Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on älytön pukeutumistyyli?

Vierailija
21.12.2013 |

Kuvailkaa!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen kuin minulla. Yhtä kokoa liian iso villakangastakki, musta ja täynnä valkoisia kissankarvoja. H&M tiukat vaaleansiniset farkut pilleillä lahkeilla. Harmaa putkihuivi kierretty liian tiukalle (3 kierrosta) kaulan ympärille. Jalassa mustat jotkut ugg (tai mitkä onkaan) jäljitelmät, toinen revennyt päästä ja melkein sukka näkyy.

Vierailija
2/10 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hipsterityyli on aika naurettava. Epäkäytännöllisin on sellainen, jossa jatkuvasti palelee, tulee kuuma tai vaatteet on täysin väärän kokoiset kantajalleen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein tämän avauksen, koska luin ensiksi, että älykköjen pukeutumista ruotivassa ketjussa olisi ollut kyse älyttömästä pukeutumisesta. Mutta jos vakavasti puhutaan, niin mun mielestä säähän ja ehkä myös tilanteeseen sopimaton pukeutuminen on älytöntä pukeutumista. Mua ärrrrsyttää yksi ystäväni, joka palelee aina, koska ei osaa pukeutua lämpimästi.

Ap

Vierailija
4/10 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri niin, säähän ja tilanteeseen sopimaton pukeutuminen on älytöntä.

Mutta jos kysytään jotain älyttömän näköistä pukeutumistyyliä, niin vastaus on hiphop/rap -tyyli, tai mikä se nyt on, kun laitetaan 5 numeroa liian suuret housut puoliväliin takamusta, niin että merkkikalsarit näkyy pitkän matkaa (parempi sekin kuin persvako), ja laitetaan takiksi joku puolijoukkueteltan ja lainapeitteen välimalli.

Vierailija
5/10 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 11:24"]

Semmoinen kuin minulla. Yhtä kokoa liian iso villakangastakki, musta ja täynnä valkoisia kissankarvoja. H&M tiukat vaaleansiniset farkut pilleillä lahkeilla. Harmaa putkihuivi kierretty liian tiukalle (3 kierrosta) kaulan ympärille. Jalassa mustat jotkut ugg (tai mitkä onkaan) jäljitelmät, toinen revennyt päästä ja melkein sukka näkyy.

[/quote] 

Sinullapa on se jaloin taito "itseironiaa". Sellaiseen harvemmin törmää. Onnittelut siitä! 

Vierailija
6/10 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummojen roiskeläppähameet ja yläosat, josta tursuaa ulos kaikki mahdollinen rintakarvoista ja feikkihelyistä lähtien.

Vierailija
7/10 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alipukeutuminen. Kesällä kummitytön rippikirkkoon tuli yks perhe, jonka isällä oli venynyt t-paita, farkut ja crocsit. Muu väki oli siististi pukeutunutta.

Vierailija
8/10 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 11:50"]

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 11:24"]

[/quote] 

Sinullapa on se jaloin taito "itseironiaa". Sellaiseen harvemmin törmää. Onnittelut siitä! 

[/quote]

Kiitos. Sanon siis ihan vilpittömästi. Kuvailin ihan totuudenmukaisesti mikä on yleensä arkipukeutumiseni ja en pidä siitä. Sitä vaan heittää päälleen mitä löytyy ja mikä tuntuu mukavimmalle. Osaan kyllä pukeutua siististikin, esim. juhliin. Mutta muuten pukeudun "älyttömästi". Minulla myös useinkaan ei ole mitään pipoa tms. jos liikun vaan matkan kotoa --> lämpimään autoon --> jonnekin kauppaan tms. ja ystäväni eivät tätä ymmärrä. Ulkoillessa lasten, koirien kanssa tai jos jossain ulkona liikun pitempään minulla toki on pipo. Mutta en älyä miksi jotakin helvetin myssyä pitäisi tunkea joka välissä päähän. Sitten kuuluu "hyyyiii sulla ei oo pipoa miten sä tarkenet". Joo-o. Pipo päähän niin ei palellu!

Vierailija
9/10 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen että ei itse edes viihdy vaatteissaan, mutta niitä täytyy vaan pitää kun se on muotia. Sekin, että palelee tai hikoilee ja vaatteet kiristävät tai ovat muuten epäkäytännölliset, tai niin kalliit ettei niihin ole varaa muuten kun että pitää ottaa parit pikavipit.

Vierailija
10/10 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkokengät