jopa epätoivoisen homoa. Hiihtotermein tyyli on jo valittu

Vierailija
4/25 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep - itse homomiehenä voin vahvistaa että kyseinen tapaus on homoseksuaali.

Vierailija
5/25 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se "sinkku" ei olekaan ihan niin sinkku kuin haluaa uskotella vaan tässäkin sinkkukodissa näkyy naisen kädenjälki.

Mutta niin kauan kuin se kynttilä ei ole perseessä niin on toivoa että mies on hetero...niitä kynttilöitä kun nyt voi saada vaikka lahjaksi äidiltä ja johonkin ne on pantava...siis pöydälle ym toivottavasti ;)

Vierailija
6/25 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se homoa ole. Se on kerrassaan suloista. Toisaalta jos mies pujottaa nämä kynttilät kondomiin ja valelee liukuvoiteella ja pujottaa peräsuoleen niin voidaan kenties puhua bi-seksuaalisuudesta. Olettaen että katsot toimintaa vierestä.

T: 11cm mies

Vierailija
7/25 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei..tätä pelkäsinkin...:'(((

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 21:41"]

jep - itse homomiehenä voin vahvistaa että kyseinen tapaus on homoseksuaali.

[/quote]

Vierailija
8/25 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi miestä ammeessa ja kynttilä reunalla olisi homoa.

Vierailija
9/25 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en keksi mitään syytä miksi mun mies laittaisi kynttilän ammeen reunalle kun menee kylpyyn :D Akkojen juttuja.

Vierailija
10/25 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun  ihastumiseni taisi nyt loppua tähän.

ap

Vierailija
11/25 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sinkkumiehenä pidän kynttilänvalosta, mutta ammetta en omista. Jos omistaisin, voisin kuvitella kylpeväni myös kynttilän valossa. Monet miehet ei näin tee varmaan juurikaan siksi, että luulevat sen olevan homoa.

Vierailija
12/25 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, olet tosi kultainen...:)

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 21:55"]

Itse sinkkumiehenä pidän kynttilänvalosta, mutta ammetta en omista. Jos omistaisin, voisin kuvitella kylpeväni myös kynttilän valossa. Monet miehet ei näin tee varmaan juurikaan siksi, että luulevat sen olevan homoa.

[/quote]

Vierailija
13/25 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Myös se että jääkaapissa voi olla keskioluen ja makkaran ja sinapin lisäksi jotain on varma merkki. AInoa vihreä on home mikä sallitaan. Salaatit ovat ihan 100% varma merkki myös.

Myös verhoista voi epäillä. Rullaverho ja sälekaihtimet (jos entisen omistajan) on vielä ehkä heteroo, muut verhot ei.

Vierailija
14/25 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän kynttilöitä ammeen reunalla. Etenkin hunajavahakynttilöitä. Ne antaa eteeriset öljyt kasvon ihosolukolle.

Pesen pitkät hiukseni e-amerikasta tilatussa hienossa valkoisessa savessa. Otan savikylpyjä ja kuuntelen polkkaa.

Kotimaani musiikkia. Annan vaimoni hieroa kumpuraisia selkälihaksia ja sitä suurta kyhmyä vasemmassa niskassani, jonka vuoksi minua kutsutaan herra Wicken Baumeriksi. Annan vaimoni hieroa niin pitkään että kylpyvesi on ihan sametin harmaa (ennen pallieni vahausta) ja sitten nousen ja kiedon pyyhkeen vyöteisilleni ja poistun suihkuun.

Monesti suikussa mietin miksi en yksinkertaisesti käy vain suihkussa, vaan suoritan tämän kylpyseremonian kynttilän valossa.

KOSKA NAUTIN SIITÄ ja rakas bulgarialainen vaimoni nauttii siitä. Olen mies talossa ja seison sen edessä. Odotan huomista enkä koskaan unohda sitä.

T: 11cm mies

Vierailija
15/25 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 21:58"]

Kiitos, olet tosi kultainen...:)

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 21:55"]

[/quote]

[/quote]

Aika moni mies mielellän pukisi sinulle peruukin ja ottaisi takaapäin korvatuplat korvilla ettei kuulisi matalaa voihkintaasi...

Vierailija
16/25 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 21:47"]

Minun  ihastumiseni taisi nyt loppua tähän.

ap

[/quote]

Kysy Levottomat-leffasta tuttu kysymys "haluut sä panna mua". Jos haluaa, niin ei ole homo. Siis jos AP on nainen.

Vierailija
17/25 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

=D On tää oikeastaan aika koomista. Miehet joutuu jättään tekoja tai puheita väliin, ettei olisi liian homo. Naiset taas joutuu tekeen samaa, ettei olisi liian äijä.

Vierailija
18/25 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On homoa, on.

Vierailija
19/25 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 22:24"]

=D On tää oikeastaan aika koomista. Miehet joutuu jättään tekoja tai puheita väliin, ettei olisi liian homo. Naiset taas joutuu tekeen samaa, ettei olisi liian äijä.

[/quote]

Juuri näin

Vierailija
20/25 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap oot nainen, niin kaverihan on vain ihastunut suhun. Ja vihjailee kynttilöillä, että pääsisi kylpyyn kanssasi. Ei se normaalisti niitä sielä pitäisi.