Koittakaa ihmiset tajuta, että selvänäkeminen ja meediojutut, vainajien ilmestymiset, enkeliparantaminen jne.ovat sielunvihollisesta peräisin
Olen ihan tavis mamma, mutta kirjoitan näistä...just luin Iltiksestä kun Heidi Herala turvautui meedioon
Moni etsii vaikeassa elämäntilanteessa rauhaa selvänäkijälle menemisestä, tai läheisen kuoltua iloitsevat kun tämä ilmestyi heille.
Lohdun saamisessa ei itsessään ole mitään väärää, mutta saatana käyttää lohdutusta viedäkseen pois Jeesuksesta.
Vanhassa Testamentissa puhutaan vainaja- ja tietäjähengistä, eli aktiivisesti toimivista demoneista, jotka haluavat eksyttää ihmisiä. "Haureuden henki on eksyttäväinen". Saatana ja demonit ovat aktiivisia ja suunnitelmallisia, ja saatana ei vain valehtele joskus ja jouluna, vaan hän on Jeesuksen sanoin "valheen isä".
Kyllähän niistä varmaan lohtu ja kivat fibat tulee, mutta syntihän on sellaista. Jos Jumala antaa oman lohtunsa, niin saatana kopioi tätä.
Mistä tiedän nää jutut? Koska nuo New Age -voimat ovat alisteiset Jumalan voimalle. Kun rukoillaan Jeesuksen nimessä jonkun ihmisen puolesta, katoavat New agen eri muotojen energiat ja ilmestymiset kuin tuhka tuuleen.
Prinsessa Diana meni tuskissaan meedion luo viimeisinä aikoinaan. Meedio sanoi "mene vain Pariisiin." Joopa joo...
Osassa meedioistunnoista on ihan oikeaa tietoa tulevaisuudesta, koska sielunvihollinen tuntee tulevaisuutta jonkin verran.
Mutta Jeesuksella on valta kaikkien noiden yli, ja sen olen käytännössä huomannut. ❤
Kommentit (345)
Sama koskee ufo-ilmestyksiä: ne häviävät jos ihminen alkaa rukoilla Jeesusta.
Ne universaalin rauhan ja rakkauden lähettiläät eivät kestä jonkun 2000 vuotta sitten perustetun paimentolaisuskonnon johtajan puoleen kääntymistä, mikähän siinä on? ;)
Koska Jeesulsella on voima, ja Hän on ainut Jumala.
Jeesus teki samaa ollessaan maan päällä, eli ajoi pahat henget pois.
VT kieltää sekokielellä ihmiseltä yhteydenottoyritykset kuolleisiin. Jos sieltä joku vastaa, niin kristitty tietää että se vastaaja ei toimi Herran sääntöjen mukaan. Mistä voi päätellä että se pelaa vastapuolen tiimiin.
Mä nyt kerron sulle, että kaikki on mielikuvituksen tuotetta, mutta ihmisen psyyke on vahva ja hoitaa itse itsensä pitkälti. Ihmiset on vain vieraantuneita sisäisestä eläimestään. Jos joku saavuttaa jollain huuhaa konstilla, oli se sitten vaikka Jeesus tai kivet, tämän sisäisen kykynsä korjata itseään niin se on fine. Oikeisiin sairauksiin on lääketiede.
Hassuja uskovaiset jotka ovat niin sekaisin etteivät pysty esittämään järkiargumentteja edes vastustamiaan ilmiselviä huijauksia ja höpöhöpöä vastaan.
Uskooko joku nykyään vielä johonkin sielunvihollisiin ja uskontoihin?
No jaa. Toisaalta olen huomannut, että tuollaiset kokemukset vahvistavat monilla uskoa Jumalaan. En ota kantaa siihen, mistä vaikkapa läheiseltä vainajalta vaikuttava henki on peräisin, mutta en myöskään oikein näe, miten tämä eksytys tapahtuu.
Olispa joskus kiva kokea jokin AP:n ehdottamista asioita. Edes yksi kokemus. Ihmeparantumisista kuulee aina juttuja, mutta koskaan ei saada mitään konkretiaa tueksi. Nää on näitä juttuja joo. Nuotion äärellä on kiva kertoa kummitusjuttuja.
Koittakaa ihmiset tajuta, että uskonnot ja muut vastaavat höpinät ovat perseestä peräisin.
Vierailija kirjoitti:
Uskooko joku nykyään vielä johonkin sielunvihollisiin ja uskontoihin?
Voiko joku tosissaan ollanäin naiivi?
Kristitittyjä maailmassa 2,4 miljardia, musliimeja 1,7 miljardia ja hindujakin miljardi. Luulis nyt edes joku heistä uskoi...
Vierailija kirjoitti:
Hassuja uskovaiset jotka ovat niin sekaisin etteivät pysty esittämään järkiargumentteja edes vastustamiaan ilmiselviä huijauksia ja höpöhöpöä vastaan.
Ateistille tää on höpöhöpöä, mutta aloitustekstini olikin suunnattu ihmisille, jotka tietävät että yliluonnollinen maailma on olemassa.
Ihminen on uskonnollinen olento, ja monet järkevät ja fiksut ihmiset ovat kokeneet jotain yliluonnollista.
Valitettavasti ne kaikki kokemukset vaan eivät ole sitä, miltä näyttävät. Jos Jumala toimii, niin kahta kauheammin yrittää saatana toimia.
Kristitty uskova voi testata tätä: alkaa sitkeästi rukoilla meedion tai henkiparantajan puolesta siten, että pyytää Jeesusta ajamaan ne voimat pois.
Olen saanut yhden virkeän meedion kanavat aika tukkoon rukoilemalla etänä.
En jaksanut lukea.
Koita sinä tajuta, ettei muita kiinnosta pascaakaan se sinun käsityksesi sielunvihollisesta.
Minun silmissäni sinä AP olet vähintään yhtä pihalla ja huru-akka, kuin ne meedioille menijätkin.
Sen lisäksi olet vielä rasittava ja typerä paasaaja joka ei ymmärrä oman näkemyksensä olevan _vain oma näkemys_ eikä mikään totuus, eli olet pahempi kuin ne jotka menee meediolle.
AP: sinun uskosi ei ole totuus, se on vain sinun ja joidenkin muiden uskomus.
Pidä siis mölysi mahassa ja muista, että joidenkin silmissä sinäkin olet vääräuskoinen.
Eräs lähetystyöntekijäpariskunta teki työtä Intiassa. Joutuivat sitten menemään buddhalaisen munkin huusholliin, ja tämä mies oli juuri levitoimassa katon rajassa.
Ei tarvinnut kuin sen pariskunnan vähän rukoilla Jeesuksen nimessä, ja se munkki mätkähti lattialle. Kipiää varmasti teki, mutta sen buddhalaisen sielu pelastui Jeesukselle, eli mustelmat eivät harmittaneet sitä munkkia jälkeenpäin.
Pitäisiköhän lähteä lähetystyöhön Intiaan? :D
-aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Olispa joskus kiva kokea jokin AP:n ehdottamista asioita. Edes yksi kokemus. Ihmeparantumisista kuulee aina juttuja, mutta koskaan ei saada mitään konkretiaa tueksi. Nää on näitä juttuja joo. Nuotion äärellä on kiva kertoa kummitusjuttuja.
Minä koitin kerran. Minulla oli yli puoli vuotta vuotanut verta vatsanpeitteisiin ja siellä oli 10cm verihyytymä. Näki ihan vatsan päältä sen kovan patin. Olin juuri tullut yliopistollisesta sairaalasta ja siellä oli tehty seuraavalle kuulle lähete radiologille joka kuvaisi suonen ja tehtäisiin päätös leikkauksesta. Se olisi ollut kolmas leikkaus 2 vuoden sisään enkä jaksanut enää millään olla toipumassa leikkauksista. Joten painoin kohtaa missä vuotoa oli ja mietin, että Koitetaan tätäkin nyt. Sanoin sitten Jeesuksen nimeen lopeta tämä vuoto ja hävitä tuo hyytymä. Tunsin hetken pistävää kipua. Kuukauden päästä oli radiologi ja se sanoi että suoni ei vuotanut ja hyytymä oli viime mittauksesta pienentynyt 2cm. Se pieneni sen 2cm kuukaudessa kunnes hävisi lopulta. Huvittaa, että minä olen kai sitten parantaja :D
AP, mitä sulla sitten on enkeleitä vastaan kun kirjoitat että enkeliparantaminenkin on muka paholaisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ateistille tää on höpöhöpöä, mutta aloitustekstini olikin suunnattu ihmisille, jotka tietävät että yliluonnollinen maailma on olemassa.
Ihminen on uskonnollinen olento, ja monet järkevät ja fiksut ihmiset ovat kokeneet jotain yliluonnollista.
Valitettavasti ne kaikki kokemukset vaan eivät ole sitä, miltä näyttävät. Jos Jumala toimii, niin kahta kauheammin yrittää saatana toimia.
Kristitty uskova voi testata tätä: alkaa sitkeästi rukoilla meedion tai henkiparantajan puolesta siten, että pyytää Jeesusta ajamaan ne voimat pois.
Olen saanut yhden virkeän meedion kanavat aika tukkoon rukoilemalla etänä.
Niin, tämähän on vain sinun kokemuksesi eikä mikään totuus.
Itse olen ollut lapsesta saakka yhteydessä henkimaailmaan, tuntenut kristittyjä ja lukenut Raamatun, ja kokemukseni on ettei kristinusko ole totta.
Se ei ole edes aiheena mitenkään kiinnostava, koska se ei ole totta.
Sinusta vain tuntuu siltä, koska _haluat uskoa_, mutta muista että se on vain sinun kokemuksesi ja jätä muut rauhaan.
Tietääkö esim.joku energia, parannus tms.hoitoja antava että toimii ns.pimeällä puolella? Vai toimiiko nämä ihmiset hyvällä asialla?
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö esim.joku energia, parannus tms.hoitoja antava että toimii ns.pimeällä puolella? Vai toimiiko nämä ihmiset hyvällä asialla?
Ihan sama tekniikka niissäkin on kuin siinä sinun rukoilussakin, turhaan siis jaottelet.
Rukoilulla parantaminenkin on energiahoitoa, rukous on eräänlainen mantra eikä sillä ole väliä kutsuuko siinä Jeesusta tai vaikka pinkkiä Smurffia.
Ainoa mikä merkitsee on energia.
Vierailija kirjoitti:
Sehän siinä onkin, että niissä opeissa puhutaan jumalasta, rakkaudesta, enkeleistä eli harhaanjohtavasti raamatullisista asioista.
Monet NA:n harjoittajat ovat vilpittömiä ja ihania ihmisiä, jotka oikeasti haluavat auttaa ihmisiä.
Mutta jo 1 asia joka ei sovi Raamatun kanssa yksiin: avun hakeminen enkeleiltä.
Raamatussa Jumalalla on enkelinsä, mutta koskaan ei saa kumartaa tai rukoilla enkeliä, vaan aina pitää kaikki pyynnöt viedä Jumalalle. Jumala sit itse laittaa enkelinsä hommiin.
Syy: enkelit ovat luotuja, siinä missä ihmisetkin.
Toinen asia: NA-voimat ovat loppujen lopuksi samaa lähdettä. Erään läheiseni kodissa alkoi kummitella sen jälkeen, kun kutsui kotiinsa parapsykologeja ja alkoi antaa energiahoitoja itsekin.
Kaikkivaltias Jumala ei alennu siihen, että lennättäisi tavaroita huoneessa, tai kopistelisi toisessa huoneessa. Se on sielunvihollisen työtä.
Mistä voit tietää, että Raamattu ei johda sinua harhaan sanoessaan että New Age on pahasta?
Koittakaa tajuta että ne kaikki on huijausta