Kuinka otit vastaan leukahelttasi?
Havaitsin, että sivultapäin leuan alla alkaa nahka jo laskostumaan inhottavasti kun venytän leukaani eteenpäin. Kohta siellä roikkuu varmaan uljas heltta. Hieman ahdistaa, se nuoruuden kimmoisa iho on lörpsähtämässä.
Kommentit (9)
Kokeile tehdä joka päivä jumppaa: paina kielellä kitalakea 20 kertaa. Tuo kohdistuu juuri leuan alle. Olen tehnyt tuota liikettä 10 vuotta, eikä heltta heilu pahasti kunnioitettavasta iästä huolimatta.
Näin jo ajat sitten oman tulevaisuuten äitini naamassa, helttoineen päivineen. Osasin siis odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile tehdä joka päivä jumppaa: paina kielellä kitalakea 20 kertaa. Tuo kohdistuu juuri leuan alle. Olen tehnyt tuota liikettä 10 vuotta, eikä heltta heilu pahasti kunnioitettavasta iästä huolimatta.
Jos kotisairaanhoito näkee tuon - sitten kun aika on - kirjaavat sen ylös jonku taudin oireeksi:-D
Menen viroon ja ostan kaulan kiristyksen 45 vuotislahjaksi sitten kun sen täytän. Ei maksa kuin kolmisen tonnia ja tehdään paikallispuudutuksessa. Miksi kärsiä rumaa helttaa kun sen voi hoitaa suhteellisen helposti ja edullisesti pois.
Vierailija kirjoitti:
Menen viroon ja ostan kaulan kiristyksen 45 vuotislahjaksi sitten kun sen täytän. Ei maksa kuin kolmisen tonnia ja tehdään paikallispuudutuksessa. Miksi kärsiä rumaa helttaa kun sen voi hoitaa suhteellisen helposti ja edullisesti pois.
Tähän hintaan hoidin ongelman pois Suomessa. Kyllä nyt on kiva!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän hintaan hoidin ongelman pois Suomessa. Kyllä nyt on kiva!
Miten tuo tehdään? Arvet, mihin kohtaan tulee?
Vierailija kirjoitti:
Eihän siitä itse kärsi, vaan se joka katsoo!!!
Mutta jos se yököttää samaan tapaan kuin kravatti tuntuu?
Sama täällä, orastavat hamsterin pussit poskissa ja heltta leuan alla. Ällöttävää.