Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

30+ naisten lapsellinen facebook-käyttäytyminen

Vierailija
20.12.2013 |

Ovatko jääneet jotenkin kehityksestä jälkeen kun kokevat tarvetta

a. postata jatkuvasti kuvia itsestään ja sitten "kaverit" vastaavat "kaunotar" "ihana" jne.

b. puhuvat paskaa muista selän takana ja facebookissa lähettävät sydämiä ja peukuttavat haukuttujen juttuja

c.puhuvat työkavereille ym. jotka todellisuudesa eivät ole mitään sydänystäviä " rakas" ikävä muru" ihanaa loma raksut/murut" jne

siis naurettavaa, feikkiä yläastemaista käytöstä!!!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 22:51"]

muilla ei ole aikaa toisten profiilikuvien kyttäämiseen tai arvostelemiseen. ehkä sinua ärsyttää, kun sulla ei ole tarpeeksi edustavaa kuvaa itsestäs, että voisit tuntea itsesi kauniiksi edes joskus. mielestäni facebook ei määrittele kuka on aikuinen ja kuka ei- sen määrittelee ihan muut asiat. ehkä facebook on saanut sinulle ja sinun elämälle isomman merkityksen kuin se on suurimmalle osalle ihmisestä. hanki itsellesi ihan oikeaa tekemistä.

[/quote]

hehehehe kyllä niitä kuvia löytyy, mutta elämäni on ihan muualla kuin facebookissa. mieheni kehut kiinnostavat enemmän kuin näiden akkojen kalastamat kehut facebook"kavereilta"

en ole edes usein fb:ssä, juurikin koska minulle on oikeaakin tekemistä toisin kuin näillä ja varmaan sinulla..

Vierailija
2/21 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä pahempia on mun mielestä nelikymppiset naiset/äidit, jotka laittavat jatkuvasti kuvia itsestään instagramiin. Todella huomiohakuista. Onneksi itselleni riittää se, että läheisimmät ihmiset pitävät musta ja tiedän, että oon ihan hyvä tällasena kun oon. Olis ahdistavaa, jos pitäis kokoajan hakea jotain hyväksyntää puolelta maailmalta. Kai niihin kehuihin syntyy riippuvuuskin aika helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu harrastan itse samaa. 

a. itseluottamus 0

bja c ei omista oikeita ystäviä, pakko vähän esittää

Vierailija
4/21 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo muruttelu on kyllä huvittavaa. Jotkut vaan menevät kaikkeen mukaan kyseenalaistamatta sen enempää. Kun jostain lähtee muruttelumuoti liikkeelle, niin muodin orjat seuraavat perässä itse sitä edes välttämättä tajuamatta.

Vierailija
5/21 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä puhuu paskaa fb-kamuistaan. Sellaisia me kaikki ollaan, kuka milläkin foorumilla.

Vierailija
6/21 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näh, en minä ainakaan tehnyt noin yläasteellakaan.

Vierailija
7/21 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikein tiedä miten suhtautua kavereiden itsekehukuviin, että tässä on äitykkä baariin lähdössä, otin tän kuvan täältä katonrajasta että näyttää kuin mun pää ois pelkkiä suuria silmiä ja Marge Simpsonin näköistä tötterötukkaa. Ja sitten toiset kehuu että voi että oot kaunis. Jostain syystä se herättää mussa jonkinlaista myötähäpeää, en osaa tarkemmin selittää että miksi. Koska saahan sitä kai itseään kehua ja kehuja kalastella, jos sellaisesta tykkää...

Vierailija
8/21 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amen to that

Vierailija
9/21 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pahimmat myötähäpeät aiheuttaa yksinhuoltajaäitien "halipulasta" valittamiset.

Vierailija
10/21 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap muru olet saanut liian vähän tykkäyksiä ja muruttelua ja sydämiä 

tässä sulle pusipusi <3<3 raksupoksupossumussu<3 toivon sinulle hyvää joulua ja uuttavuotta <3

Vierailija
11/21 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap muru olet saanut liian vähän tykkäyksiä ja muruttelua ja sydämiä 

tässä sulle pusipusi <3<3 raksupoksupossumussu<3 toivon sinulle hyvää joulua ja uuttavuotta <3

Vierailija
12/21 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää, kun jonkun tietyn ikäisen pitäisi käyttäytyä jollain tietyllä tavalla. Mä käyttäydyn just niin kuin itsestäni parhaalta tuntuu (jokainen ymmärtää, että hyvän maun rajoissa eikä mitään törkeyksiä) olin sitten minkä ikäinen tahansa.

Vierailija
13/21 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei nro 7 toisin sanoen siis ylläoleva on ihan aikuismaista ja fiksua käytöstä mielestäsi?

ja numero 4: siinä on vissi ero jos kerron täällä miten nimeltä mainitsettomat ihmiset käyttäytyvät kuin että kertoisin jollekin henk koht. kuinka vihaan maijaa, maija on kusipää, teennäinen narttu ja sitten menen facebookkiin peukuttaan maijaa ja kehumaan häntä, onhan hän muruni mun!!

siis minkälaisia te oikein olette jos toi on teistä normaalia??

Vierailija
14/21 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 20:03"]

hei nro 7 toisin sanoen siis ylläoleva on ihan aikuismaista ja fiksua käytöstä mielestäsi?

[/quote]

Millaista on aikuismainen käytös? Jäykkää ja ilotonta? Miksi jollekin ikäkaudelle pitää määritellä jotku käytösnormit? "Nyt et saa sanoa enää muru-sanaa, kun olet jo 30", "äläpäs vain laita sydämiä mihinkään, kun olethan sä jo yli 30!"

Vierailija
15/21 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei idiootti, 9/9 tällähän tarkoitetaan sitä että murutellaan ja raksutellaan sellaisia ihmisiä jotka eivät merkitse yhtään mitään. pinnallista ja typerää, vie koko sanalta merkityksen. ja sydämiä jokaisen lauseen jälkeen kyllä on typerän näköistä.

Et näköjään tajua että tässä puhutaan asoayhteyksistä. varmaankin raksuttelet siellä facebookissa jokaista puolituttua, jotka oikeasti vihaavat sinua. HAH

Vierailija
16/21 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkökeskeisyys johtuu naisen asemasta miesten objektina. Naiset usein itsekin pitävät itseää objekteina, vielä kolmikymppisnäkin. 

Vierailija
17/21 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 20:38"]

hei idiootti, 9/9 tällähän tarkoitetaan sitä että murutellaan ja raksutellaan sellaisia ihmisiä jotka eivät merkitse yhtään mitään. pinnallista ja typerää, vie koko sanalta merkityksen. ja sydämiä jokaisen lauseen jälkeen kyllä on typerän näköistä.

[/quote]

Niin eli pitäisi ahtautua sinne jäykkään lokeroon? Ei saa olla ikinä pinnallinen ja typerä, edes Facebookissa, kun olethan sä nyt hyvänenaika jo aikuinen!

Sori, en harrasta sydämiä enkä edes niitä muruja tai raksuja, mutta mua ei todellakaan haittaa pätkän vertaa, jos joku aikuinen ihminen niitä käyttää "väärässä" paikassa ja - huii! - pilaa sen sanan merkityksen.

Löysää sitä pipoas. Vai oletko sä kateellinen heille jostain? Onnistuneeta profiilikuvasta, jota sankoin joukoin kehutaan ja peukutetaan?

Vierailija
18/21 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on ne herutuskuvat aika säälittäviä. Huulet tötteröllä esitellään uusia hiuksia ja kalastellaan kehuja. Ei minusta kenenkään tarvitse tulla sen kummemmin aikuiseksi missään iässä, mutta nuorelle, epävarmalle tytölle tuollainen kehujen kalastelu on vain ikään kuuluvaa. Aikuisella naisella mokoma on aika surullista.

Vierailija
19/21 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

muilla ei ole aikaa toisten profiilikuvien kyttäämiseen tai arvostelemiseen. ehkä sinua ärsyttää, kun sulla ei ole tarpeeksi edustavaa kuvaa itsestäs, että voisit tuntea itsesi kauniiksi edes joskus. mielestäni facebook ei määrittele kuka on aikuinen ja kuka ei- sen määrittelee ihan muut asiat. ehkä facebook on saanut sinulle ja sinun elämälle isomman merkityksen kuin se on suurimmalle osalle ihmisestä. hanki itsellesi ihan oikeaa tekemistä.

Vierailija
20/21 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, osuit kyllä naulankantaan. Noita juttuja olen minäkin ihmetellyt omissa kavereissani joilla ikää on juurikin se +30

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi