HS suuri kuva-arvoitus. Montako bändiä löydät?
Ne potalla istuvat lapset? Nukkuva äiti ja lapsi? Se Volvo Amazon. Rotta? Robotti?
Oliko se traktori kotiteollisuus?
Kommentit (216)
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 22:14"]Vastaus kysymykseesi: Kaksitoista.
[/quote]
42
Palikat ja liikennemerkit samaa vihjettä?
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 22:50"]
Nyt apua. Mulla on ylimääräisiä bändejä listassa, jos nuo liikennemerkit lasketaan kahdeksi erilliseksi yhtyeeksi. Enkä ole vielä listannut lainkaan tota hiekkaa tuolla auton alla, kai sekin nyt on yksi vihje? Siispä jotta kuvasta saataisiin tasan 50 yhtyettä, täytyy liikennemerkit olla yksi yhtenäinen vihje. Tuskin kuvaan olisi laitettu 51 bändiä 50 sijaan.... vai ihan vaan piruuttaan :D
[/quote]
mulla sama ongelma!
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 20:32"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 15:06"]
Traktorin säkeissä on Apulantaa.
[/quote]
Apulannan säkeissä (säe) on puolestaan paskaa!
Nyt apua. Mulla on ylimääräisiä bändejä listassa, jos nuo liikennemerkit lasketaan kahdeksi erilliseksi yhtyeeksi. Enkä ole vielä listannut lainkaan tota hiekkaa tuolla auton alla, kai sekin nyt on yksi vihje? Siispä jotta kuvasta saataisiin tasan 50 yhtyettä, täytyy liikennemerkit olla yksi yhtenäinen vihje. Tuskin kuvaan olisi laitettu 51 bändiä 50 sijaan.... vai ihan vaan piruuttaan :D
[/quote]
Kuka sanoi, että bändejä pitää olla tasan 50?
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 23:30"]
[/quote]
[/quote]
-clip
Löydettyäsi kaikki 50 suomalaista bändiä lähetä vastauksesi meille. Silloin pääset osallistumaan sadan euron lahjakortin arvontaan.
-clip
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 23:29"]
30 seconds to mars oisko?
[/quote]
Sekö on mielestäsi suomalainen yhtye?
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 23:48"]
[/quote]
[/quote]
-clip
Löydettyäsi kaikki 50 suomalaista bändiä lähetä vastauksesi meille. Silloin pääset osallistumaan sadan euron lahjakortin arvontaan.
-clip
[/quote]
Se, että 50 pitää löytää, ei tarkoita, etteikö bändejä voisi olla enemmän kuin 50.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 08:24"]
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 23:48"]
[/quote]
[/quote]
-clip
-clip
[/quote]
Se, että 50 pitää löytää, ei tarkoita, etteikö bändejä voisi olla enemmän kuin 50.
[/quote]
Kuvittelisin että kaikki sana tarkoittaa sitä että niitä on vain 50 eikä enempää.
Onko jollain varmaa vastausta noihin legoihin ja liikennemerkkiin? Entä se sininen ruutu seinällä?
Kenguru on mun mielestä Giant leap.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 09:40"]
Onko jollain varmaa vastausta noihin legoihin ja liikennemerkkiin? Entä se sininen ruutu seinällä?
[/quote]
Varma ja varma, mutta palikat ovat melkein takuuvarmasti The Duplo ja kenguru lienee yhtä varmasti Kengurumeininki. Sininen ruutu lienee Ultramariini. Liikennemerkit askarruttavat kovastikin.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 09:58"]
[/quote]
Varma ja varma, mutta palikat ovat melkein takuuvarmasti The Duplo ja kenguru lienee yhtä varmasti Kengurumeininki. Sininen ruutu lienee Ultramariini. Liikennemerkit askarruttavat kovastikin.
[/quote]
Kenguru on Giant Leap. Kysehän on bändeistä, jolla termillä normaalisti ymmärretään rockbändiä, ja kaikki muut edustavatkin rockia. Ei siihen mitään lastenmusiikkiorkestereita mahdu!
[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 10:17"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 09:58"]
[/quote]
[/quote]
Kenguru on Giant Leap. Kysehän on bändeistä, jolla termillä normaalisti ymmärretään rockbändiä, ja kaikki muut edustavatkin rockia. Ei siihen mitään lastenmusiikkiorkestereita mahdu!
[/quote]
Kenguru on Kengurumeininki, vaikka kuinka haluat muuta uskoa. Onhan tuossa toinenkin lastenmusiikkiorkesteri, Paukkumaissi.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 17:12"]
45 tällä hetkellä. The No Pacmans, Circle, Flying Delorean, Sydän Sydän...
[/quote]
Hehheh
http://fi.wikipedia.org/wiki/The_no_pacmans
Voisko lisko olla Nights of Iguana? Kivenmöhkäle ja sininen ruutu puuttuvat. Ympyrä muurissa? Pyhimysvauvat = Sielun Veljet?
[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 11:08"]
Voisko lisko olla Nights of Iguana? Kivenmöhkäle ja sininen ruutu puuttuvat. Ympyrä muurissa? Pyhimysvauvat = Sielun Veljet?
[/quote]
Black Lizard, Stone, Ultramariini, Circle, Pyhät nuket.
[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 06:05"]
Kädet = Terveet Kädet. Voi jeesus, miten pihalla porukka on!
[/quote]
Taustalla on yö = night. Peukalot ylöspäin merkitsee toivomista = wish. Nightwish.
[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 11:42"]
[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 06:05"]
Kädet = Terveet Kädet. Voi jeesus, miten pihalla porukka on!
[/quote]
Taustalla on yö = night. Peukalot ylöspäin merkitsee toivomista = wish. Nightwish.
[/quote]
No siinähän sitten olet tuossa uskossa - ei se ole muilta pois : )
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 22:23"]
Mikä se N-kirjain on?
[/quote]
NYT-liite?