Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen miettinyt pari vuotta vaatteiden ostoa

Vierailija
05.10.2020 |

Kaikki vaatteet jo melkein rikki mutta, kun niihin menee rahaa. Esiteinillekin pitäisi ostaa talveksi farkut ja huppari. Kirppikseltä ei löydy, kun mun kokoni 52 ja esiteini tietysti tarvitsee levikset ja merkkihupparin.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha, no mene ostamaan sitten.

Vierailija
2/17 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai ootko pa. kirjoitti:

Aha, no mene ostamaan sitten.

Olen köyhä, niin pitää miettiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla rikkinäiset vaatteet lähtevät lumpuiksi heti ja ostan uusia vaatteita, jos kivoja löydän kaupasta. Teinit saavat uusia vaatteita ennen kuin on tarve ja talvitakkejakin on hyvä olla useampi kaikilla eri käyttötarpeisiin. Onneksi en ole pa.

Vierailija
4/17 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on köyhä kuten esim minä niin silloin pitää suunnitella eikä vain miettiä, celbecilläkin varmasti tulee tammikuussa tosi hyvät alet ja siellä myös isoja kokoja.

Vierailija
5/17 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on köyhä kuten esim minä niin silloin pitää suunnitella eikä vain miettiä, celbecilläkin varmasti tulee tammikuussa tosi hyvät alet ja siellä myös isoja kokoja.

Tiedän mutta pitäisi tilata ellokselta että saisi tilattua lapselle samalla.

Vierailija
6/17 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut juo rahansa. Sinä taas olet vissiin syöny

Vierailija
7/17 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut juo rahansa. Sinä taas olet vissiin syöny

Enpä mä edes paljoa rahaa saa. Lisäksi mulla on tulossa hammasproteesilasku ja hammaslääkärikin kunnallisella puolella maksoi melkein 100€.

Vierailija
8/17 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile nettikirppiksiä, ostan kaikki vaatteeni niistä. Suosittelen Emmyä.

Vierailija
9/17 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin töihin töihin! Palkalla muutkin vaatteita ostaa itselleen ja lapsille. Ja teini myös töihin, tosin hän varmaan saa tukia aika kivasti.

Vierailija
10/17 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuoriso ole pitänyt leviksiä 90-luvun jälkeen :D

Vierailija
11/17 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töihin töihin töihin! Palkalla muutkin vaatteita ostaa itselleen ja lapsille. Ja teini myös töihin, tosin hän varmaan saa tukia aika kivasti.

Hän on vasta 12v niin ei ihan töihin voi mennä ja minä en töitä saa.

Vierailija
12/17 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eihän sun vaatteet ole kuin  melkein rikki. Siis niitä voi vielä pitää. Käytä loppuun ja sen jälkeen mieti uusien ostoa. 

Vierailija
13/17 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, eihän sun vaatteet ole kuin  melkein rikki. Siis niitä voi vielä pitää. Käytä loppuun ja sen jälkeen mieti uusien ostoa. 

No kun niissä on reikiä ja esim rintaliiveissä kiinnitys rikki.

Vierailija
14/17 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuasta me muutkin leikataan jos jotain halutaan. Ja esiteini ei tarvitse mitään Leviksiä. Mikään ei ole nolompaa kuin köyhä mikä on laittanut rahansa liian kalliisiin vaatteisiin.  Kertoo että ihmisellä on jokin hieman vinossa korvien välissä ja syy köyhyyteen on selkeä taloudellinen tyhmyys. Teinille käy ihan hyvin 10e huppari ja 20e farkut. Levikset ei ole olleet muotia 30 vuoteen. 

Vierailija
15/17 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan kaikki vaatteet alennuksesta. Joskus jotain kirppikseltä. Vaatii vain vähän vaivannäköä. Samaa kulutusstrategiaa käytän muutenkin. Koitan tehdä mahdollisimman paljon ns. hyviä diilejä.

Vierailija
16/17 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan kaikki vaatteet alennuksesta. Joskus jotain kirppikseltä. Vaatii vain vähän vaivannäköä. Samaa kulutusstrategiaa käytän muutenkin. Koitan tehdä mahdollisimman paljon ns. hyviä diilejä.

Ap:kin kannattaisia ottaa se viisaus käyttöön, että sen sijaan että ostaa 100e farkut lapselleen niin ostaa ne 20e farkut ja laittaa sen 80e vaikka säästöön tai sijoituksiin. Kun se rätti ei tuota mitään eikä tulevaisuudessa maksa ainuttakaan laskuasi toisin kuin säästöt ja sijoitukset. Varsinkin kun on kyse vaatteesta jonka käyttöikä on yksi syksy, maksimissaan kevät. 

Vierailija
17/17 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotteleppa aleita. Ja kokoa 52 kyllä löytyy alennusmyynnistä. Eipä ne kuule Tokmannillakaan ne rytkyt paljon maksa, ja Lindexin, Prismojen, jne ja isojen mallit löytyy. Ostin itse elokuussa aleiden loppurekeistä 3 housut 10 euroa/kappale kokoa 52. Cellbesin ja Elloksen rytkyt tulee postimaksuineen kalliimmaks.....Meidän teinin farkut maksoi 15 euroa ja kun halvalla sai, ostettiin kahdet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi