Pampers-toppatakkia ostamassa, mutta minkä mallinen kannattaisi valita?
Kommentit (10)
Noissa on se hyvä ettei tuu ihan jokasella vastaan kadulla. Siitä olen kyllä valmis maksaan hiuka enemmänkin.
Mitä perseelle ammuttu karhu sanoi? "Pam pers!" Ei kyllä todellakaan tule jokaisella vastaan, kuten esim. Parajumperseja tai Canada Gooseja... :D
Pamperse-toppatakin voi itsekin tehdä kun hankkii mahdollisimman monta pamperssia ja teippaa ne yhteen. Hihoihin kannattaa varata ainakin 4 kpl ja takakappaleeseen kuusi tai seitsemän koosta riippuen. Aivan turhaa tilailla netistä monen sadan takkeja kun itsekin tekemällä selviää ja puuhassa voi olla mukana koko perhe. Ihanan talvenvalkoinen toppatakki ja varmasti kiinnittää puistossa ja pulkkamäessä katseet ja kerää huomiota myös kaupungilla liikkuessa! Päähineenkin voi taiteilla helposti jopa ilman teippaamista.
Ja jos haluaa hiukan erottuvamman kuosin niin käyttää käytettyjä pamperseja.
Jos Pampersista tekee hatun, kannattaa kasvattaa pupun korvat, ne sopii hyvin tyyliin. Jos on pitkät hiukset, niin ei tartte korvia, voi kammata hiukset ponnareille reikien kohdalle. Kaupasta saa myös leikkipupunkorvia, jos epäilee, ettei ole saanut riittävästi pupugeenejä.
Köyhät on vaan kateellisia kun rikkaat espoolaisrouvat ostelee tonnin untuvatakkeja! Eli käärikää itsenne vaan niihin vaippoihin ja hypätkää vaikka avantoon kellumaan!
Mulla on Libresse, tosi hyvä ja olen ollut kovin tyytyväinen. Pampers on uusi tuttavuus, kiva kuulla kokemuksia.
Mä oon tykänny New Born -mallista. Se siniseksi muuttuva kusiraita on tän talven muoti-ilmiö.
Kakkiiko se lapsi sinne pampers-toppahaalariin?