Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tummat silmänaluset. Ovatko ne rumat?

Vierailija
05.10.2020 |

Minulla on tosi tummat. Olen niin vaalea että ne näkyy hyvin. Koen itseni rumaksi niiden takia. Ei ole kiva näyttää niin aneemiselta ja väsyneeltä. Meikkikään ei auta, ellei laita niin paksua kerrosta, että se sitten näkyy kilometrin päähän ja kaikki nauraa mulle.

Olenko ruma ihminen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain ne ovat omalla tavallaan karismaattiset. Mulla on tummat silmänympärykset, jotka kuultaa meikinkin läpi ja inhottaa kun näytän ihan ei-söpöltä pandalta.

Vierailija
2/5 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin kaunistavat, kai riippuu ihmisen kasvoista muuten ja tyylistä, ovatko "luonnostaan" tummat etc.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meikki auttaa, mutta ei pelkkä peitevoide vaan juuri sun tummuuden sivulle sopiva vastaväri. Esim kun mulla on sinipunertavat tummat, käytän oranssia korjausväriä alle, päälle ohut peitevoide ja siinä se. Toisille sopii paremmin keltainen peiteväri.

Ja ilman meikkiä mulla ainakin on rumat koska näyttöä että silmät olisi syvällä pääkallomaisissa kuopissa sen sinipunaisen renkaan takia joka on silmien alla.

Vierailija
4/5 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/5 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne. Näyttää sairaalta, turpiin saaneelta.

Peitän ne vaikken muuten meikkaisi.

Sori, mutta musta kysymyskin on tyhmä.

Katso peiliin!

Laita peitevoide vain sisänurkkaan. En uskonut, kun kosmetologi näin neuvoi, olin aina peittänyt koko silmänalusen. Totta se on.