Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kunpa olisin vähemmän "vaatimaton", intohimoisempi

Vierailija
20.12.2013 |

Usein kaikki tuntuu olevan ihan sama, mitä väliä, en tarvitse mitään, mitä järkeä...

Esimerkkejä. Olen säästeliäis ihminen, mulla on nytkin käytössä vanha puhelin, vaikka olis varaa ostaa joku uusi ja hienompi. En kuitenkaan saa aikaiseksi - onko se sitten hintansa väärti, entä jos kaduttaa, entä jos menee rikki, liittymä pitää vaihtaa, onko järkeä... Toiset taas ostaa heti aina ne uusimmat pelit ja vehkeet.

Ei mulle tule koskaan sellaista tarvetta tai himoa, että nyt mä haluan juuri tietyn kebab-pitserian pitsaa, ja lähtisin sinne vaikka lumituiskussa kymmenen kilometrin päähän kävellen. Tai että haluaisin jonkun vaatteen, ja lähden sitä metsästämään, ja etsin niin kauan, että löytyy. Jne.

En myöskään lähde usein "vaatimaan" asioita, koska kaikki tuntuu... merkityksettömältä. Olen liian sopeutuvainen, kaikkeen tottuu. En jaksaisi taistella pienistä asioista, ja raivata tilaa.

HALUAISIN olla sellainen intohimoinen ihminen, joka vaan viilettää ja elää elämäänsä NYT.

Onkohan muita?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko masentunut?

Vierailija
2/3 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 17:38"]

Oletko masentunut?

[/quote]

Tietynlainen masentuneisuus kuuluu ehkä jopa luonteeseeni, mutta siis en ole koskaan ollut erityisen innokas ihminen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nuo sun esimerkit oli aika pinnallisia. Ei tuommoiset ole oikeita intohimoja. Etsi oma kiinnostuksen kohteesi ja paneudu siihe, oli se sitten työ tai harrastus. Tai nauti tasaisesta kyydistä. 

Kyllä omaa etua pitää vähän ajaa eikä vain "tyytyä" kaikkeen mitä eteen tippuu. Mutta voimiaan voi säästää että ajaa sitten niitä oikeasti tärkeitä asioita. 

Ja opettele ilmaisemaan mielipiteitäsi, älä sano ainakaan ääneen ihan sama!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän