Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei _koskaan_ ulkoile lasten kanssa oma-aloitteisesti

Vierailija
21.12.2013 |

Eipä kyllä muutenkaan. Mies on nyt ollut jo toista viikkoa lomalla töistä, ja hänen puolestaan 3,5v lapsi voisi pelata ja katsoa telkkaria tuntikausia joka päivä, ja hänen mielestään on myös ok huutaa sitten lapselle kun tämä on turhautunut jostain kumman syystä. Istuu itse tietenkin myös ipadi kädessä sohvalla ja odottaa että joulu tulee itsestään. Pienemmän kanssa haluaa viettää aikaa niin vähän kuin mahdollista, kun kuulemma tämä ei halua olla hänen kanssaan..

Ei siinä, teen itse kyllä oikein mielelläni lasten kanssa asioita, mutta ärsyttää vaan jos vaikka haluaisin siivota, tai leipoa tai käydä kaupassa rauhassa, niin se tarkoittaa aina sitä että mies röhnöttää sohvalla ja telkku tai peli päälle AINA. Minusta puoli tuntia pelaamista on aivan tarpeeksi kerralla, mutta siinä ajassa ei oikein ehdi itse tekemään mitään. Varsinkin esikoinen on tosi hulivili, jonka olisi hyvä saada purkaa energiaansa päivittäin jotenkin muuten kuin pelaamalla, mut ei... Eniten harmittaa sitten kun huudetaan lapselle, eikä tajuta että 1+1=2.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että mites muilla? Onko vain tyypillinen mies ja pitäisi antaa olla, vai onko aihetta ärsyyntyä? ap

Vierailija
2/6 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko mies ennen lapsia täysin erilainen ja touhusi vaikka mitä? Yleensä sitä tietää jo suhteen alussa mitä saa eikä se siitä muutu touhukkaaksi isäksi vaikka mitä tekisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Touhuaahan tuo omia juttujaan, ja kovasti aina puhuu kuinka tarvii omaa aikaa jne ja sitä hänelle koitan viikottain aina järjestääkin ainakin sen ajan kun itse olen lasten kanssa ulkona tai teen heidän kanssaan jotain muuta kodin ulkopuolella. Olen sitten pyytänyt, että saisin itsekin vastaavasti omaa aikaa joskus kotosalla, että voisin kerrankin vaikka siivota kunnolla, mutta yhden tai kaksi kertaa tämä on onnistunut vuoden aikana, kun menivät anoppilaan koko sakki. Jos otan aiheen puheeksi niin hän aina tekee selväksi kuinka epämieluisaa ja vaivalloista se on, joten olen vaan antanut olla. Mutta silloin ei ainakaan mitään tapahdu. Nyt taas hermostu ihan hillittömästi eilen, kun valitin pelaamisesta, kun itse leivoin joulua varten, vauva huusi lattialla, eikä hän ei noteerannut tätä ollenkaan, pelasi vaan. On kuulemma aivan sama ottaako lasta syliin vai ei, kun huutaa kuitenkin. Huom, kun ottaa lapsen syliin niin jatkaa aina pelaamista samalla... Ei esim juttele tälle, tai koita rauhotella, kantaa tai muuta. Onko siis ihme?

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 12:41"

Oliko mies ennen lapsia täysin erilainen ja touhusi vaikka mitä? Yleensä sitä tietää jo suhteen alussa mitä saa eikä se siitä muutu touhukkaaksi isäksi vaikka mitä tekisi. 

[/quote]

Vierailija
4/6 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 oli ap

Vierailija
5/6 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you ap. Mulla samantapainen ukko kotona ja kyllä ottaa aivoon! Ei meikäläisen ukko ainakaan ollut tuollainen ennen lapsia! Ennen vanhaan mies siivosi, teki ruokaa ja oli muutenkin touhukas joten olin aluksi aivan ällikällä lyöty tästä käytöksen muuttumisesta! Aiheesta on käyty miljoonat keskustelut. Keskustelujen sävy on vaihdellut rauhallisesta raivoamiseen, mutta muutosta ei vaan tapahdu. Tekisi mieleni heittää koko äijä pihalle pelaamaan ja surffaamaan netissä. Palelkoot siellä. Ugh! Olen puhunut!

Vierailija
6/6 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkaan mies ei ole omatoiminen (esim. ehdottaisi lähtemistä ulos tai vaikka sitä, että mä tekisin jotain, kun hän on lapsen kanssa), mutta onneksi kuitenkin mies on parempi leikkimään lapsen kanssa kuin minä. Keksii ulkona kivoja juttuja ja sisälläkin erilaisia leikkejä. Joskus kyllä panee lasta katsomaan ohjelmiakin, mutta yleensä silloin, kun itse tekee töitä tai on väsynyt, ja se on ihan ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi