Love Connection osa 10
Tänää taas todennäkösesti klo 21 uusi jakso puksahtaa Areenaan. Huippusarja! Mitkä ennakkotunnelmat? :)
Kenen veikkaatte saapuvan Sarin kanssa Henrin luo Jenkkilään? Ite veikkaan Hannelea!
Kommentit (608)
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 01:08"]
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 01:05"]
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 00:53"]
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 00:03"]
Tekö tiedätte mitä Markus ajattelee? Hehheh. Oon henkitieteittein professori ja konnektoin juuri tällä sekunnilla hänen kanssaan henkisesti. Meidän keskustelumme: "Would you send a thought for us?" "Stop sending me those facebook friends requests!" "Anything else?" "I think I'll just marry my sailing boat" "Yeah, thank you for your honesty!" "I love food!"
[/quote]Tiedetään se, mitä nähdään ja mitä hän itse kertoo. Enempää ei tarvitsekaan tietää, mutta koita sinä relata. Markus vaikuttaa hyvältä tyypiltä ja AM kivalta naiselta.
[/quote]
Ah MUN pitäis relata...believe half of what you see, son, and none of what you hear...
[/quote]Noin pessimisti en onneksi ole, mutta kiitos elämohjeestasi. Pääset sillä varmaan tosi pitkälle. Bonne chance et adieu!
[/quote]
Oon idealisti.
Huh, mitä öykkäröintiä täsSÄ keskustelussa. Hauska nähdä loppuhuipentuma, kun miehet valitsee väärin, joidenkin mammojen mukaan. Taitaa huutomerkit ja vähän käsimerkitkin olla käytössä.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 01:10"]
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 01:06"]
Katsoin äsken uusimman jakson YLE areenalta ja en nyt jaksa kahlata koko keskusteluhistoriaaa taaksepäin,josko tästä on jo kirjoitettu (pahoittelut jos tulee vanhan toistoa ) murra huomasiko kukaan kun Henri kysyi Hannelelta viimeisestä seurustelusuhteesta ja Hannele vastasi että 2002... Jossain toisessa yhreydessä mainitsi että hänellä on 7v kaksoset,syntyneet siis 2006... Whaaaatt? Joku nyt ei ihan täsmää. toisekseen olin ihan satavarma että Hannele on lapseton vanhapiika,joku siinä kansankynttilämäisessä olemuksessa oli sellaista....
[/quote]
17- VUOTIAAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[/quote]olisko aika tuolla agression tasolla mennä nukkumaan? Hannele sanoo jaksossa väärin.
[/quote]
Mee ite
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 01:12"]
Tekö tiedätte mitä Markus ajattelee? Hehheh. Oon henkitieteittein professori ja konnektoin juuri tällä sekunnilla hänen kanssaan henkisesti. Meidän keskustelumme: "Would you send a thought for us?" "Stop sending me those facebook friends requests!" "Anything else?" "I think I'll just marry my sailing boat" "Yeah, thank you for your honesty!" "I love food!"
[/quote]Tiedetään se, mitä nähdään ja mitä hän itse kertoo. Enempää ei tarvitsekaan tietää, mutta koita sinä relata. Markus vaikuttaa hyvältä tyypiltä ja AM kivalta naiselta.
[/quote]
Ah MUN pitäis relata...believe half of what you see, son, and none of what you hear...
[/quote]Noin pessimisti en onneksi ole, mutta kiitos elämohjeestasi. Pääset sillä varmaan tosi pitkälle. Bonne chance et adieu!
[/quote]
Oon idealisti.
[/quote]Pas du tout. Tu n'es pas idealiste, plutout mechante.
Huh, mitä öykkäröintiä täsSÄ keskustelussa. Hauska nähdä loppuhuipentuma, kun miehet valitsee väärin, joidenkin mammojen mukaan. Taitaa huutomerkit ja vähän käsimerkitkin olla käytössä.
[/quote] Juuri näin. Toivottavasti pojat eivät käy lukemassa näitä keskusteluja. Missään muussa maassa tällaista ei edes julkaistaisi. Amerikassa joutuisi varmaan tällaisesta oikeuteen, herjaustahan täällä osaksi on ja paljon epäasiallista keskustelua. Sikäli sääli, että ohjelma on hyvin positiivinen.
Anteeksi :( minä olin se joka kirjoitin tuon 7v kommentin. Eikö se muka sanonut että 7 v kaksoset?? No, pardon my opinion mutta kyllä se Hannele puhuu todella surkeaa enkkua. Seventeen vai seven,pikkusen on eroa. ei ollut aikomus pilata kenenkään iltaa kysymykselläni. Sorry. Pikkasen herkkää porukkaa täällä tänään näemmä....
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 01:14"]
[/quote]
[/quote]
Oon idealisti.
[/quote]Pas du tout. Tu n'es pas idealiste, plutout mechante.
[/quote]
Ootko sä mun äiti? Ite provotrollaat ja spämmäät tän ketjun. Get some oil.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 01:17"]
[/quote] Juuri näin. Toivottavasti pojat eivät käy lukemassa näitä keskusteluja. Missään muussa maassa tällaista ei edes julkaistaisi. Amerikassa joutuisi varmaan tällaisesta oikeuteen, herjaustahan täällä osaksi on ja paljon epäasiallista keskustelua. Sikäli sääli, että ohjelma on hyvin positiivinen.
[/quote]
Pistäppä esmerkkiä että mistä näistä oikeuteen joutuisi?
Anteeksi :( minä olin se joka kirjoitin tuon 7v kommentin. Eikö se muka sanonut että 7 v kaksoset?? No, pardon my opinion mutta kyllä se Hannele puhuu todella surkeaa enkkua. Seventeen vai seven,pikkusen on eroa. ei ollut aikomus pilata kenenkään iltaa kysymykselläni. Sorry. Pikkasen herkkää porukkaa täällä tänään näemmä....
[/quote]Kyllä se sanoo väärin. ihmekös tuo, kun ei ole kieltä aktiivisesti käyttänyt.on aika väsyttävää puhua vierasta kieltä koko päivän, jos ei ole sujuvalla tasolla kielitaito.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 22:46"]
Edellinen jatkaa------Sari on fiksu, mutta ne kulmakarvat. Aivan järkyt viivat.
Matti on jäykkä, suomalaista verta nääs. Mitäs kuvittelitte.
[/quote]
Sukunimen mukaan Matissa pitäisi olla myös italialaista verta, eikä italialaisissa ole jäykkyyttä, vaan mahtavaa tempperamenttista elämäniloa. Onkohan Matti tullut vain äitiinsä, eikä isäänsä lainkaan...
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 01:24"]
[/quote]Kyllä se sanoo väärin. ihmekös tuo, kun ei ole kieltä aktiivisesti käyttänyt.on aika väsyttävää puhua vierasta kieltä koko päivän, jos ei ole sujuvalla tasolla kielitaito.
[/quote]
Sanoo seventeen. Kyllä selvää saa vaikka äänenlaatu jotenkin heikko.
Anteeksi :( minä olin se joka kirjoitin tuon 7v kommentin. Eikö se muka sanonut että 7 v kaksoset?? No, pardon my opinion mutta kyllä se Hannele puhuu todella surkeaa enkkua. Seventeen vai seven,pikkusen on eroa.
[/quote]
Heh, kertoi lapsistaan kyllä ihan suomeksi, ootkohan katellu edes samaa ohjelmaa..
Mahtava ohjelma! Mahtava keskustelu! Mutta harmittaa, että ei tuosta ohjelmasta mitään romansseja saada. Joku takuu pitäisi olla, mutta ei. Matti on ihan onneton, Henri jää pussihousuihineen kuin nalli kalliolle ja voi voi kun Ann-Marie etsii vähän tasokkaampaa kuin kokkipoikaa.
Mutta kiva idea muuten.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 01:22"]
[/quote]
Pistäppä esmerkkiä että mistä näistä oikeuteen joutuisi?
[/quote]
Enpä minäkään ole mitään herjausta tai kunnianloukkausta täällä nähnyt. Kunnianloukkausta on esimerkiksi väittää jotain hulluksi, sekopääksi tai pedofiiliksi ilman, että kyseinen henkilö on hullu, sekopää tai pedofiili. Mielipiteet eivät ole kunnianloukkausta. Ei ole kunnianloukkausta todeta, että jollain on iso nenä tai joku on fiksumpi kuin joku toinen. Ne ovat mielipiteitä.
Olemme järjellisessä Suomessa, emmekä missään Jenkkilässä nyt. Jenkeissähän voidaan haastaa oikeuteen käytännössä mistä tahansa asiasta. Muistuupi mieleeni parin viikon takainen uutinen, jossa 6-vuotias poika haastettiin oikeuteen seksuaalisesta häirinnästä, kun oli pussannut samanikäistä koulutoverityttöä kädelle herrasmiehen elkein...
[/quote]
Ei pidä paikkaansa. Amerikassahan on nimenomaan hyvin laaja sananvapaus. Kaikkea saa sanoa sananvapauden nimissä. "Freedom of speech" kun lukee heidän perustuslaissaan ja siitä he pitävät kiinni kynsin ja hampain. Sananvapauden nimissä erilaiset ääriryhmät pystyvät Amerikassa julkaisemaan aivan karseita ihmisiä ja ihmisryhmiä solvaavia materiaaleja, sellaisia jotka Euroopassa olisivat lailla kiellettyjä.
Ei tarvitse kuin katsoa vaikka television vaalimainoksia Amerikassa. Vastaehdokasta solvataan aivan avoimesti mahdollisimman pahoin termein ja argumentein koko kansan kansan katsellessa. Euroopassa moista ei sallittaisi lainkaan.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 19:32"]
Ketkähän ovat viettäneet yön yhdessä (Suomen treffeillä)? Luulisin, että Henri ja vanha-Niina; Henri ja Sari; Markus ja A-M; Matti ei ole ainakaan viettänyt öitään tyttöjen kanssa.
[/quote]
En todellakaan usko, että Markus ja A-M ovat viettäneet öitään Suomessa yhdessä. Miksi ihmeessä valintatilanteessa Markukselta tullut suukko olisi sitten yllättänyt A-M:n?
Henri nyt on käynyt joka pedissä, joka on hänelle auennut. Muut miehet eivät.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 01:29"]
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 01:24"]
[/quote]
Sanoo seventeen. Kyllä selvää saa vaikka äänenlaatu jotenkin heikko.
[/quote]
Aika heikko laatu tosiaan jos muuttaa suomen englanniksi.. ooops!
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 01:53"]
En todellakaan usko, että Markus ja A-M ovat viettäneet öitään Suomessa yhdessä. Miksi ihmeessä valintatilanteessa Markukselta tullut suukko olisi sitten yllättänyt A-M:n?
[/quote]
Se oli vaan katsojien vedättämistä. ;))) Oikeasti takana oli Qma yö...
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 01:06"]
Katsoin äsken uusimman jakson YLE areenalta ja en nyt jaksa kahlata koko keskusteluhistoriaaa taaksepäin,josko tästä on jo kirjoitettu (pahoittelut jos tulee vanhan toistoa ) murra huomasiko kukaan kun Henri kysyi Hannelelta viimeisestä seurustelusuhteesta ja Hannele vastasi että 2002... Jossain toisessa yhreydessä mainitsi että hänellä on 7v kaksoset,syntyneet siis 2006... Whaaaatt? Joku nyt ei ihan täsmää. toisekseen olin ihan satavarma että Hannele on lapseton vanhapiika,joku siinä kansankynttilämäisessä olemuksessa oli sellaista....
[/quote]
17- VUOTIAAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[/quote]olisko aika tuolla agression tasolla mennä nukkumaan? Hannele sanoo jaksossa väärin.