Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HEINÄKUUN lapsosten odottajien VIIKONLOPPU

22.07.2006 |

Huomenta kaikille! Aattelin vaan pistää pinon pystyyn kun en löytäny sellaista vielä. Taidetaan olla aika unisia nykyään näin aamulla :)

Omaan napaan ei uutta. Odotellaan vaan....

SurinaS ja rv 39+2

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nääh,täällä vielä kirjoittelemassa vaikka mieluusti olisin jo jossain ihan muualla.

Ei sitä tiedä mitä päivä tuo tullessaan.

Illalla siis supisteli tunnin ajan 3min välein ja kerkesin jo soittaa äitipolille että missä vaiheessa saa tulla,siellä päässä toppuutteli vielä kun supistukset eivät olleet kipeitä ja niin kävin pitkäkseni..ja eikää,ne loppuivat kuin seinään.

Yöllä heräsin yhdeltä kipeämpään supistukseen ja toisen kerran kolmen maissa,lisäksi vauva pompahteli mahassa hurjaa kyytiä.

Nyt aamulla on taas tullut muutama mahanahkan kiristävä supistus..huoh..missä vaiheessahan tämä menee sitten niin että saadaan lähteä sairaalalle.Toivon niin että tämän päivän aikana jotain tapahtuisi mutta ikävää kun tulee tällälailla ennakkoon paljon niin ei ensisynnyttäjänä ole hajuakaan lähdön hetkestä.

Jaahas,taas tulee yksi,taidan aloittaa taas kellotuksen :)

Tuntuu ihan kurjalta tälläinen,varsinkin kun lukee joidenkin synnytyskertomuksia joissa tuntemukset eivät välttämättä ole olleet kipeitä vasta kun sairaalassa jo ollessa..

Nooh,eikait auta kuin odottaa.Zempittäkääs nyt todenteolla!!!

Oumai ja Gore rv 39+2

Vierailija
22/27 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas takana valvottu yö supistusten kanssa ja edelleen kuitenkin kotona. Viime yönä supisteli kahdesta kuuteen n. 7-15 min välein melko kipeästi, mutta se siitä sitten (taas...). Takana on todella rentouttavat 4 tunnin yöunet, osa alkuyöstä ja osa nyt aamusta : (

Mä niin odotin, että olis saanut vähän enemmän voimaa noihin suppareihin, että olis voinut lähteä kohti synnäriä. Tuo synnärille lähdön ajankohta on kyllä yksi suuri arvoitus. Onneksi itellä ei ole kuin vartin ajomatka niin luulisi ettei siinä onnistu matkalle synnyttämään.

Supistuksia kaikille niitä toivoville!!!

- Antracite rv 39+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä uutta tännekään päin kuulu. Eilen oli tuntuvia supistuksia muutaman tunnin verran, mutta kuten jo osasin odottaa, loppuivat ne kesken kaiken. :D Yöllä heräsin kauheaan migreenityyppiseen päänsärkyyn, otin pari Panadolia ja nukuin aamusta pitkään. :D Luulisi kuitenkin noiden suppareiden saavan jotain aikaiseksi tuolla alakerrassa, että se käynnistys ei sitten olisi niin raju.

Maanantaita odotellessa ja käynnistystä, saako se mitään aikaiseksi. Säälittää pikkuruisen puolesta, kohta hänet " pakotetaan" ulos sieltä tutusta, turvallisesta lämpimästä kohdusta tänne maailmaan. Voih, itse en malttaisi odottaa...mutta odotettava on. Onneksi oma olotila on parempi nyt kuin niissä helteissä muutama viikko sitten, vaikka lämpimän ystävä olenkin.

Tänään menemme kahville tätini luokse ja ulkoilemme perheen kanssa. Ei kummempia suunnitelmia tälle päivälle.

t.Saraida rv 39+3

Vierailija
24/27 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ihan hullua mutta kun heräsin pitkästä aikaa hyvin nukutun yön jälkeen ja alaselkää jomotti niin tutusti niin tuli niin toiveikas olo. Aikaisemmissa raskauksissa kun tosi oli kyseessä niin ei mulla koskaan alavatsalla tuntunut mitään vaan just alaselkä oli niin kipeä supistuksissa että seinästä piti tukea ottaa. Eli kyllä kait se jossain vaiheessa taas alkaa, ensi keskiviikkona on vasta laskettu aikakin. Kivuttomia supistuksia tulee aina silloin tällöin, harjoittele ja pehmittele vaan kohtu nyt niin päästäisiin pian tositoimiin :-)

Mukavaa lauantaipäivää,

Hannele 39+3

Vierailija
25/27 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneillään siis nyt kolmas päivä yli, oikeastaan tämä olisi ultran mukainen la, mutteivät siirtäneet sitä kun meni vain kolme päivää yli. Eilen olin jo liaikaiskontrollissakin, neuvolan lähetteestä, kun on ollut iso tuo sf-mitta. Lääkäri vähän ihmetteli, että nyt jo tulen. Vauvan kooksi arvioi 3,8 kg.

En halua masentaa teitä perässä tulevia, mutta minulla on ollut noita kipeitä supistuksia kohta 10 viikkoa (harjoituksia melkein koko raskausajan) ja edelleen vauva majailee mahassa. Myös tuota selkäsärkyä on ollut ja siitä minäkin erotin synnytyssupistukset harjoituksista. Mulle sanoi neuvolantäti ja itsekin olen samaa mieltä, että kyllä ne synnytyssupistukset sitten erottaa muista. Ja itselle kun tulee tunne, että nyt on tosi kyseessä, niin silloin se yleensä on. Edellisellä kerralla osasin lähteä juuri oikeaan aikaa synnärille ja vauva syntyikin sitten tosi nopeaan. Nyt tietysti on ollut jo enemmän noita kipeitä, mutta luotan taas omaan vaistooni.

Toinen merkki synnytyksen alkamisesta oli mulla mahan sekaisin meneminen, juoksin aamun vessassa, eipähän tarvinnut suolentyhjennystä sairaalassa :-)

Tuosta avautumiesta joku kirjoitti, tarkoitit varmaan, että kohdunsuu on kolme senttiä auki? Mulla oli sama tilanne eilen ja lääkäri sanoi, että tilanne on vielä epäkypsä synnytyksen kannalta.

Mutta kyllä on odottavan aika piiiiitkä. Varsinkin kun sukulaiset kyselee. Itselläkin alkaa olla hermo aika pinnassa ja eniten siitä kärsii tietysti esikoinen, mikä sitten kostautuu temppuiluna. Huh, huh!

Koittakaa jaksaa! Itselläni on sentään enää max. 11 päivää käynnistykseen :-/ Lohduttaa!

T:Pianiino 41+3

Vierailija
26/27 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva haluais tulla ulos.. Esikoinen syntyi rv38+3, mutta tämä haluaa näköjään kasvaa vaan tuolla masussa.. Väsyttää ihan sairaasti ja jalat on kipeinä, vaikka vaan kotona oleskelee. No, joskus tässä parin viikon päästä viimeistään vauva syntyy/käynnistetään. Toivois vaan, että ois vähän levänneempi synnytykseen ja sen jälkeiseen elämään.. Esikoinenkin vaan levittelee lelujaan ja sotkee lisää, ja kun ei millään jaksais siivota.. Tämmöistä tänne, odottavan aika on pitkääää..

Vierailija
27/27 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivasti tuli aamusta tuonne kahteen asti 10min välein taas supistuksia mutta nyt ei taas ole kuulunut 2tuntiin mitään..plääh!

Ei auta kuin kiltisti odottaa vaan...

Oumai rv 39+2