Youtube v***us**tana, miten kommentoin yksityisesti?
Joskus reilu kuukausi sitten tapahtui joku älytön pakkolinkittäminen Google+:aan. Olen käyttänyt Youtubea sen alkuajoista saakka tunnuksella, jonka nimeä en käytä missään muualla. Olen jossain vaiheessa tehnyt jonkun G+-linkityksen Google-tunnukseen, jota käytän satunnaisesti muuallakin, mutta olen pystynyt käyttämään soittolistoja, kommentoimaan ja peukuttamaan yksityisesti. Tai kyse oli varmaan siitä, että tein jostain muusta syystä Google-tilin siitä mailiosoitteesta, jolla olen Youtubeen rekisteröitynyt. Se ei vielä haitannut mitään.
Nyt jos haluan kommentoida, Google haluaa tehdä jonkun uuden linkityksen tai pakottaa kommentoimaan sillä Google-tunnuksen nimellä, jota en todellakaan tahdo tehdä, koska siitä minut yleisesti voidaan tunnistaa.
Nyt kiitos pöytään ohjeet miten voin kommentoida kuten ennenkin - omalla tunnuksella, jota ei kukaan liitä minuun? Tässä on kyse ihan vaan siitä, että minä en halua kenenkään stalkerin pystyvän selvittämään mitä videoita katson ja mitä niistä keskustelen.
Kommentit (4)
Laitanko samalla kaikkien luottokorttien numerot niin voit ystävällisesti varmistaa ettei ne ole vuotaneet mihinkään? :D
ap
Ei onnistu. Suuri herra Hyppönenkin valitteli tästä, eikä suoranaista ratkaisua ollut. "Meiliä ylläpideolle" ei siis lasketa ratkaisuksi, sillä se ei toimi. Tee uusi tunnus alter egollesi (Kari Rung)
Miten voi kommentoida youtube-videoita kun minulla on gmail sähköposti?
Mikä sinun Google-tunnuksesi on?