Mä olen 47v ja mulla on lapsen ääni puhelimessa
Ei siis livenä. Monesti joku sanoo, että saako isäni puhelimeen. Mikä avuksi?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Oletko nainen? Jos olet mies, ei ole mitään tehtävissä.
Olen nainen.
Toihan on kätevä tapa päästä puhelinmyyjistä. Huudat "Isii, tuu puhelimeen!" ja sitten vaan jätät puhelimen pöydälle. 😄
Mulla on sama. Mutta ei se haittaa. Pystyy aina sanomaan puhelinmyyjille, että ei oo iskä nyt kotona. enkä edes valehtel :D
Puhelinmyyjiin se toki tehoaa mutta esim kerran tilasin puita, niin ei puunmyyjä meinannut ottaa todesta yhtään mitään. ap
En usko tuota että sitten livenä ei olisi minni hiiri-ääni. Ihmiset eivät vain kehtaa sanoa siitä kun näkevät sun olevan keski-ikäinen.
Vähän sama juttu. Tosin on livenäkin. Ja näytänkin nuorelta. Pitkään pääsin lasten lipulla ja usein kysytty onko äiti tai isä kotona. Tää on kyllä hyvä kaupustelijoiden kanssa. Ja olen siis 36v ja omat lapset kouluikäisiä.
Vierailija kirjoitti:
En usko tuota että sitten livenä ei olisi minni hiiri-ääni. Ihmiset eivät vain kehtaa sanoa siitä kun näkevät sun olevan keski-ikäinen.
Minusta mulla ei ole minni hiiri ääni kun puhun mutta puhelimessa se jotenkin muuttuu liian lapsenomaiseksi.
Ala tupakoida ja vetää viinaksia niin kuulostat parissa vuodessa möreältä pubiruusulta.
Sit kun sulta vielä vedetään ne hampaat loppuvuodesta niin ou mai gaad. Kuulostat kaksivuotiaalta.
Oletko nainen? Jos olet mies, ei ole mitään tehtävissä.