Onko ihan "homoa", jos miehellä (sinkku) on kynttilä
ammeen reunalla, sekä lootuksen muotoisia kynttilöitä olohuoneessa?
Muuten mies on kyllä ihana...
Kommentit (25)
Tarkoitatko, että mies voisi ehkä sittenkin olla hetero??!
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 21:35"]
jos se ei ole persiis niin ok
[/quote]
on homoa, jopa epätoivoisen homoa. Hiihtotermein tyyli on jo valittu
jep - itse homomiehenä voin vahvistaa että kyseinen tapaus on homoseksuaali.
Ehkä se "sinkku" ei olekaan ihan niin sinkku kuin haluaa uskotella vaan tässäkin sinkkukodissa näkyy naisen kädenjälki.
Mutta niin kauan kuin se kynttilä ei ole perseessä niin on toivoa että mies on hetero...niitä kynttilöitä kun nyt voi saada vaikka lahjaksi äidiltä ja johonkin ne on pantava...siis pöydälle ym toivottavasti ;)
Ei se homoa ole. Se on kerrassaan suloista. Toisaalta jos mies pujottaa nämä kynttilät kondomiin ja valelee liukuvoiteella ja pujottaa peräsuoleen niin voidaan kenties puhua bi-seksuaalisuudesta. Olettaen että katsot toimintaa vierestä.
T: 11cm mies
Voi ei..tätä pelkäsinkin...:'(((
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 21:41"]
jep - itse homomiehenä voin vahvistaa että kyseinen tapaus on homoseksuaali.
[/quote]
Kaksi miestä ammeessa ja kynttilä reunalla olisi homoa.
Mä en keksi mitään syytä miksi mun mies laittaisi kynttilän ammeen reunalle kun menee kylpyyn :D Akkojen juttuja.
Minun ihastumiseni taisi nyt loppua tähän.
ap
Itse sinkkumiehenä pidän kynttilänvalosta, mutta ammetta en omista. Jos omistaisin, voisin kuvitella kylpeväni myös kynttilän valossa. Monet miehet ei näin tee varmaan juurikaan siksi, että luulevat sen olevan homoa.
Kiitos, olet tosi kultainen...:)
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 21:55"]
Itse sinkkumiehenä pidän kynttilänvalosta, mutta ammetta en omista. Jos omistaisin, voisin kuvitella kylpeväni myös kynttilän valossa. Monet miehet ei näin tee varmaan juurikaan siksi, että luulevat sen olevan homoa.
[/quote]
On. Myös se että jääkaapissa voi olla keskioluen ja makkaran ja sinapin lisäksi jotain on varma merkki. AInoa vihreä on home mikä sallitaan. Salaatit ovat ihan 100% varma merkki myös.
Myös verhoista voi epäillä. Rullaverho ja sälekaihtimet (jos entisen omistajan) on vielä ehkä heteroo, muut verhot ei.
Mä käytän kynttilöitä ammeen reunalla. Etenkin hunajavahakynttilöitä. Ne antaa eteeriset öljyt kasvon ihosolukolle.
Pesen pitkät hiukseni e-amerikasta tilatussa hienossa valkoisessa savessa. Otan savikylpyjä ja kuuntelen polkkaa.
Kotimaani musiikkia. Annan vaimoni hieroa kumpuraisia selkälihaksia ja sitä suurta kyhmyä vasemmassa niskassani, jonka vuoksi minua kutsutaan herra Wicken Baumeriksi. Annan vaimoni hieroa niin pitkään että kylpyvesi on ihan sametin harmaa (ennen pallieni vahausta) ja sitten nousen ja kiedon pyyhkeen vyöteisilleni ja poistun suihkuun.
Monesti suikussa mietin miksi en yksinkertaisesti käy vain suihkussa, vaan suoritan tämän kylpyseremonian kynttilän valossa.
KOSKA NAUTIN SIITÄ ja rakas bulgarialainen vaimoni nauttii siitä. Olen mies talossa ja seison sen edessä. Odotan huomista enkä koskaan unohda sitä.
T: 11cm mies
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 21:58"]
Kiitos, olet tosi kultainen...:)
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 21:55"]
[/quote]
[/quote]
Aika moni mies mielellän pukisi sinulle peruukin ja ottaisi takaapäin korvatuplat korvilla ettei kuulisi matalaa voihkintaasi...
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 21:47"]
Minun ihastumiseni taisi nyt loppua tähän.
ap
[/quote]
Kysy Levottomat-leffasta tuttu kysymys "haluut sä panna mua". Jos haluaa, niin ei ole homo. Siis jos AP on nainen.
=D On tää oikeastaan aika koomista. Miehet joutuu jättään tekoja tai puheita väliin, ettei olisi liian homo. Naiset taas joutuu tekeen samaa, ettei olisi liian äijä.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 22:24"]
=D On tää oikeastaan aika koomista. Miehet joutuu jättään tekoja tai puheita väliin, ettei olisi liian homo. Naiset taas joutuu tekeen samaa, ettei olisi liian äijä.
[/quote]
Juuri näin
Jos ap oot nainen, niin kaverihan on vain ihastunut suhun. Ja vihjailee kynttilöillä, että pääsisi kylpyyn kanssasi. Ei se normaalisti niitä sielä pitäisi.
jos se ei ole persiis niin ok