kumpiko mieluummin? Paksuhko, mutta voimakas keskivartalo vai kapea
Kommentit (7)
Kaikki käy kunhan ei onneksi ole sellaista isoa persettä joka tahtoo nykyään olla jo nuorilla tytöilläkin.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 16:30"]No minulle kapea löysähkö ja voimaton. Minulla sellainen taitaa ollakin, aika tiimalasikroppa, ja en harrasta mitään liikuntaa eli ei paljoa lihaksia. En kerta kaikkiaan ymmärrä, mitä tekisin voimakkaammalla keskivartalolla? Ja esteettisesti tykkään kapeasta vyötäröstä enemmän kuin suoremmastsa keskikropasta.
[/quote]
Jos et urheile, etkä pelkää vanhempana selkävaivoja, et "mitään" :)
Oikeasti mieluummin vähän paksuhko mutta treenattu vatsa kuin sellasen laihan treenaamattoman . Treenattu nätimpi ja myös tärkeä. Jos huonot vatsalihakset jne niin vanhemmiten tulee helpommin virtsankarkailua ym.
Paitsi varmaan molempi parempi ;)
http://4.bp.blogspot.com/-syjH_uQUNrU/UUR4uIsFWQI/AAAAAAAAAac/87173P0NoHg/s1600/bxing4.jpg
ap
http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/viihde/555_px_kuvia_2010/03/910392.jpg
pakko oli laittaa toinenkin ;)
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 16:33"]
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 16:30"]No minulle kapea löysähkö ja voimaton. Minulla sellainen taitaa ollakin, aika tiimalasikroppa, ja en harrasta mitään liikuntaa eli ei paljoa lihaksia. En kerta kaikkiaan ymmärrä, mitä tekisin voimakkaammalla keskivartalolla? Ja esteettisesti tykkään kapeasta vyötäröstä enemmän kuin suoremmastsa keskikropasta.
[/quote]
Jos et urheile, etkä pelkää vanhempana selkävaivoja, et "mitään" :)
[/quote]
en. Olen jo nelikymppinen, eikä minulla ole koskaan selkävaivoja, vaikka teen istumatyötä jossa työkavereista enemmistö, myös urheilevat, valittavat vähän väliä selkä- tai niskavaivoja... Myös vanhempani jaksavat vielä 70-vuotiainakin erinomaisesti ilman että ovat ikinä harrastaneet liikuntaa.
No minulle kapea löysähkö ja voimaton. Minulla sellainen taitaa ollakin, aika tiimalasikroppa, ja en harrasta mitään liikuntaa eli ei paljoa lihaksia. En kerta kaikkiaan ymmärrä, mitä tekisin voimakkaammalla keskivartalolla? Ja esteettisesti tykkään kapeasta vyötäröstä enemmän kuin suoremmastsa keskikropasta.